Cuvântul Libertății, octombrie 2016 (Anul 28, nr. 8165-8190)

2016-10-27 / nr. 8187

Afacerea cu varză, din ce în ce mai profitabilă la Călărași Renumită pentru vițade vie, apoi pentru lubenițele pe nisip și cartofii timpurii, localitatea Călărași începe să conteze și în rândul producătorilor de varză de toamnă. Acum este momentul când ultimele căpățâni de varză, albă și mare, se taie de pe câmpurile întinse din lunca Dunării. Deprinși cu munca, una grea, oamenii nu stau locului o clipă și îi vezi, chiar și atunci când plouă mărunt, încărcând căruțele și camioanele ce așteaptă la marginea câmpului. Sunt împăcați însă, deoarece a fost un an bun și tot efortul le-a fost răsplătit: varza s-a făcut mare și frumoasă, iar prețul obținut îi ajută să-și continue afacerea și anul viitor. OFF-uri de GABRIEL BRATU-MIB -Poți să ai 20 de ani de facultate Popescule, dacă n-ai 7 ani de acasă ești un nimic. Liviu Dragnea, „firi drept de joc”! Ceea ce se intuia și vehicula s-a „bătut în cuie”, ieri, când ambasadorul american la București, Hans Klemm, într-un interviu acordat pentru new.ro, a afirmat că susține ..pe deplin” mesajul recent al președintelui Klaus Iohannis, reiterat, tot ieri, într-un interviu pentru adevărul ,ro. că partidele trebuie să scoată din joc penalii. „De fiecare dată când se angajează agenți de pază, prima condiție este să nu aibă cazier, să nu fie penali. Păi cum se poate ca cineva care păzește țara să aibă dosar penal? Este o condiție minimală”, a continuat Iohannis, care de fapt a repetat că nu-l va propune premier pe Liviu Dragnea, chiar dacă PSD va deține majoritatea în Parlament. actualitate 8 Zilele comunei Bârce, prilej de continuitate a tradițiilor Fierea Virinea a fost transferat în liga a ll-a a politicii românești... pentru că nu a fost cuminte ALDE Dolj a depus, ieri, la Biroul Electoral de Circumscripție, listele de candidați pentru alegerile parlamentare din 11 decembrie. Lista pentru Camera Deputaților este deschisă de Ion Cupă, președintele ALDE Dolj, iar la Senat pe primul loc apare Florea Voinea, care s-a desprins cu greu și cu regrete de PSD. Nici lui Corneliu Dițescu nu îi este foarte bine. Până în urmă cu câteva zile se vedea deja senator, ieri nu și-a mai însoțit colegii. Mai mult, s-a retras definitiv pe listă... dar a rămas fidel partidului. Peste 100 de participanți din 15 țâri dezbat la Craiova, zilele acestea, temele Cenieriatei „Statul Societate ie *