Gazeta de Sud, septembrie 2007 (Anul 13, nr. 3816-3840)

2007-09-01 / nr. 3816

r 0 % Director: Adrian VOINEA ' - brnjM Nr. 3816 1 10+12 pagini | www.gds.ro | Sâmbătă, 1 septembrie 2007 | Preț: 1 RON Totul sau nimic Instalat la cârma echipei într-un moment dificil pentru Universitatea, Ovidiu Stîngă se va afla astăzi în fața primului său meci. Știința întâlnește pe Rapid în Giulești, iar oltenii speră să depășească perioada de criză și să facă un joc bun, care să le aducă primele puncte după seria neagră de patru înfrângeri consecutive. Stîngă a umblat în aceste zile la moralul jucătorilor și așteaptă ca elevii săi să dea totul pe teren în duelul cu un adversar cu pretenții europene, dar în fața căruia Universitatea a avut mai mereu prestații reușite, mai ales în momentele grele. Ultimele două confruntări dintre Știința și Rapid s-au încheiat nedecis, 1-1 în Giulești și 0-0 pe stadionul „Național Lia Manoliu“, craiovenii având atunci terenul suspendat. pagina sa Woobay va avea de muncă în meciul cu „vișinii!“ Persoanele pasionate de IT pot vizita expoziția organizată de la sediul IPA din strada Ștefan cel Mare, nr. 12. Astăzi, expoziția va fi deschisă între orele 9.00 -13.00. Andreea HORCONE Evenimentul se derulează în cadrul proiectului „Economia bazată pe cunoaștere - pilon de susținere a coeziunii economice și sociale la nivel transfrontalier“, finanțat în cadrul programului PHARE CEC 2004, ROEG, Fondul Comun al Proiectelor Mici, proiect pe care Asociația Română pentru Industrie Electronică și Software (ARIES) - Filiala Oltenia îl implementează în parteneriat cu Centrul de Informare Afaceri și Dezvoltare Regională (IRCRD) Belogradchik, Bulgaria și în asociere cu Consiliul Județean Dolj. La eveniment sunt prezente aproximativ 20 de firme din România (Craiova, Drobeta Turnu Severin și Râmnicu Vâlcea) și Bulgaria (Novo Selo). Românii și bulgarii plănuiesc dezvoltarea transfrontalieră Obiectivul expoziției este de a dezvolta coeziunea economică în zona transfrontalieră Oltenia-Vidin prin creșterea capacității sectorului public și a celui privat de a analiza facilitățile conferite de tehnologia informației și comunicării și de transferul tehnologic. „Prin expoziția «Inovare și IT în zona transfrontalieră Oltenia-Vidin» încercăm să dezvoltăm o ofertă de piață pentru acest domeniu, cu parteneri de o parte și de alta a Dunării“, a declarat Gabriel Vlăduț, președintele ARIES Oltenia și coordonatorul proiectului. Afirmația este susținută și de partenerii bulgari. „Acest proiect reprezintă baza unei colaborări în domeniul tehnologiei IT. Este o bază a dezvoltării firmelor din Bulgaria și România care împreună își caută un loc pe piața europeană“, a declarat Todor Tsekov, președintele IBCRD Belogradchik. Oficialitățile județului prezente la deschiderea evenimentului sunt de părere că ideea unei astfel de expoziții este binevenită, în condițiile în care acest domeniu este în continuă dezvoltare, ca și colaborarea dintre cele două regiuni. „Sunteți pe un drum bun pentru că înainte de a ne uita la Franța sau la altă țară europeană trebuie să ne uităm întâi la vecinii noștri“, a declarat Ion Prioteasa, președintele CJ Dolj. Expoziție IT ln Bănie Craiovenii interesați de IT pot vizita expoziția „Inovare și IT în zona transfrontalieră Oltenia-Vidin“ 1 Titlurile zilei EVENIMENT/ PAGINA2 Rețea de traficanți de droguri, desființată O rețea de traficanți de droguri care acționau în Gorj și Argeș a fost anihilată de polițiștii și procurorii din cele două județe, șase tineri fiind trimiși în judecată pentru trafic de droguri și asociere în vederea comiterii de infracțiuni ACTUALITATE / PAGINA 3 Tun imobiliar la marginea Craiovei Câteva sute de hectare de teren, majoritatea în intravilanul Craiovei și administrate de Stațiunea de Cercetare și Dezvoltare pentru Legumicultura Ișalnița, sunt râvnite și de foștii proprietari, și de potentații zilei, care vor să le transforme în afacere imobiliară SOCIETATE / PAGINA 5 Comercianții din Romanești se tem de faliment Administrația locală intenționează să amenajeze în Târgul din Românești standuri moderne destinate comercianților de haine vechi. Restul suprafeței din târg va fi amenajată pentru a adăposti diverse expoziții ACTUALITATE / PAGINA 6 înșelați pe banii lor Deși le sunt încălcate drepturile prevăzute prin lege atunci când sunt trimiși să-și cumpere medicamente pentru tratamentul în spital, bolnavii internați nu se duc să reclame acest abuz Sinucidere eșuată Un craiovean a intrat în noaptea de joi spre vineri cu mașina în râul Jiu încercând, fără succes, să se sinucidă, după o ceartă cu soția, în legătură cu datoriile la autoturism. Costel Olteanu le-a spus polițiștilor că, în urma conflictului cu soția, a hotărât să-și pună capăt zilelor, dar că voia să „ia și mașina cu el“. „Bărbatul s-a urcat la volan și a intrat cu mașina în Jiu, cu intenția să se sinucidă. Totul a plecat de la o discuție mai aprinsă cu soția. Din fericire însă, râul nu avea adâncimea necesară, iar doljeanul a rămas cu mașina intrată cu botul în apă, autoturismul, un Daewoo Cielo, fiind destul de grav avariat“, a declarat purtătorul de cuvânt al IJP Dolj, Maria Vasile. în urma impactului, Costel Olteanu a scăpat fără nici o zgârietură, iar polițiștii au stabilit că bărbatul nu era sub influența băuturilor alcoolice. Conform datelor furnizate de Biroul de Presă al NJP Dolj, bărbatul nu avea antecedente în ceea ce privește tentativele de suicid, însă certurile în familie erau destul de frecvente. Newsln x Angajări GAZETA «le SUD Cotidian al oltenilor de pretutindeni Vânzători volanți - Craiova Distribuitori abonamente zona Brazdă Relații la telefon 0251/412.253 Plus auto, dealer <^gjis$. De acum și DUMINICA între orele 9,30- 14,00 Craiova, strada Caracal, nr. 254, telefon: 0251.414.577 De ce să te abonezi prin rețeaua de distribuție a Gazetei de Sud? Pentru că numai așa poți citi Gazeta în fiecare zi, la cafeaua de dimineață. Sună acum la 0251/412.146 și un agent te va vizita pentru abonare în cel mai scurt timp. GAZETA «le NUD Cotidian al oltenilor de pretutindeni \i