Akadémiai Értesítő, 37. kötet (1926. évfolyam)

Előadások és cikkek - Gróf Zichy István: Levedia és Etelköz

212 Külföldi intézetek, melyeknek egyes akadémiai kiadványok hivatalból küldetnek Prague : Jednota Ceskych Filologu. « Akademie d. Wissenschaften. « Comité d'Organisation de l'Institut Slave. « Botanicky ústad university Karlovy. « Société Royal des Sciences de Bohême. Providence : Mathematical Seminary Brown University. Borna : Accademia dei Lincei. « Bibliotheca cii Consultazione. « Bibliotheca Vaticana. « Bibliothèque Institut International d'Agriculture. « Societa Italiana per il Progresse délie Scienze. « Archeologisches Institut. Sanfrancisco: California Academy of Sciences. Sarajevo : Landesmuseum. Sidney: The Australian Museum. Sofia: Bolgár Akadémia. « Bulgár. Archeolog Institut. Stanford : University Library Stanford. Stavernger : Stavanger Museum. Stockholm : Redaction des Acta Mathematica. « Sveriges Geologiska Undersokning. Strasbourg : Bibliothèque Universitaire et Regionale. Stuttgart: Landesbibliothek. Tartu : Ülikooli ilmade Observatorium. Tokio : Universitäts Bibliothek. « Akademie der Wissenschaften. Trieste: Societa Adriatica di Scienze Naturali. Uppsala: Kunigl. Universitäts Bibliothek. Venezia: R. Instituto Veneio di Scienze Lettere ed Arte. Varsovie: Presidium du Corp des Conversateurs d'état des Monuments Préhistoriques. « Institut de Physique de l'Université. « Bulletin Archéologique Polonais, к Univerytet Redakcja Fundamenta Mathematicae. Washington : Smithsonian Institution. Wien: Nationalbibliothek. « Universitätsbibliothek. « Wieni Magyar Szövetség. « Institut f. Osterr. Geschichtsforschung. « Akademie d. Wissenschaften. « Geologische Staatsanstalt. « Bibliothek d. Polytechnikums. Yale : Universitäts Bibliothek. Zagreb : Akademie der Wissenschaften. « Societas Scientiarum Naturalium Croatia. « La Redaction de la Narodna Starina. Zürich : Bibliothèque Centrale. « Naturforschende Gesellschaft.