Gazeta de Iassi, iulie-septembrie 1894 (nr. 73-111)

1894-07-31 / nr. 86

No. 86. Apare de trei ori pe săptămână: Alercuri, Vineri şi Duminecă. Publicaţiile judeciare se plătesc: Pană la 50 linii 4 lei; mai mari de 50 linii 8 lei. Orice alte acte introduse in ele se plătesc deosebit ca şi publicaţiunile după mărime. ÎN STRĂINĂTATE Pentru anunciuri a se adresa la dl. Pierre Petit, S Rue de Furstemberg Paris. — Singurul nostru representat pentru toată Francia. Inserţiuni şi reclame se plătesc: Inițial inserareaa şase zeci bani; a doua şi mai departe 30 bani. Citaţiunile de hotărnicie şi publicaţiile societăţilor, 60 bani linia. Iaşi Duminica 31 Iulie 1994. Tu număr 25 bani — GAZETA DE IASSI FOAIA PUBLICATIUNELOR OFICIALE DIN RESORTUL CURTEI DE APEL DIN ABONAMENTUL ^ ANUNCIURILE COMERC n Iaşi si districte pe un an 12 L. n. plus porto: 2 lei 40 bani Şase luni, 6 lei noi plus porto 1 lei 20 bani. ^ Linia de treizeci litere trei-zeci bani. Im departe: două zeci ban PUBLICATION administrative Prefectura jud Iaşi Serviciul Judeţian No. 4959. In ziua de 15 August 1894, oarele 2 p. m. urmează a se tine in camera serviciului judeţian din această Prefectură licitaţiune publică prin oferte scrise şi sigilate pentru a se da in antreprisă iluminatul cu gaz a camerilor consiliului Central, a Prefectura, a curiei cu juraţi şi a camerilor Intendentului Administrativ. Se publică aceasta spre cunoştinţa doritorilor de a lua această furnizare spre a se presenta in acea zi şi oră la prefectură de a concura, pregătiţi find de garanţia cuvenită. Condiţiunile se pot videa in orice zi in cancelaria serviciului judeţian. Prefectura poliţiei Iaşi No. 7676. Dl. Lupu Pacher de 36 ani statul mijloc, faţa brunetă, ochii copui, părul barba negre, nasul gura "potrivite, cerând a i se elibera autorizaţie pentru a deschide o crăşmă in acest oraş desp. 2-a str. şoseaua Nicolina No. 69. Este necesitate a se şti mai intăi dacă numitul nu este căzut in vre-o pricină corecţională, tras înaintea unui tribunal pentru bănueli de vini sau crinii, sau pus sub privigherea poliţieneascăsau in recidivă de vini sau crinii. Se publică aceasta spre cunoştinţa generală si sunt rugate toate autorităţile respective cum şi orice persoană care ar cunoaşte pe numitul căzut in vreuna din categoriile mai sus menționate să facă cunoscut acestui oficiu până ia termin de 40 zile de la data foc. c., la carele 3 p. m. urmează a se ţinea licitaţie in camera prefectura pentru pentru darea in antreprisă a apro- I visionărei a 585 m. 3 cm. prundiş pe calea judeţiană Bacău Moineşti pe klm. 2 si 3. Valoarea totală a acestei aprovisionări este de lei 2806 bani 90, dorito- I ini de a participa la licitaţie vor adresa ofertele d-lor sub plic sigilat. Ofertele ca se fie valabile trebue se fie însoţite de o cauţiune de 4 la sută in numerar sau efecte publice asupra preţului din devis, cauţia definitivă va fi de 6 la sută asupra preţului eşit la licitaţie, ofertele se primesc numai până in ziua de licitaţie cănd la oarele 3 p. m. se vor deschide. Supra oferte nu se admit. Condiţiunile antreprisei, devisele, actele, eaetul de sarcini sau orice informaţii se pot videa in orice zi lucrătoare in grefa serviciului judeţian. Primăria com. Iaşi pot videa in toate zilele de lucru la serviciul tehnic comunal. p. Primar Girigorescu. Serviciul Contencios. No. 14418. 1804, Iulie 20. La 31 August viitor, oara 3, are a se ţine in pretoriul acestei comuni, in presenta administraţiunei comunale, licitaţie pentru darea in antreprisă a reparărei necesare de făcut la pardoselele şi pivniţele a halei, in conformitate cu devisul presentat la serviciul tehnic comunal, pe lăngă raportul No. 1603, devis ce se urcă la suma de 1 404 Iei 84 bani. Se publică clar spre cunoştinţa doritorilor de a lua in antreprisă această lucrare, ca in mentionata zi şi oră să se presinte la licitaţie însoţiţi de garanţie in sumă de 150 lei. Art. 68-79 din legea de comptabilitate publică se pune in viderat concurenţilor. Devisul si condiţiunile de licitaţie se pot videa in toate zilele de lucru la serviciul tehnic comunal. p. Primar Girigorescu. Serviciul Contencios. No. 14 424, 1804, Iulie 20. Primăiia urbei Huşi No. 6008. In ziua de 10 Septembrie a. c. urmează a se ţine următoarele licitaţiuni şi anume: 1. Pentru vănzarea unui loc proprietatea comunei de lăngă podul numit Ioniţă a Iliesei in mărime de 122. 25 m. p. cerut a se vinde de Irimia Petrescu-2). Idem a unui loc viran a comunei din dealul Lohanului, in mărime de 3010. 75 m. p. cerut in vânzare de Stefan Noaea. La 31 August viitor oara 1 p. m. are a se ţinea in pretorul acestei comuni in presenta Administraţiunei comunale, licitaţie pentru darea in antreprisă a reparărei necesare de făcut la partea metalică a halei, in conformitate cu devisul presentat de serviciul tehnici comunal, pe lăngă raportul No. 1603, devis ce se urcă la suma de 3913 lei. Se publică clar, spre cunoştinţa doritorilor de a lua in antreprisă această lucrare, ca in menţionata zi şi oră să se presinte la licitaţie însoţiţi de garanţie in sumă de 400 lei. Art. 68-79 din legea de comptabilitate publică se pune in vederea concurenţilor. No. 2806. In ziua de 13 August a. I Devisul şi condiţiunile de licitaţie se Prefectura jud. bacan Serviciul judeţian. p. Secretar (1. Savescu. p. Secretar (I. Savescu.