Gazeta de Iassi, ianuarie-martie 1894 (nr. 1-36)

1894-01-14 / nr. 4

26 a putea concura la această licitaţiune se va fixa ziua licitaţiunei. Primăria comunei Beleşti jud Iaşi No. 5868. Prin procesul verbal dresat de noi sub No. 5867, s’au declarat de pripas la această comuna una strâjbă la păr neagră castanie coama coada negre, fără alte semne, şi una vacă plavai porumbă coarnele la teşe ţapoşe fară alte semne, se publică aflarea păgubașilor acestor vite. Curtea de Apel din laşi Secția I-a. No. 381. Inculpta Marauda Ferariu, cu domiciliul necunoscut, in virtutea art. 204 din pr. pen. este citat a se presenta in persoana înaintea sectiunei 1 a curtei de apel din palatul administrațiv, etajul de sus, la 28 Ianuarie 1804, oarele 11 dinoi, când are a se judeca procesul corect ional privitor pe ea şi alţii pentru furt, secţia nea 2-a. No. 6. D-na Elisa Vasiliu văduvă, Neculai Constantinescu tutore minorilor, făcând parte din Branşa Ana Vasiliu, şi Constantin Romanescu, student, toţi cu domiciliul necunoscut, in virtutea art. 227 din pr. civ., sunt citaţi a se presenta in persoană înaintea Ciutei de Apel Iaşi secţiunea 2, la 2 Februar 1894, oarele 11 din di, când urmearla a răspunde cred. def. arhimandrit Filotei Romanescu, la interogatorul ordonat de curte prin procesul-verbal No. 1322 din 23 Septemvrie 1891 asupra punctelor conţinute prin mencionatul proces-verbal in causa cu Ieromonahul Ioniche Popescu, pentru bani. Aducăndu-şi atunci şi probele ce vor fi avand. La neurmare neurmare procesul va fi cautat in lipsa d-lor conform legei, fara drept de oposiţie. 189 GAZETA DE IAŞI Tribunalul jud. Iaşi secţia l-a. No. 19780. Maria Al. Teodor, cu domiciliul necunoscut, este citata ca in diua de 3 Fevruarie 1894, să se presinte in camera acestui tribunal ca inculpată pentru furt de la stăpân. La neurmare se va judeca in lipsă conform legei. Supleante Trib. Iaşi secţiunea I-a. No. 46. D-m Efim Iveim in cumpărătoare drepturilor d-lui Avram Leib Kelmun si a d-nei Sura Dvoira Seinfeld născută Kehn..n, fii ai def. I Mendel Keimin cu domiciliul necu- noscut, in virtutea art. 71 din proce- I dura civilă este citat a se presenta in persoană sau prin procuratore admis de lege viabile a tribunalului judetului laşi secţiunea l-a la 18 a lunei Februarie anul 1894, oarele 11 din zi, când urmează a se discuta chestiunile partagiului averii remase pe urma def. Mendel Kelman. Aducăndu’şi atunci şi probele ce va fi având, la neurmare procesul va fi căutat in lipsa sa conform legei. Tribunalul jud. Iaşi secţia 2-a No. 574. Iancu sin Tvi Herşcovici, cu domiciliul necunoscut, se citează la 26 Ianuarie 1894, sa se presinte in camera acestui tribunal ca inculpat pentru bancruta simpla si frauduloasa. No. 586. Domnul Soil sin Idei, cu domiciliul necunoscut, se citează la 26 Ianuar 1894, sa se presinte in camera acestui trib, ca inculpat pentru bancrută simpla si frauduloasă. No. 585. Moise sin Idei, cu domiciliul necunoscut, se citează la 26 Ianuar 1894, ca inculpat pentru bancruta simplă și fraudulosă. No. 543. D-na Tinea Atanasiu, cu domiciliul necunoscut, se citează la 26 Ianuar 1894, ca inculpata pentru furt. La neurmare se vor judeca in lipsa conform legei. 14 Ianuarie 1894 Tribunalu jud. laşi secţia 2-a comercială. No. 658. Sa publică spre cunoştintţa generala că la No. 4714 din 1894, din registrul firmelor individuale s’a inscris firma Samsi Brinbaum pentru comerciul de bogaserie cu sediul inaşi disp. 4-a str. Anastasie Panu No. 57. No. 928. Se publică spre cunoştinţa generală că la No. 4710 din 1894, din registrul firmelor individude s’a inscris firma Solomon Guten pentru conrectul de băuturi spirtoase cu sediul in Iaşi disp. l a strada Albinet No 46. Autorisaţiune Subsemnatul Lupu Gewölb, domiciliul in Iaşi, declar prin aceasta că dau deplină autorizaţiune soţiei mele d-na Rosa Gewölb, de a întreprinde in asociaţiune cu d-na Michei Bendi, comerciul de agenturi si comision in Iaşi, sub firma Gewölb et Bendi. In consecinţa sus numita mea soţie, in basa automatimei de faţă va putea exercita acest comerciu in modul aratat mai sus asa cum interesele vor cere fara nici o restricțiilor. 1)ept care am făcut presentul act conform legei. Asta di 4 Noemvrie 1893. (ss) Leon Gewölb, fara profesiune. Scris si redactat de mine dupa cererea d-lui Leon Gewölb. (ss) I. Colin, liber domiciliat in laşi desp. 4-a. Cunoaştem podi. Leon Gewelb, care a semnat acest act şi e act de faţă.— [Sem.] I. Colin, P. Max liber dom. in laşi desp. 2. Urmează autentificarea Tribunalului Iaşi secţia 3-a. No. 3006 din 4 Norm. 1893. R o m ă n ia Grefa Trib. Iaşi secţia 2-a. Sa certifica că presenta copie s’a trecut in registrul de ordine la No. 535 din 1893, şi in cel de transcripţiune la No. 63 din 1893. Grefier Boţescu. Autorisaţ u n e Subsemnatul N. Tomiţa, de profesiune mecanic, domiciliat in comuna Belceşti, jud. laşi, declar prin aceasta ca autorisez pe soţia mea Maria Tomiţa, domiciliată tot