Buletinul Oficial, 1965, Partea 1 (Anul 1, nr. 1-25)

1965-10-14 / nr. 9

86 BULETINUL OFICIAL AL REPUBLICII SOCIALISTE ROMÂNIA, PARTEA I, Nr. 9 DECRETE ALE CONSILIULUI DE STAT DECRET privind conferirea de ordine și medalii unor muncitori, tehnicieni și ingineri din cadrul Ministerului Petrolului, Comitetului Geologic și Ministerului Minelor Nicolaie Gh. Sărațeanu Oprea N. Dicea Mircea St. Molnar George I. Ghenghea Maniu I. Lungu Dumitru I. Voicu Nicolae V. Botocan Aurel D. Teodorescu Traian N. Croitoru Petre Andreiu Dumitru D. Florescu Dan Mircea Gh. Popescu Mihail St. Leu Ivan N. Mihailovici Lazăr T. Atanasiu Constantin Gh. Staicu Vasile A. Bordeianu Ion I. Constantin Ion N. Toader Constantin I. Creangă Gheorghe Gh. Tutunaru Ioan I. Cioca Gheorghe M. Mihai Aurelian S. Georgescu Aurel P. Crăciun Dumitru St. Mihăilescu Emil V. Savu Victor I. Andreescu Alexandru Al. Rădulescu Cu ocazia „Zilei petrolistului", pentru merite deosebite în activitatea desfășurată în domeniul forajului sondelor, extracției țițeiului, gazelor precum și în prelucrarea acestora, Consiliul de Stat al Republicii Socialiste România decretează : Art. 1. — Se conferă Ordinul Muncii clasa a III-a tovarășilor : Constantin St. Radu Constantin M. Mocanu Valeriu Gh. Coman Dumitru I. Voinescu Dumitru N. Anghel Gheorghe S. Ciocan Gheorghe D. Drideanu Gheorghe Gh. Olteanu Dumitru N. Marin Ibraim S. Ibraim Nicolae Gr. Ștefan Petre Al. Belciug Vasile V. Ardeleanu Vasile Gh. Chivu George I. Mezincu Ion I. Popescu Constantin N. Vlad Nicolae M. Popescu Constantin N. Spoială Tudor N. Dancu Rie V. Șerban Ion Gh. Dragulin Ion C. Radu Alexandru A. Tavaru Ștefan S. Costea Toma T. Panțu Mircea I. Velescu Gheorghe I. Zegheru Gheorghe I. Grozea Gheorghe Gh. Rădulescu Olimpiu C. Moraru Nicolae C. Constantinescu Mihai Gh. Butuc Traian N. Ivan Dumitru D. Văduva Ion D. Vidroiu Ion Gh. Mînzescu Nicolae N. Proorocu Ion C. Mihăilescu Ștefan N. Iliescu Vladimir V. Riziuc Gheorghe A. Tatu Ion I. Grozea Mircea St. Berechet Constantin M. Cocoș Nicolae S. Lungu Petre Gh. Coman Alexandru Gh. Brînzea Vasile V. Alexandrescu Petre Gh. Măndescu Ștefan C. Moscu Constantin T. Moise Vsevolod N. Popovschi Ion I. Avram Ion Gh. Ghiță Gheorghe P. Badea Vasile B. Popescu Max L. Oberweger Art. 2. — Se conferă ordinul Steaua Republicii Socialiste România clasa a IV-a tovarășului : Alexe P. Pascariu Art. 3. — Se conferă ordinul Steaua Republicii Socialiste România clasa a V-a tovarășului : Ladislau F. Kiss Art. 4. — Se conferă Medalia Muncii tovarășilor : Alexandru N. Rusu Alexandru Gh. Moise Aristide I. Neagu Alecu I. Frîncu Aurelian Gh. Cîrstea Cosmin R. Constantinescu Constantin Gh. Minoiu Dinu Mihail C. Disescu Gheorghe C. Băican Dumitru M. Lazăr Gheorghe N. Marinescu Gheorghe T. Tutucă Gheorghe I. Anghel Gheorghe C. Boneiu Ion T. Cazan Ioan A. Staltzky Gicu Gh. Grigore Gheorghe I. Bîrligea Grigore A. Brănoiu Ion M. Bîja Ion C. Bercaru Ion L. Tamaș Ivan Gh. State Ion N. Badea Ion C. Seciu Ioan S. Oniga Mihai S. Mailat Mihai N. Brebeanu Nicolae I. Mitoi Nicolae C. Tudorache Nicolae P. Gheorghe Nicolae I. Marinescu Petre Gh. Bunea Radu Gr. Burtea Aurel M. Albeiu Anghel M. Androne Adrian A. Gogan Constantin N. Mateescu Constantin I. Cazan Dumitru M. Staicu Gheorghe I. Dimian Aurel Gh. Bălăcescu Vasile L. Tomescu Alexandru H. Ștefănescu Constantin Gr. Bucheru Ariton L. Grigorescu Simion Gh. Iordache Alexandru E. Iancu Stelian D. Vînătoru Vasile Gh. Juncu Ion I. Vîlcu Nicolaie I. Marin Gheorghe G. Dumitrescu Matei Gh. Lixandru Ion C. Manole Petre I. Arătoaie Neculae V. Pintilie Stere I. Ungureanu Teodor D. Gongu Traian R. Costea Traian N. Stan Gheorghe D. Ion Dumitru Cezar Gh. Marinescu Sabin T. Pavelescu Constantin A. Voinea Valentin C. Petcovici Alexandru M. Vernescu Ion A. Vișoiu ✓ Constantin V. Băltășescu Gheorghe P. Dimulescu Constantin Gh. Căruntu Nicolae St. Ionescu Constantin Noel C. Iovițoiu Ion A. Mircea Ion St. Popescu Dimitrie St. Cepișcă Gheorghe A. Marcu Mircea Gr. Enache Serghie I. Pavelescu Nicu T. Dobrescu Nicolaus I. Debre Gheorghe T. Georgescu Ion T. Dobre Gheorghe I. Bogneanu Iosif I. Vereș Iulius M. Fodor Ion G. Săvescu Gheorghe C. Croitoru Gheorghe I. Stătescu Nicolae D. Peligrad Dorin I. Constantinescu Ion St. Boboleanu Constantin N. Prohozescu Gheorghe I. Lungu Petru I. Harabagiu Radu C. Cantemir Ion Al. Zidaru Gheorghe Gh. Grigorescu Ion C. Alupei Nicolae M. Pîrvu lojă I. Roșu Constantin Gh. Șandru Ioan D. Cornea Sever I. Stamatescu Augustin N. Nicorici Ioan L. Pătruți George Livius G. Popoviciu Dumitru D. Hangiu Ștefan V. Boțan Iosif N. Dumitrescu Eustațiu George Fr. Sismani Mihail-Andre E. Baillavoine Gheorghe Nicolae N. Oprea Constantin I. Munteanu Ion B. Boncai Viorica A. Popovici Nicolae D. Popescu Ion Gh. Niță Ion I. Nicorescu Gheorghe F. Balica Cornel T. Banciu Alexandru I. Dabija Octavian I. Manu 2