Argus, iulie 1939 (Anul 29, nr. 7864-7890)

1939-07-01 / nr. 7864

»a ------------ Vânzări de imobile prin licitaţie publea în ziua de 5 Iulie 1939 — Dos. 3697 din 929. — Cred. B-ca Agricolă S. A. — Deb. Florian Procopie Dumitrescu moşia Petreşti com. Baloteşti (Ilfov), valoarea imobilului lei 7.591.040, licitaţia dela lei 5.693.200. — Dos. 3697 din 929. — Idem . — Idem, lei 16.291.000, idem dela lei 12.218.500. — Dos. 23060 din 1931. — Maria M. Plăvitescu — Paul Vastilescu, imob. Buc. Calea Dudești 75, idem lei 1.580.000, idem del lei 1.185.000. — Dos. 8295 din 930. — Olga Georgescu Chiroiu născută Iorlescu — Petre Dinescu, imob. str. Lt. V. Sachelarie 27, f. str. Crivineni, idem lei 850.000, idem del lei 573.500. — Dos. 26204 din 1929. — Colette PolizU Micşuneşti — Teodor şi Ludovic Dolinschi ,imob. str. Severin 6, f. 3, idem 900.000 lei, idem dela lei 675.000. — Dos. 6579 din 1936. — Alex. Tică — Bernard Schechter, 1/2 imob. str. Căluşei 43, idem lei 890.000, idem dela lei 664.500. — Dos. 28962 din 1963. — Alex. Stavrache — Zoe Draghiceattu, imob. str. Sf. Stefan 8, idem lei 490.000, idem dela lei 368.000. — Dos. 10758 din 1938. -Vasile Stanescu — Alexe Popovici, imob. Calea Rahovei 177 și 179, p. 177 idem lei 360.000,, idem dela lei 270.000, pentru 179 idem lei 140.000, idem dela lei 105.000. — Dos. 23104 din 1929. — Speranţa şi T. NartU — Madeleine Timiraş, imob. Aleea Suter 16, idem lei 2.300.000, idem dela lei 500.000. — Dos. 6322 din 1928. — Petre Corstantinescu — minor NŞtefănescu, imob. str. Ing. Pizotie 8, f. 10, idem lei 240.000, idem dela lei 180.000. — Dos. 2586 din 1939. — Dimitrie Th. Pascu — defunct. Andrei Ionescu, 6 ha. vie şi plantaţie pomi fructiferi corn. Viforâta Dâmboviţa, idem lei 130.000, idem dela lei 97.500. — Dos. 29226 din 1937. -Gh. Pumnea — Nicolae Mateescu, imob. com. Șerban Vodă strada QiStaChe 27, idem lei 20.000, idem dela lei 15.000. — Dos. 26897 din 1937. — Aneta Ghebaru — Marieta D. Dumitrescu, imob. Buc. Noi strada Traian Moșoiu 71 f. str. Liban 14, idem lei 60.000, idem dela lei 45.000. — Dos. 33679 din 1938. -Rozalia si Inocențiu Selnicov — Dumitru Ionescu, 1/2 imob. corn. Lupeasca str. Suzana 58, idem lei 15.000, idem dela lei 9.375. — Dos. 16807 din 1927. — Jean D. Bourgiugnon de Saint Martin — Zoe Marinescu, imobil str. Ion Tibaliu 4 f. 2, idem lei 460.000, idem dela lei 345.000. — Dos. 17597 din 1937. — Speranța Gh. Nanu — loan St. Petrescu, 1/3 imob. cartierul Herăstrău pe marginea lacului Herăstrău, idem lei 10.000, idem dela lei 7.500. — Dos. 27122 din 1937. — loan Cristescu C-tin P. Durlea, vii corn. Călina Vâlcea 2 trupuri, pentru primul idem .218.000 lei, idem dela lei 163.500, pentru al doilea idem lei 60.000, idem dela lei 45.000. — Dos. 18114 din 1933. — Eşire din indiviziune — Elena şi Marin Dumitrescu, imob. str. Sabinelor 51 f. 47, licitaţia dela lei 1.403.254. — Dos .13307 din 1929. — I. C. Ispirescu şi Ana P. Sperie, imob. str. Latină 10, Idem dela lei 582.290. — Dos. 11216 din 1939.• Voluntară — defunct. Ion Anatche Roșu, imob. str. Ion Cruțescu VO, parcelarea M. R. Poligonul de tragere, idem dela lei 88.290. — Dos. 27721 din 1930. — Olga Ipcar — Carol Pascal, 20.000î. p. teren str. Drumul la Tei 19, f. 3, idem dela lei 3.505.000. — Dos. 7069 din 1935.— B-ca Românească — Ana și St. Cristopol, vie com. Pleașa Prahova, idem dela lei 322.000. — Dos. 22601 din 1933. — B-ca Pop Rândeaua — Alex. Vinulescu, imob. str. Siret 27, idm dela lei 180.000. Dos. 26947 dirt 1930. — B-ca Pop. Victoria — Petre loan Velciu, imob. corn. Chiajna (Ilfov), idem dela lei ÓÖ.0Ö0. — Dos. 16428 din 1927. — Maria Ghia — Nichita Mandiuc, 1/2 din 4390 m. p. Vatra Mănăstire! Văcărești, idemri dela 82.000 lei. — Dos. 3320 din 1930. ■— Soc. Cred. Func. Urban Buc. — Elena Oprescu, imob. str. Luterană 8, datorie lei 1.200.000, licitația dela lei 480. 