Agenda Zilei, ianuarie 2006 (Anul 11, nr. 1-25)

2006-01-14 / nr. 11

asmtsneist § : j Sărbătoare hindusă Sute de mii de pelerini hinduși se adună astăzi pe insula Sagar, la 150 km sud de Calcutta, la confluența dintre Gange și golful Bengal, pentru a sărbători festivalul anual Makar Sankranti. Doriți un valet? Compania Girls Valet Parking, cu sediul în California, caută actrițe și top-modele în devenire care să parcheze mașinile celebrităților de la Hollywood la hoteluri, restaurante, cluburi și petreceri private. La un recent interviu au participat 206 frumuseți, dintre care doar 6 au fost angajate. Compania se așteaptă ca cifra de afaceri pe 2006 să atingă 3 milioane $. Fără SIDA în emisfera sudică, vara este în toi. Autoritățile chiliene au întreprins o campanie de educație sexuală pe toate plajele țării, unde oameni mascați în prezervative uriașe distribuie gratuit prezervative și fehipliante cu informații utile tinerilor, în încercarea de a reduce ritmul alarmant de creștere a numărului de persoane infectate cu HIV. Obiceiuri bavareze în plin sezon turistic, în stațiunea alpină Garmisch - Partenkirchen au avut loc concursuri pline de culoare care au demonstrat modul de folosire, timp de secole, a săniilor de lemn pentru transportul diferitelor obiecte pe timp de iarnă. Turiștii au urmărit plini de încântare săniile ce coborau pe pârtii, încărcate cu fân, paie sau lemne... Oameni de zăpadă Locuitorii emisfe rei nordice se bucură de frumusețile iernii. Bineînțeles, forma pe care o ia un om de zăpadă este adaptată corespunzător fanteziilor fiecărei vârste, după cum se poate vedea în fotografia din Harbin, China. Anul acesta, rodeo-ul anual organizat de Asociația Cowboy ilor Profesioniști din S.U.A. a fost organizat în orașul Phi ladelphia din statul Mississippi, deoarece locul tradițional de des fășurare a concursului, imensa arenă Mississippi Coast Coliseum din Biloxi, cu o capacitate de 9 150 de locuri, a fost avariat de uraganul Katrina din vara trecută. RODEO