Cuvântul Libertății, ianuarie 2013 (Anul 25, nr. 7039-7062)

2013-01-28 / nr. 7059

IM Județul sub control Codul Galben instituit și la nivelul Doljului a ținut, sâmbătă și duminică, în alertă maximă Comandamentul Operațional Județean. La ședința desfășurată sâmbătă la Prefectura Dolj s-a raportat că nu se înregistrau probleme deosebite și utilajele angrenate în activitatea de deszăpezire/menținere a drumurilor își făceau datoria. Nu-i mai puțin adevărat că stratul de zăpadă așternut pe raza județului n-a impus suplimentarea numărului de utilaje și nici închiderea sau blocarea drumurilor județene sau naționale. Practic, nu a fost înregistrat nici un eveniment deosebit. Exceptând sancțiunile contravenționale aplicate administratorului DJ 552 Bucovăț - Terpezița și DJ 643 Craiova - Ghercești, în speță SC PLDP Dolj SA, după cum informează Biroul de presă al Instituției Prefectului Dolj. Cum însă societatea respectivă se află în subordinea Consiliului Județean Dolj, rămâne de văzut dacă măsura enunțată este și îndreptățită. Să mai consemnăm încă un detaliu: factorii de decizie s-au aflat, sâmbătă, în posturile de comandă, deplin " * V • "—Vr "•***•*...... .-V -MMi - Asta e Popescu, uită să vină la serviciu și la chefuri uită să plece. Ifejfö Spitalele CFR trec în subordinea Ministerului Sănătății actualizate 5 Razii de amploare în tot județul la acest sfârșit de săptămâna cultură 8 și 9 Anul cu nouă premiere la Teatrul Național din Craiova, două realizate de reputații regizori Silviu Scurcărete și Peter Schneider Interviu cu MIRCEA CORNISTEANU, managerul TNC In curând se va redeschide „Complexul de restaurante MINERVA”, care vă așteaptă să organizați cele mai importante evenimente din viața dumneavoastră într-o nouă atmosferă. Complexul de restaurante Minerva vă pune la dispoziție: Sala Maură — 250 de locuri Sala Crama Minerva — 650 de locuri Grădina Minerva — 450 de locuri Rezervări la numerele de telefon 0751/660,220 și 0770/263,663