Foae sătească, 1845 (Anul 7, nr. 1-52)

1845-01-28 / nr. 4

N „eRtura și dintii potriviți, varba rac, pusnat, stuc, o manta, o cămeișă, unuiatro o amoni; iinia cemrna viitoare; la fața, lu luate o șancă, un harpantalent și o păreche cibote. 3- Redivorul Vasili Virucă: părul oșului castaniu, frunta mică, sprincenile galbine, ochii galbini, nasul mic, mustețile în firezz;, mică, dinții mărunți deși, barna rade, ță balan cam busnau amoniția ce au luat: o șapcă, un haistuc, o manta, 2 cămeși, o părice cioate, o văreci a pantaloni de postav, pușcă, o muștice și un tutun, conitetul sănătăații. No. A17. Stare sănătății lăcuitorilor din amăndoi Principatele, după științele adunate de pe la locurile cuvenite este bună, precum asemine și în ap narte a Funurii de la Baicanuri încoace, se găsește friză despre liolipeitoare boală, deci se publică spre obștesca fiiață, temăvniciia ținutului Votoșenii. No. 299. Maricica Jolian, prin țeeri, tatră acăi sau perdut doi giuncani, unul la păr gălbiu, iar altul porumb, amăndoi capoși, și înserați geastă Viru,micie au fecut arătare, cu dangaoa Hoapăntecă, deci ce publică spre obșteasca știință pentru a lor aflare. No. 348. luna poronta Visteriei sub No. 183, urmă si, a se da în intrepriz: testiuariire a 21 stânjini, ă palme și 2 palmace lemne de foc, trepuitoare pentru Instanțiile din acest țânut, pe se publică spre înștiințari tuturor de oaște, ca acii ce vor fi doritori muștarei, reprucniin a la 30 Ianuarie curgătorii la 10 a viitoarei luni Fevruarie, să se înfățoșeze în presudistria acestei partă JUDECĂTORESC Divanul Apelativ a țării de Sus No. 43. De cătră acest Divan îngregintănduce pe formă dinta prin care Ariton Caracaș, au împărțit avutul seu fiilor lui, se publică spre opșteasca știință. No. 95, cătră acest Divan încredințănduse vre - înscrisul prin care Dlui Camn. Doboșie - umeni deace, îbi frecvia fiica Dsale Spat. Costandin Matfeu, și soție a D. Maiorului Anarii Stanati, trei țosani, și anume, Irina văduva lui Leone Anarii fata lui Stavarachi Buga, cu fii ei lupu și Mirin, se publică spre opșteaca fic, în termin de 6 luni, Diranul Anelativa - dej- No. 114. Procesul ce urmează. Dlui tor dlui Megălde cu răzașii de moșiia Piteștii vânt. Tutovii, pentru pământ din ace moșie, ce teneiul ÎAnuacatei învucinnțeri a purtățită țiranului coo povățuire de cătră. Densntamentul țrnității în anul trecut, încuviințănduse a se căuta În teraiu de 50 zile, socotit de la data publicației, se publică spre obștesca ca toți răzășile moșiia Piteștii, e cine altul va ave împărțiire în procesul mai sus pomenit cu Dlui Ioraci Mogălde, să se înfățoșeze la acest diran, ori meeuțieri prin legiuiți vechili, căci la din fureti, procesul le va căuta numai în ființa nunții stăruitoare. . No. 128, de cătră acest divui, urmănd a se midestu la cu o somă bani ne creditorii Porușc. Ioan Prghiropolu, prin adresul sub NOLLĂUUZ s'au făcut poftitoare cerere Dsale boerului logofat Costachi Vonaci, care laduce 1 Divan 900 galbini ce sănt rămași la Cluj din pr. țnal cum”părării moșiei Sutecinii, pentru care bani au și slobozit sinet Dsale Argropolu, asupra căruia lne lu primit răpunzător alteiactoale legi. Conachi, cu prepunere că Dlui mai înainte li se da unasemine, când atunce D. îndată va și răspunde banii; apoi așa precun D. Logofătul se împrotivește de a plăti banii făra întoarprelungire să trimită sunetul îndicaneau să ii fățoșeză însuși, pentru cea de cupiință luture pentru ca nu cumva acel sunet dlui Arghirepolt sa'l amaneteze cuiva în mijlocul aestor împregiurări, se publică spre o așrceva ființă că nimene nu poate privi sunetul celi gura la fac de ași lua sunetul de poate slobozi cere sunetului, spre ecsorheiie, tea Argiropolu, ca banii, sipet se află secătoriia țânt. Conurluiu s'au și s'au pri g scris țețe mai multă la D. Argiropolu, și fiindcă nu apentru care și miuleșetre la 1. Argiropolu, ziiu junumai de cât fără 1