Foae sătească, 1845 (Anul 7, nr. 1-52)

1845-02-25 / nr. 8

poa” .ipied M și misie, a Comisiia Enitropiteasvă. No. 133. torutint., pentr Dlui Iancu Cuciiuc, fiiul pe temeil cheltuirilor etași puternic ase iruui viilică spre ogșteaca șiință. 3... a țării de Ss.. No 837. mezatul moșiei Băltoti a Bleccu Hrisovesi, au conteni?, se oboghisca știință. rps. Georsi vuttu, sa ingiiinț. fi cunoscut plina și leguita singur de sine. PARIIDIUU Firanul Fini Cornitesi: publică sp.. 4-uvtru această Cope vitorie di sosit laș de țegătoris” r-firul pișșeului Teorlăp . lotor atât gătră închi a de plitiri petrii soției sale, cât și cătră Sfinți la pini Stanati, amannetarul la pinutul Fușiii, șinii arnătoare țiii sa Icoponul moșiei Hiliaț - Vvoronu, preo țe, cu osomă vini, nevitorin pict. Sviii ito e sfatuliei a Dsale Forot'nu, s'pus en trei sirii cale Spat, îndeplinitolre îndatorilor, fani- mezat moșiia Dilișănii cu liza Dpi. . ... litoie Gape, goin j 7 valul la 22 Oct. anul grebut tulă, îmbunătățit și de Homisiia Vnitruniteastă, au încuviințat a se vinde prii part- din dereați pinuiuii ecevii, în pruter? utepturilor șii Zpritipile ei atăt tele pășv agum ivite căt și acele ci s'ar nai ivi; leci se presivi spre șriințare a treiților pretenorilor” e înfăposture la acest Divan. Jos. ugerei, ca în tormic - - DD Divanul Anelativî țării d. No. 497. După cererea Dsale Pah. Ioan Handoca, s'au scos a se vinde doveci prin mezat, moșiia Ridhtul Mogăldesc, de la ținut Vasluiului, cesti a garie din trupul moșiei Pegi în pitere tractului aposesie pe un ap de vile începător de la 23 TA prin actul curgător, i cu toate pricipile pe sunt și s'ar mai ivi, deci se publică locumenturilor vii cu împlinirea conilor intendatori și a mușterei, ca în termin de 6 luni spre înștiințari fostui doritorilor să se înfățoșeze la acest Țivan. No. 590. Fiindcă cliropomii răpoane Dimitrie Muruzi, au îndestulat pe Dlui CVoms. Alecu vatiliu cu soma baților ce avea ai da din cumpărătura moșiei Cotrosul danținut pentru care somn după împărtășire acestui Divan de sub No. 4764, s'au publicat prinFona Sătescă cu No. 89 lii 3 Dedimvri- anul trecut 1814, vuizar” prin mezat a pomenitei moșii, se obt sec. țar” țitatei publicații, știri 13 desu iinjedecători ai ținutu lui Iașii. - veniiia I. No. 750. Mupu lucrările înaintite, penutăn luse nici sal”- hntr un chin afla pe Dlui Gheorghi Beliștu, spre ași isculi vroința în ralul. întiei de les- judecătorie ațiutătoare, în pricina le aU avut cu Gutr. Alecsandri Tascu, pentru piște o se publică spre șiință, ca în termin rpu.z lucrare înghizănde 40 zile să es fuou zroșiore la acest înproc tiv trinete la Arhiva Sfătului, nal, căci la din duse, se va 30-% Istorim iingolui Botoșenii. No. TOL, propesul nor la acest Trigunal, lupă pretentin Dsale Inirii jidogului Cralman zeile, pente nișe pi vaerri, fiinl f.o. conenguit în apolatiia Dvanului Ișarii de Sus pe mulțe miră părții ăltitoare, Firanul pe lâmgă, poronca și No 309, o au înapoit fle ctitoriei cu prontpere că e vreme:- cenura poepigului jidov armat reclamație și din pirtea sopiei sale penn să uire și care s'au rările „pamzite, pîn cut pertonța se pu dapăguitul jidov este căzut în catigorie de îamnei g slupu, și pu li gre și alți creditori a cărora dreptuși sili se jigneasă cu hotr mriizăstrii, apoi sa se facă lămurir și atelor prescrise nai sus; din îndemnul păriia se puplică spre obștesca știință, ca toți acii ce vor, fi vrejitori numitului jidov, să se „pfătoșeze la acest Tribunal în termin le 30 zile. Culegătoriia muzeului Badiu. No. 535, punal, ca să alăgă bătăriile Dsale Agăieachi- Grupenschi, după poronca Divanului, cât și a altor răzăși șip parte și în acel hotar, din împregiurări pe Butăn,a se săvărși pănă acum, Judenmtoriia din îndemnul șii cărră osebite reînchis, după cum să sătureție din a”" 2 La pinut, și hotarul ca. moșiei Măzăpăeștii fiind rănduit un asesor a din acesta acestui Tii. protestației