000. — Dos. 10357 din 1931. -Idem — Ing. c-tin Filipescu, imobil str. Cobalcescu 41, idem lei 5.250.000, idem dela lei 3.600.000. — Dos. 28319 din 1930. — Idem — Alex. Rosman, imob. Bulevardul Pache Protopopescu 105 f. 91, idem lei L300.000, idem dela lei 600.000. Spectacole TEATRE TEATRUL COMOEDIA: Intre Venus si Rapid. TEATRUL COLOS: (Calea Victoriei): O noapte pe Riviera. TEATRUL 12.BANDA (Calea Văcăreşti 21): Izbânda 1930. TEATRUL MUNCA Sl VOIE BUNA' Omul cere $i a schimbat numele TEATRUL VESEL 'GrAd na Mareoni): Vi-a făcut an ochim STRAWDl'Rl STRANDUL BRAGADIRU: Aer, apă. ARO: Manef cu Attila Hoerb’ger si Anneimse Uilich SCALA: Cuibul fericirii cu Anne Shirley si Ruby Keeler CARLTON: Secrete conjugate cu Heinrich George ?! Maria von Tas* nw.dy, CAPITOL (Grădină Și sală): Regina Carnavalului cu Sonja Hume și R'rhard Greene. TRIANON: parada tinereţii. SELECT: Război ţi pace cu Dita Parlo. REGAL Nanette are trei iubiţi cu Janet Gaynor. Roxy: Mai cânt numai pentru tu ne cu Bobby Breen. ELYSeE: Frumoasă,i tinereţea cu Mickey Rooney. ARPA: Zeiţa junglei cu Dorothy Lamour şi De aşi fi rege cu Ronald Colman. PALAs-boulEvard : Gibraltar cu Viviane Romahee şi Sfinxul CU Lionel Atwill. SAVOY: închisoare fără gratii cu Corinne Lachaire şi părinţii de azi cu Bonita Granville. FORUM: Familia judecătorului Hardy cu Mickey Rooney ţi Nevestele şireta cu Francoise RoSay BIZANTIN: Sângele pământului cu Irene Dunne ţi Dorothy Lamour şi Atenţie d-le profesor cu Harold Lloyd. KNISSA: Nopţi priciare cu Käthe von Nagy ţi Satan in frac cu Akim Tamiroff. FRANKLIN: Katia cu Danielle Darina şi Ultimatum cu Erich von Stroheim. OMNIA: Colivia de aur cu James Stewart şi Fiica lui Dracula cu Bela Lugosi. RIALTO: Senorita cu Jeannette MacDonald şi Părinţii de azi cu Bonita Granville. RAHOVA: Miss Catastrofa cu Irene Dunne şi Ascensiunea Mont.Blancului. AMERICAN (Grădină şi sală): Poltava cu N. Cerkassov şi Feciorele nebune cu Marie Bell. IZBANDA: Penitenciarul cu Walter Connolly şi Serenada Cu Grace Moore. COTROCENI: Căpitanii curagioşi cu Freddie Bartolomew cu Zarah Leander MARNA: Furtună în Asia cu Conrad Veidt şi Legiunea de onoare cu Charles Vanel. VOLTA-BUZEŞTI (Grădină şi cală): Prater şi Valea tigrului. MARCONI:: Brigada morţii şi Minciuni convenţionale cu Zarah Leander. LIA: Drama din Shanghai cu Jouvet şi Echipa de onoare cu Paul Munt VOLGA: Pentru Patrie cu Enoi Flyn şi Menaj Parisian cu Vivianne Romance. DACIA (Grădină şi sală): Dubla existenţă a d-rului Clitterhouse cu Edward G. Robinson şi Nopţi în Andaluzia cu imperio Argentina. UNIC (Grădină şi sală): Oglinda vieţii cu Paula Wesely şi Drama din Shanghai cu Jouvet. FLORIDA (Grădină şi sală): Cei patru spioni cu Peter Lorre şi Oglinda vieţii cu Paula Wessely. AIDA (Grădină şi sală): Senorita, cu Jeannette MacDonald şi Paradisul furat cu Olympe Bradna. UNIREA: O lacrimă pe un mormânt. Eu și... Cumnată-mea. Negocieri economice bulgaro-germane BERLIN. — Presa termsna atribue o deosebită importanţă negocierilor economice, pe cari le duce cu forurile germane respective ministrul de finanţe bulgar şi guvernator al Băncii naţionale, care se află la Berlin de mai multe zile. Este vorba, după cum o confirmă şi locurile competente din Sofia, de mari comenzi de maşini şi unelte agricole, cari cu ajutorul creditelor de stat să fie distribuite ţăranilor, cu termene de plată lungi. Cu acest prilej presa germană, aminteşte că cota germană in comerţul exterior bulgar .ste acum de 70 la sută, iar cota puterilor axei de 30 la sută. Forurile competente din Sofia — scrie de exemplu „Vos’kischer Beobachter" — asigură totdeauna că clearingul cu Germania funcţionează fără nici o greutate şi că de ambele părţi se arată bunăvoinţa. In ultimii şase ani, în care, schimbul economic bulgaro-german , sporit