Foae sătească, 1846 (Anul 8, nr. 1-52)

1846-01-13 / nr. 2

o - partă judrăcă torbacă. Divanul Apelativ. 1) No. 5717. - Dlui Vornicul verși Ioan Florescu, particular au vândut de veci Dsale Pităresti Vlencu Dospineasca 100 st. pământ din moșia Popeștii și Pocreaca ținutul Vasluiu câte patru galbini stânjind. 2) No. 5745. - Dlui Sarl- Ioan Capșa, particular au văndut de veci Osale Clucer. Iorgu Fotino o vie a sa aflătoare în podgoria Socolii ținutul Iașii. 3) No. 5765. - Jidanca Ina, particular au vândut de veci jidovului Buruh Olivenbaum un loc al său cu pivniță de piatră sunt el aflător aice în capitalia Iașii la ulița tărgului de Jos, supus bezmănului cătră Monas Bărnovschi. 4) No. 5767. - Jidovul Buruh Olivenbaum au vândut de veci D ale faccerului Michel Daniil un loc al său aflător aice în capitalia Iașii la ulița târgului de Jos, supus bezmănului cătră Monastirea Bărnovscii. Zapisele arătatelor vânzari, s'au încredințat vremelnicește de cătră acest Divan, dar spre înștiințarea legiuiților pretentatori, se publică în termin de 6 luni. No. 5744. În urmarea raportului Judecătoriei ținutului Bacău de supt No. 2087, adresat în anul trecut 1815 cătră desființatul Divan a țării de jos, atingător de a se vinde prin mezat 52 țigani a Dsale Canini, Iordachi Stamati, amanetați la Cluj Comisul Ioan Gorgos pentru 300 galbini canite și a lor dopăndă, după sunetul din 1889 întabulat de numita Judecătorie, se publică spre înștiințare legiuiților pretendatori și a doritorilor mușterei ca în termin de 6 luni să se înfățoșeze aice. 1) No. 5748. - Dupa cerirea Dsale Costachi Sturza, s'au scos în mezat spre vecinică vânzare, în putere numelee moșia Dumisale Boțiștii de la ținutul Tutovii. 2) No. 5759. - După cerire Dsale Manolachi Paladi, s'au scos în vânzare prin mezat casele sale afautoare aice în capitalia Iașii la mahalaoa E Bisericei Sf. 10 de Mucenici. Deci se publică spre înștiințare legiuiților pretendatori și a doritorilor mușterei, ca în termin de 10 zile să se înfaățoșeze la acest Dpan Judecătoriia ținutului Iașii. Secția I. No. 6700. Anica soția lui Gheorghi sin Ioan, fiica răpe Vasili Guriță, particular au vândut de veci lui Dumitru Cărbierul, 7 pogoane vie cu livadă și edicul ei, aflătoare în podgoriia șoreganii ținut. Iașii, ce o are văstre de la părintele i, în preț le 637, galbini blanc, care bani s'au dobândarisit pănă la cumpărartea altui acaret. Zapisul vânzării s'au încredințat vremelnicește, de cătră acest Tribunal, dar spre înștiințarea legiuiților pretendatori se publică în termin de 6 luni. Judecătoriia ținutului Neamțu. 1) No. 5329. - D. Iordachi Fote, particular au vâmdut de veci Dsale Coms Nicolai Mile un han al seu aflător în târgul Pietrii, la ulița veche, pe proprietată răzășască, în mărime locul de 3 st. 5 palme latul și de 18 lungul, în preț de 5000 lei. 2) No. 5338. - D. Sarl. Nicolai Albu, au vândut de veci Dsale Anton Borel, niște case a Dsale aflătoare în târgul pitic la ulița veche, cu locul lor parte proprietate răzășască și parte proprietate a Dsale Hat. Iordachi Costachi, în preț de 6277 lei. Zapicele arătatelor vânzări, s'au încredințat vremelniciște de cătră acest Tribunal, dar spre înștiințarea lestuiților pretendatori, si publică în termin de 6 luni. No. 53 Nu. Această Judecătorie rigularisind din nou vânzarea prin mezat a niște case din târgul Pietrii, rămasă de la răni. Caminar Dimitrie Geștilă, cu locul lor în mărime de 329 st. 4& palme împregiur, publică spre opșteacea știință ca toți acii ce vor fi doritori mușterei sau vor alte vreun fel de pretenție, să se înfățoșeze la erest Tribunal în termin de A00 zile. Judecătoriia ținutului Romanu. No. 5262. Toader Vatamanaru, au vândut de veci Dsale Olug. Gavril Cilivoiu, o casă a sa cu locul ei din aiest tărg. La apisul vâînzării s'au îmncredințat vremelnicește de cătră acest tribunal, dar spre înștiințare lepiuiților pretent datori, se publică în termin de 11 luni. Judecătoria pinutului Tecuciu. No. IAI. I. Tudora născută Bodi, cu soțul ei Ioani