Foae sătească, 1843 (Anul 5, nr. 1-52)

1843-01-31 / nr. 5

- - - - 3 ,î  ui Prevunerația se face în Iași la Relacție, în ținuturi pe la DL. Sameși. Prețul pentru particulari este un galvăn pe ap. N ANULTU. Departamentul trevilor din lăuntru Ianuarie 18, No. 824. Însomnundu să lice fisionomiia și numele unui văet, care fiind slugă la Dlui Vasili Pamfiliu, la 16 a alergătoarei luni prădândul de nișe lucriri, s'au făcut nevăzut, să publică spre obșteaca giință, pentru aflarea , prindere și trimeterea lui prin competenta isprăvnicie aice la Departament, fin împreună cu toate cele ce s'ar găsi la ea, spre îndestularea păgurașului. Fisionomia. Toader, în vârstă de 13 ani, la față balan, gura, nasul potrivite fiii albaștri, sprinteenile cam galuie-albii, părul capului castaniu, îmbrăcat cu șubă delastică, blănită cu blană de plealvă, pantaloni negri de cazimir în dunguliți mărunțele negri, cibote de vaci, jăletcă negră de matasă și șapcă de poster cafiniu închie, pe margine cu puțină materie sură. Lucrurile furate. 1 ceasornic de părete, 1 surtuc de postale nou, 36 coți pânză de planda lintr'o ladă, 64 lei înăirmilici vechi din pălămida lăzii, 1 cărticică albucoavnă, 3 cămeși de oit și 1 batistă de matasă, precum și labtele care pănă acum nu sau putut descoperi că lipsesc. Caputarie 18, No. Elu. Isprăvniciia țânt. Romanu, prin raportul cu No. 427, înștiințază că de cătră locala Ș Judecătorie, cu precontenire să cere trimeterea sala, a unui Traniu Bulgariu (vârsta ca de 5 ani, stat de mijloc, la față smolit, ocii căsprii, părul, capului sprintenile și mustețile castanii, nasul gura potricite, barba rade). Fiindui trebuitor cătră complectaricire de aici ce să lucreză pentru prădăciunea neguțitoriului Iacomi Vileni, în privire dar că numitul s'au făcut nevăzut, să publică spre obșteasca știință pentru aflarea prindere și în bună pară trimeterea lui la Isprăvniciia de Roman. Ianuarie 19, No. 1070. Dlui Coms. Costachi Cațichi, prin jalovă cătră Departament, au făcut arătare că la 17 a curgătoarei luni un ficior anume Iancu cel are slugă, furândui 65 galțini, i suneturi cuprinzătoare peste 1200 galțini și alte documenturi de moșie, precum și un cal sur deschis, s'au făcut pepăzuți deci însămnândui să alce fisionomiia și portul, să publică spre opșteasca știință, pentru aflarea și prinderea lui. Fisionomiș. Iancu, vârsta de 22 ani, la stat mit supuratic; la față balan și puțin cistrui, părul capului gal A PrEiIIT SATULUI MOLDAVIEI In MȘINI. DUMPIACĂ zZI IANUARIE IVA - Alestă Foaie ofiițială esă odată pe săptămână, cu patru Suplementurii pe lucă, în Tipografia S. Mitropolii a Moldaviei,