constant, agricultura bulgară a realizat o prefacere radicală, pentru a se adapta pieţei de desfacere germane., Produse de export specific bulgare, ca: esenţă de trandafiri, cereale, gogoşi de mât“să n'au mai putut fi desfăcute pe piaţa mondială, Bulgaria a supus producţia sa de aceea unei readaptări, devenind producătoare de fragi, struguri de masă, fructe şi legumoimpurii. f.) ARGUS f i ■ ban No. 7864 — I — VII — 1839 (6 pagini) Mişcarea societăţilor şi întreprinderilor Convocări Acţionarii următoarelor întreprinderi au fost convocaţi în adunare generală : Belle Rose, S. A., Bucureşti, str. Lipscani nr. 28 ziua 20 Iulie ora 10. Carol Kenyeres, S. A. Braşov, str. Cuza Vodă nr. 14 ziua 15 Iulie ora 11. . Fabrica de perdele“, S. A. Bucureşti, bul. Elsabeta nr. 89, ziua 15 Iulie, ora 10. Industria agricolă dobrogeană, S. A- în lichidare, Bucureşti, str. Smârdan nr. 7, ziua 17 Iulie, ora 12. Corpul contabililor autorizaţi şi experţi, Constanţa, palatul Camerei de comerţ, ziua 9 Iulie, ora 10. Carmen-Sylva, S. A. în lichidare, Bucureşti, la sediul societăţii, ziua 23 Iulie, ora 10. Soc. română de sticlărie, S. A., Bucureşti, str. Negustori nr. 1, ziua 17 Iulie ora 11. Bilanţuri „Monitorul Oficial“ de Joi, 29 Iunie, publică bilanţurile următoarelor întreprinderi: Banca Galaţilor, S. A., Galaţi, Carol Kenyeres, S. A. Braşov. „Sorobel", S. A., Bucureşti. Fabrica de sobe şi produse ceramice, S. A., Bistriţa. Cointreau, S. A. Franco-română, Bucureşti. Banca Sălăjana, S. A. Şimleul Silvaniei. Soc. anon. Textapret, Iaşi, „Iris“, S. A. Bucureşti. „Azurd“, S. A. Arad, Stlfulm, S. A. Bălţi. Uzinele Areva, S. A. R. Bucureşti. „Solidaritatea", S. A. R. Bucureşti.’ Industria agricolă dobrogeană, S. A. în lichidare, Bucureşti. Banca şi societatea comercială din Bihor, S. A., Oradea. Modificări de sta tute „Monitorul Oficial“ publică modificarea statutelor următoarelor întreprinderi: Comabus, S. A., Bucureşti, „întreprinderile hoteliere“, S. A. Bucureşti. Rezultate de adună „Sadex“, S. A., Bucureşti. Adunarea alege în consiliul de administraţie pe d-nii: dr. Aurel Dobrescu, preşedinte; lt. col. Petre Sfetescu, vicepreşedinte; Th. Tatos, administrator. Censor d-nii: Petre Gheorghiadi, avocat; M. Ştefănescu şi P. Hâmbăşeanu. Hotărăşte începerea activităţii societăţii, iar censori supleanţi d-nii: Marius Gologan, Dumitru Vetra, Nicolae Christu. Creditul tehnic reprezentanţe, S. A. R„ Bucureşti, Consiliul alege: preşedinte pe d. prof. Em. Brancovici; vicepreşedinte d. prof. ing. Gr. Stratilescu şi administrator-delegat pe d. Al. ştefănescu. Numeşte director al societăţii pe d. Florin Vrioni. Institue comitetul de direcţie compus din d-nii Al. Ştefănescu şi Fl. Vrioni. Hotărăşte sediul social al societăţii în Bucureşti, calea Victoriei nr. 2, Banca Galaţilor, S. A., Galaţii. Adunarea aprobă bilanţul şi contul de profit şi pierdere. Realege în consiliu actualii membri vechi, realege censori pe d-nii: Gr. Alexandrescu, ing. Al. Guiller ş Gh. Blebea, iar ca supleanţi, d-nii: I. Angheluţă, Elena Vernescu şi R. Ionescu. Dec.de lichidarea societăţii numind lichidatori pe d-nii: I. Penciu şi Gh. Ankele. „Rnfineriile Predinger”, S. A., Bucureşti. Adunarea aprobă bilanţul de profit şi pierdere. Alege censori titulari pe exerciţiul 1939 pe d-nii: D. Dimitrescu, Ion Ionescu şi C. Oteteleşeanu, iar ca cersori-supleanţi pe d-nii: ing. Ion Filotti, avocat Cornelia Gherghel şi ing. Alex. Ionescu. „Fimex“, S. A. R., Bucureşti. Consiliul a luat act de demisia d-lui procurist Emeric Krauss, acesta nu mai este îndreptăţit de a angaja societatea în niciun fel sau a face vreo încasare pentru societate, procurile date în acest sens fiind retrase. Banca de credit a meseriaşilor, S. A. R., Bucureşti. Consiliul de administraţie cooptează pe d-nii: Gh. Dimitriu şi I. Joldea Rădulescu, în locurile vacante