Cuvântul Libertății, mai 2015 (Anul 27, nr. 7733-7756)

2015-05-05 / nr. 7734

în centrul istoric se pun la punct ultimele detalii pentru inaugurarea care va avea loc pe 15 mai. Constructorul Recon spune, de pe acum, că proiectul este foarte frumos și recepția va fi fără cusur, dat fiind faptul ca a primit deja aprecieri de la craiovenii care au trecut deja pe străzile grupate în jurul Lipscaniului. nCC uri Uri-unde GABRIEL BRATU-MIR - După meciurile cu Brașov și Botoșani acum mi-e rușine, Popescule, să spun că sunt craiovean. Neînțelegeri pe noul Cod silvic Senatul a respins, în urmă cu o săptămână, cererea de reexaminare la legea care modifică a câta oară Codul silvic, pe care președintele Klaus Iohannis a trimiso Parlamentului. Argumentul invocat era acela că Legea pentru modificarea și completarea Codului Silvic limitează activitatea operatorilor economici. Dincolo de deznodământul neînțelegerilor ivite pe chestiunea enunțată, „istoria codurilor silvice”, după 1990, chiar devine interesantă. actualitate / 3 eveniment 4 Un doljean și un macedonean, răniți suít%»TEc accident provocat de un bulgar . --------- - CHj^ Infecțiile din spitale îmbolnăvesc mii de pacienți în fiecare an, mii de pacienți care se internează în spitalele românești pentru a fi tratați de diverse afecțiuni află că s-au ales cu o altă boală chiar în unitatea sanitară. Infecțiile intraspitalicești au devenit în ultimii ani o adevărată problemă de sănătate publică în România, prin lipsa acută de personal medical și reducerea bugetelor alocate prevenției și controlului infecțiilor în mediul spitalicesc și consumul exagerat și eronat de antibiotice, cu generarea unui nivel extrem de ridicat al rezistenței bacteriene. actualitate / 5 administrație / 6 Investiții în cultura, educație, infrastructură și mediu Ion Prioteasa și-a prezentat raportul de activitate pe 2014