ale d-lor D. R. loaniţescu, demisionat şi Ilie Calciu, demis. „Socomnat“, S. A. R., Bucureşti. Adunarea aprobă bilanţul de profit şi pierdere. Numeşte în consiliul de administraţie pe d-nii: medic general Virgil Brătescu, şi Grigore Ciuntu, în locul d-lor V. T. Topoloveni şi D Rădulescu Numeşte censori pe d-nii: Alexandru Dumitrescu şi C. Schreiber. „Romanii“, S. A. R. Bucureşti. Consiliul realege ca preşedinte pe d. C. Fruch, iar ca vicepreşedinte pe d. dr. Grigorovitz. Numeşte pe ziua de 1 Mai a. c. ca procurişti ai societăţii, pe d-nii: Fritz Feurich şi Hubert Knall şi îi autoriză a angaja valabil societatea, semnând fiecare împreună cu un autor delegat al societăţii. Numeşte pe ziua de 1 Mai a. c., ca directori ai societăţii pe d-nii: Carl Knopf şi Richard Mayer, autorizându-i a angaja valabil societatea „Britania“, S. A. Bucureşti. Consiliul alege pe d. N. N. Săvea E mitt, ca preşedinte şi pe d-nii: dr. Jur. Christian Oertel şi P. O. Vassalopol şi Christian Tomulescu. Numeşte pe d. dr. jur. Erich Giebel ca director general al societăţii şi pe d. Ferdinand Fellner Ritter von Feldegg ca director al societăţii. S. A. R. „Sonaco“, Bucureşti. Adunarea aprobă bilanţul şi contul de profit şi pievede. Ratifică alegerea d-lui dr. Al. Ciulley în consiliu. Realege în consiliu pe d. Victor Graeser şi numeşte cenzori pe d-nii: Petrie Crăciunescu, I. Pavlovici şi C. Ştefănescu. „Apretura“, C. A. R., Bucureşti. Adunarea decide modificarea art. 7 din statutele societăţii. Ţesătoriile reunite, S. A., Bucureşti. Consiliul decide: punerea în funcţiune a filaturii de lână, înfiinţată şi instalată la sediul societăţii din Bucureşti, strada Spătarul Preda nr. 9, Mare, S. A. R., Bucureşti, Consiliul constată efectuarea celui de al doilea vărsământ de 70 la sută din capitalul social, astfel că întregul capital subscris a fost, vărsat. Numeşte procurist al societăţii pe d. Carol Berman, căruia i se dă dreptul de a angaja şi reprezenta singur societatea. Movica-Techirghiol, S. A„ Bucureşti. Adunarea aprobă bilanţul şi contul de profit şi pierdere. Se alege ca membrii în consiliul de administraţie pe d. dr. Mlarca şi C. Aflimănişteanu, al căror mandat expiră la 31 Decemvrie 1930 Realege ca censori pe d-nii: avocat I. Bentoiu, av. C. Cociaşu şi D. Agopşa. „Romtext“, S. A. R., Bucureşti Consiliul hotărăşte că societatea va fi valabil angajată prin semnătura colectivă a următoarelor persoane: D. general Gheorghe I. Marinescu în mod collectiv cu d. David Iosefsohn, d- Aurel Stoica Cioceanu în mod colectiv cu d. David Iosefsohn. Dă procură judiciară dlui avo- Q^j- FgIÎoj* „Mărăşeşt''', S. A. R., București-Consiliul alege pe d. Al. Zănescu ca președinte ali consiliului de fideţie şi pe d. Al. Donescu, ca vicepreşedinte- iar membrii din consiliu în comitetul executiv pe d-nul* Al. Zănescu, ca preşedinte; Al. Gh. Donescu, docent dr. Anton Basch şi inginer Victor Loewy, ca membri .„Mureşul“, S. A. R, Bucureşti. Consiliul realege pe d. Al. Gh. Donescu ca preşedinte al consiliului de adiţie. : Hotărăşte, ca semnăturavalabilă, pentru firmui* s’o aibă d. Constantin Th- Vasiliu, membru în consiliul de administraţie şi director al societăţii cu d. Oscar Elephant, membru în consiliul de administraţie. „Columb“ S. A. R., Bucureşti Consiliul ia act de delegarea dlui Mihail Botez Kaukaz ca locţiitor al d-lui administrator delegat Manole Columb pe tot timpul absenţei sale din ţară şi numeşte procurat pe d. I Haim. „Franco Dunăreană“, I. A. R. Bucureşti. Consiliul alege preşedinte al consiliului de administraţie pe d. Georges Verglas, vicepreşedinte d. N- Guranda şi administrator delegat d. C. C. Gardescu. Acordă semnăturile sociale d-lor, Georges Verglas şi C. C. Gardescu, semnând valabil ,fie ambii împreună, fie câte unul dimpreună cu una din următoarele persoane: d- Anton Cucu, sau d. Mircea Gherghel. Hotărăşte mutarea sediului social în str. Amiral Urseatiu 4, Uniunea Anglo-Română pentru industria de bacon, S. A. R. Bucureşti. Consiliul menţine procurile existente anilor: Gheorghe Mueller şi G- Vasilco, Iacob Rau şi dr. Becker, şi acordă procură d-lui Carol Hoffmann, care va semna colectiv împreună cu un membru al consiliului de administraţie, Banca Generală de Comerţ, S. A Titu. Adunarea aprobă bilanţul şi contul de profit şi pierdere. Realege în consiliu de administraţie ca membri pe d-nii Vasile Teodorescu şi C. Negoescu, şi alege pe d. Dinu C- Arion, censori ai ieşi d-nii: Eufrosin Ionescu, N Bâlescu şi I. Negoescu; supleant’ d-nii: Tr. Vasilescu, Al. Bodnărescu şi D. Apostolescu. „Sorobel“, S. A., Bucureşti, — Consiliul numeşte pe d. ing. C. Orghidan preşedinte Decide ca societatea va fi valabil angajată prin două semnături aparţinând d-lor: ing. C- Orghidian, H. Gucker, Dem. Marinescu, Lucien Jaumotte şi Fernand Jaumotte. Cointreau, S. A., Bucureşti. Adunarea aprobă birantul şi contul de profit şi pierdere. Ia act de demisia d-lui Cr- Tomulescu din calitatea de ad-tor şi preşedinte al consiliului de ad-tie, numind In locul d-sale pe d. general în rezervă Gh. Rusescu. Realege în consiliul de ad-ţie pe d-nii: Philippe Finkelstein şi Charlies Poisson. Numeşte censori activi ps d-nH: N- G. Cadaianu, Pascal Denetescu, experţi contabili şi Nic Bărbuiescu.,Iris“ S. A., Bucureşti. — Adunarea aprobă bilanţul şi contul de profit şi pierdere. Realege în consiliul de adiţie pe d-nii: G. Grigorescu, Em. Bercovici, Romulus Goliger şi V. Ţânţăreanu; censori pe d-nii: M- Gabeş, V. RădunescU şi Al. Cerbu; censori supleanţi pe d-nii: D. Victorovici, Jaques Cohen şi Jean Vereanu Banca de credit mărunt, S. A. cooperativă, Buhuşi. Adunarea alege un consiliu de adiţie compus din d-nii: avocat Filip Lupescu, Leon Sucher şi Leon Abramovich Stillm. S. A., Bălţi--— Adunarea aprobă bilanţul şi contul de profit şi pierdere. Realege ca preşedinte al consiliului de administraţie pe d-na Nadejda Dobriş, ca administrator delegat pe d. Iosif Stivellmacher, ca vicepreşedinte dna Lya Walter şi ca membru în consiliu pe d. G. Dumitriu, iar ca censori pe d-nii: O.r Poruznic, Paul Fn. lyîfcW TMatevcov, 'şi că ''supleanţi: Sarra Stiveilmacher gr*Vusie Nago mal. ' •. - T k a Fabrica de hârtie Petreşti. S. A R., Bucureşti. — Consiliul realege ca preşedinte pe d. N. Tabacovici. Reînoeşte delegaţia de ad-tor delegat d-lui ing. Alex Garvin. Constată că au dreptul să angajeze societatea, d-nii: N. Tabacovich Aristide Blank, g-ral Ştefan Căţoiu, col. R. C. Fielding, Egon Gellert, Arthur Garvin, Questa Lundqvist, G. Raut, R. Soepker şi dr. S- Vulcu; ing. Alex. Garvin, ad-tor delegat; ing. Ion Cătuneanu şi O. Wolff, directori: ing. T. Berger sau Carol Schwank, subdirectorii societăţii. „Solidaritatea“, S. A. R. Bucureşti. — Adunarea aprobă bilanţul şi contul de profit şi pierdere. Realege în consiliul de administraţie pe d-nul: Nicolae Steridde, N. Brueck şi A. Gheorghiude pe d-nH: Nicolae Moldoveanu, O Copolovici şi Petre I. Ionescu censori şi pe d-na: Mihail Boţea, L Theiler si avocat B. Paucker, cinsori i-uptleant. si ADUNAREA GENERALA a institului român pentru betoane construcţii şi drumuri „Institutul Român pentru Betoane, Construcţii şi Drumuri” a ţinut aseară adunarea generală ordinară a membrilor săi. Adunarea generală a fost prezidată de director N. Vasilescu Karpen, asistat de secretarul general d. Pascal Zlatco în prezenţa d-lor: Gr. Stratilescu, Petre Antonescu, C. Budeanu, I. Mihalache, P. Staechelin, A. Rainu, S. Solapolu, Al Steoppe, s a. La deschiderea şedinţei de preşedinte propune expedierea următoarei telegrame omagiale către M. S. Regele Carol II: „Institutul Român pentru Betoane, Construcţii şi Drumuri, întrunit în a patra adunare generală, roa respectuos pe Majestatea Voastră, înalt Făuritor al noilor aşezări ale ţării, să binevoiască a primi expresiunea desăvârşitului devotament «*l membrilor săi’’. Apoi secretarul general dă citire raportului din care reese că în 1938 s’au realizat următoarele: 1) Ciclu de zece conferinţe cu caracter technic de specialitate de către personalităţi din ţară şi străinătate referitoare la construcţii şi drumurile moderne. 2) înzestrarea laboratorului de Construcţii şi Drumuri de pe lângă Şcoala Politechnică Regele Carol II din Bucureşti cu aparatele necesare pentru continuarea organizării moderne a acestui laborator. 3) Problema drumurilor care a fost desbătută încă de la înfiinţarea Institutului în 1934 şi care sub actuala guvernare a intrat în stadiu de accelerată rezolvare pe baza legii de înființare a Comisiunii Superioare a Drumurilor. 4) Problema silozurilor pentru care o subcomisiune I. B. C. D. a strâns materialul pentru programul necesar, a intrat în faza activă de realizare atât de necesară pentru ridicarea economică a ţării 5) Controlul şi siguranţa construcţiilor a continuat cu elaborarea cartelor de sarcini ce se întocmesc de Comisiunea specială de pe lângă Ministerul Lucrărilor Publice. S’a aprobat bilanţul şi contul d gestiune pe 1938 şi proectul de buget pe 1939 Se aduce la cunoştinţa adunării generale proclamarea ca membri de onoare a d-lor ministru Mihai Ghelmegeanu pentru activitatea constructivă desfăşurată în materie de lucrări publice şi comunicaţii, Gh. Nicolau preşedinte al Consiliului technic superior şi al Comisiunii superioare a drumurilor şi I. Macovei, directorul general C. F.R. După ce d. preşedinte mulţumeşte secretarului general de roadele iniţiativelor luate, se procedează la alegerea a cinci membri în Consiliul de Administraţie. Se aleg domnii: Emil Prager, I. Mihalache, Cezar Popescu, N. Vasilescu Carpen si C. Mihalopol si se ratifică cooptarea d-lor A. Grigoriu si N. Profiri, reînoindu-se mandatul de cenzori pe 1939 d-lor: C. Mazilu, M. Vasiliu si Al. Steopoe. Chill ,ARGUS” V I LICITAŢII Rugăm cercetaţi cuatenţiune rubrica „Diverse". CONSTRUCŢII INSTALAŢII TEHNICE, ELECTRICE, SANITARE CALORIFER Primăria Mitreni Ilfov. La 15 Iulie a. c. ora 9 pt. const. post. de jandarmi. Val. 498.500 lei. Imprejmuire post. de jandarmi BS.601 lei, constr. 2 closete 10.000 lei, constr. magazie de lemn 130.000, comstr. put 20 000 lei. La nereuşită repetare lfl 25 Iulie a. c. Primăria Vurpăr-Sibiu. *— La 29 Iulie a. c. ora 10 pt. terminarea constructiei Școlii primare, valoarea 879.249 lei. La nereuşită repetare la 10 August a. c. Primăria Silistra. — La 29 Iulie a. c. ora 10 pt. renovare radicală a toaiului primăriei, val. 1.400.000 lei-Primăria Turtucaia. — La 31 Lilie a. c. ora 11 pt. constr. reţea de distribuţii electrică la Turtucaia, deviz 684.449. DIVERSE M. L. P. C. Dir, gen. Drum, Buc. -- La 11 Iulie a. c la 10 și la Insp. I Drumuri Craiova pt reparare 100 m. 1. pardoseală de pod, val. II1. 000 lei. Idem şi la Serv. Drum. Nat. Braşov pt. aprov. 852 m. c. piatră spartă 453.786 lei. Idem şi Tnsp. IV Drumuri Galaţi pt. 671.550 m. c. piatră spartă granit de Dobrogea 450.000 lei Idem şi la Tnsp. VI Dr. laşi şi Serv. Drum. Bălţi pt. 638 m. c. piatră «parta şi 198 m. c. nisip 127.224 lei. Idem şi la Tnsp. 8 Dr. Alba Iulia şi Serv. Drum. Sibiu pt. reconstr. zid de sprijin la pod. 145.050 lei. Idem şi la Serv. Drum. Deva pt. reconstruire zid de apărare din bolovani de râu cu mortar de ciment- 107.000 lei. Idem. La 14 Iulie a. c. ora 10 pt. cent, a 10 perechi fălci de rezerve ti granutatoare deserhiîtte 94000 lei. Constr. drum national 1.200.000 lei. Idem şi la Insp. IV Drum. Galaţi şi Serv. Drum. Nat Ismail pt. proc. 342 m. c. sal vură de granit din Dobrogea, val. 200.000 lei. Idem şi la Insp. V Drum. Chişinău şi Serv Drum. C. Albă pt. constr. pod de beton armat 315.000 lei. Idem şi la Insp. 7 Drum. Cernăuţi şi Serv. Drum. Dorohoi pt. reconstr. a 5 podeţe tubulare de beton 130.000 lei. Primăria Tecuci. La 14 Iulie a. c. ora 16 pentru executarea şi aşezarea a 6000 dalii de beton armat pe diferite străzi. Vânzarea parcelei 148* *- de categoria II bulevard. Ținutul Nistru Chișinău. , La 14 Iulie, a. c. ora 10 pentru reconst. pod de lemn val. 170.000 lei, continuare constr. bae val. 120.000 lei. La 15 Iulie a. c. ora 10 pentru continuare constr. şcoala în corn Tătăreşti Lăpuşna 135.000 lei. Impietruire, drum 200.000 lei. Primăria Ismail. La 15 Iulie a c. ora 11 pentru furniz. a 28 segmenţi pentru motoarele uzinei electrice. Garanţie 10 la sută, Prefectura C. lAlbă. La 17 Iulie a c. ora 10 pentru conf. şi instal. a 170 tăbliţe indicatoare de drumuri cat. şi proc. 170 stâlpi necesari tăbliţelor pentru corn. rurale val. 88.000 lei. La nereuşită repetare la 28 Iulie a. C. Primăria Turtucaia. La 31 Iulie a. c oral pentru darea un an. PUBLICE trepriză a furnizării de curent electric pe 6 ani, curent Continuu 2X1 200 volţi, distrib. 3 fire pentru iluminatul public şi particular al Turtucaia. FIER VECHI Civ. VI Reg. Silv. Piteşti. La 29 Iulie a. c. ora 10 pentru vânzare a 451 kgr. fier în baloane şi scoabe şi 720 m. p. fier ce acoperea clădiri. FORESTIERE Insp Silvic Braşov. La 13 Iulie a. c. ora 12 şi la ocol silvic Miercurea Ciuc pt. vânzare mat. lemnos de pe 50,6 ha. conţinând 4100 arbori molid col. 1719 m. c. lemne de lucru din păd. Coasta Arinişului. Garanţie 14600 lei. La nereuşită repetarea la 25 Iulie a. c. Insp. Silvic Braşov. La 13 Iulie a. c. ora 12 şi la ocol Silvic Sănmartin pt. vânzare mat.emnos de pe 23 ha conţinând 758 arbori molid şi brad vol. 1148 m. c. lemne de lucru din păd. Gurduc. La nereuşită repetare la 25 Iulie a. c. Garanţie lei 13.200. Insp. Silvic Braşov. La 13 Iulie a. c. ora 12 şi la ocol. silv. Miercurea Ciuc pentru vânzare mat. lemnos de pe 3,48 ha. conţinând 2200 arbori molid, voi 810 m. c. lemn de lucru garanţie 8100 lei. La nereuşită repetare la 25 iulie a. c. Civ. XI Reg. Silvică Lugoj. La 14 iulie a. c. ora 10 pentru Vânzare a 2666 arbori brad din păd. Rusca Montană. Strigare 862.000 lei. Garanţie 43.000 lei. La nereuşită repetarea la 25 iulie sau 4 August a. c. Primăria Felman-Făgăraş. La ÎS Iulie a. c. ora 11 pentru vânzare mat. lemnos a 470 arbori de stejar vol. 527 m. c. lemn de lucru şi foc. din pădurea Tufa Morii parch, seria I. Garanţie 5 la sută Inf. şi Ocol Silvic Făgăraş şi Ins. Silv. Braşov. Civ. VI Reg. Silvică Piteşti. La 29 iulie a. c, ora 10 pentru vânzare a 88.129 m. c. lemnărie de stejar şi anin grinzi, stâlpi asteriala). Material ecarizat ce se află în con-» strucţiile de la fosta fabrică de cherestea de la ocol. Silvic Butoiu com. Valea Caselor-Doviţa. Garanţie 10 la sută estimaţie lei 97 584. U. C. R. La 14 Iulie a. c. ora 17 pt. proc. a 350 buc. şipci de culoare gris închis şi 350 buc. costume de culoare gris închis. MATERIALE ELECTRICE Primăria Tg. Mureş, La 19 Iulie a. C ora 12 pentru proc. a 3 977 becuri electrice val. 269.350 lei. Lă nereuşită repetare la 29 Iulie a. c. ■ ■ fl rtfe, PMVftj. PIETRIŞ. PODURI. NISIP Primăria Piatra Neamţ. La 10 Iulie a. c ora l1 tratare pentru proc. a 70 vag. parcele normale din roci eruptive. Prefectura Dolj Craiova. La 14 Iulie a. c, ora 11 pentru aprov. a 2200 mc. pietriş val. 941 600 lei. Aprov. în depozit a 4300 m. c. pietriş val 941.600 lei 4300 m. c. pietriş val. 301.000 lei. Primăria Căuşanii Noi-Tighina. La 15 Iulie a. c. ora 11 pentru construire trotuare din asfalt, val. lei 237.165 Ţinutul Suceava, La 27 Iulie f. c. ora 10 şi la pref. Motin pentru refacere drum judeţean val. 3.500.000 lei. Garniz. Călăraşi. La 4 iulie fl.X ora 10 tratare pt. vânzare târâţe de grâu. ECHIPAMENT VANZARI Piaţa Capitalei Piaţa centrală, de zarzavaturi, fructe, peşte, păsări şi ouă Preţul de engros la 20 iunie zarzavaturi Ardei gras suta buc. 100*200; Ardei verde mic suta buc. 8-12; Caatraveţi suta buc. 50-120; conopida suta buc. 200.600; Ceapă verde suta snop 50-120; Cartofi noi suta kgr 240-23; Carote rotunde suta leg. 20-32; Dovlecel suta buc. 20-40; Fasole uscată rotundă suta kgr. 1500-1000; Fasole uscată oltădată suta kgr. 1500-1000; Fasole uscată obișnuită suta kgr. 1400-1500; Fasole țucără suta kgr. 300-400; Fasole verde suta kgr. 1000-1200; Fasole grasă suta kgr. 500-600; Gr bore suta leg. 100-150; Leuștean verde suta leg. 10-12; Mărar verde suta leg. 8-12; Mazăre verde boabe suta kgr. 250-300; Morcovi noi suta leg. 100-170; Păstârnac nou suta leg. 100-170; Pătrunjel verde suta leg. 8-10; Pătrunjel cu rădăcină nou suta leg. 100.170; Pătlăgele roșii suta kgr. 1200-1600; Pătlăgele vinete suta buc. 500-1200; Ridichi de lună suta leg. 25-30; Salată verde suta buc. 60-100; Salată verde marulă suta buc. 50-80; Sfeclă rotundă suta leg. 100-150; Sparanghel suta kgr. 800-1600; Tarhon suta leg. 6-8; Ţelină suta leg. 700- 900; Usturoi căpăţâni cu funia 8- 10; Usturoi suta kgr. 800-1000; Usturoi verde suta snopi 50-120; Varză suta buc. 50-300; Zarzavat de supă suta leg. 80-100; PASARI VII ŞI OUA Boboci de gâscă buc. lei 52 56; Boboci de raţă 30-35; Găini alese 65 68; Găini la rând 50-55; Pui mici 25-30; Pui mijlocii bucata 35-38; Pui de Banat buc. 35-38; Raţe buc. 35,40; ouă suta bucăţi lei 1664-168. FRUCTE Căpşuni rotunde cal. I suta kgr. 1600-2000; Căpşuni rotunde cal. II suta kgr. 600-1000; Cireşe suta kgr. 400-800; Cireşe inimă de porumbel suta kgr. 1000-1400; Caise suta kgr. 500.1400; Mere creţeşti suta kgr. 1500-3500; Mere Jonathan suta kgr. 2500-5000; Pierdşi suta kgr. 700-1200; Smeură suta kgr. 500-700; VI. sine suta kgr. 500-1200. PEŞTE PROASPĂT Peştele sosind după ora 5, dă în preţurile din ziua precedenţi Biban mic kgr. 20-22; Caras mare kgr. 32; Caras mic kgr. 14; Cegă mare kgr. 140; Cegâ mijlocie kgr. 70.100; Cegâ mică kgr. 55-60; Ciortan kgr. 24-36; Ciortan crap dela 2-4 kgr. 40-48; Crap peste 4 kgr. 50-70; Lin mare kgr. 32.35; Lin mic kgr. 20-24; Mărunţiş kgr. 12; Morun kgr. 55-60; Mreana kgr. 30-38; Nisetru kgr. 70-100; Pâstrugă mare kgr. 55; Pâstrugă mica kgr. 35; Roşoiaru kgr. 20-25; Somotei kgr. 22- 26; Somn iaprac kgr. 30-35; Somn iarma kgr. 40-48; Somn pană kgr. 45-60; Şalău mare kgr. 80-90; Şalău mijlociu kgr. 60-70; Şalău mic. kgr. 40-50; Scrumbii albastre kgr. 60; Ştiuca până la 1 kgr. 22-24. CARNE Preţurile maximale de detaliu Carne de vacă cal. I kgr. lei 29; Carne de vacă cal. II kgr. 20; Carne de vacă cal. III 20; Carne de bivol kgr. 20; Specialităţi Muşchi fără cap după calitate până la lei kgr. 80; An tricot scurtat fără şiră, după calitate, kgr 50; Antricot scurtat cu şiră, după calitate kgr. 45; Vrăbioară până la fleică, fără şiră kgr. 40; Rinichi de vacă sau mânzat kgr. 34; Limbă de vacă sau mânzat curăţată kgr. 34. Preţuri de engros la liberă tranzacţie Carne de vacă cal. I kgr. 28-30; Carne de vacă cal. H kgr. 24-27; Carne de vacă cal. I kgr. 22-23; Carne de bivol kgr. 21-23; Carne de mânzat cal. I kgr. 28-30; Carne de mânzat cal. II kgr. 25-27; Carne de mânzat cal. III kgr. 23-24; CARNE ŞI GRĂSIMI Carne de viţel de lapte cal. I kgr. 34-36; Carne de viţel de lapte cal. I kgr. 30-32; Carne de porc jupuit kgr. 40-42; Carne de porc opărit kgr. 30-38; Carne de berbec kgr. 23-28; Căpăţâni de vacă bucata lei 120-160; Căpăţâni de mânzat buc. 90-100; Osânză kgr. 40-43; Slănină kgr 38-40; Untură kgr. 44-45; Seu de vacă extra kgr 22-23; Seu de vacă cal. I kgr. 19,21; Seu de vacă cal. II kgr. 17-18; Mațe de porc prelucrate tacâmul lei 22. CEREALE, VIN ȘI LEMNE Grâu gr. hl. 77-80 c. s. 1-3 la sută kgr. lei 3,70-4,05; Lemne de foc kg. 0170-85. 1