Gazeta de Sud, noiembrie 2008 (Anul 14, nr. 4175-4199)

2008-11-26 / nr. 4196

« Semafor sau giratoriu presupune semaforizarea tuturor intersecțiilor și trecerilor de pietoni și corelarea indicatoarelor luminoase astfel încât dacă ești la volan și prinzi un semafor pe verde, să le prinzi pe toate. Municipalitatea propune ca, după reabilitare, și artera Decebal - Dacia să aibă opt intersecții semaforizate, luând în calcul desființarea sensului giratoriu din zona Consul. Poliția Rutieră merge pe mâna giratoriilor. Sensul giratoriu de la Medicina Veche s-a dovedit o soluție bună pentru fluidizarea traficului în zonă Primăria Craiova este la un pas de realizare a „undei verzi“ pe Calea București, sistem ce înfrunzește Craiova“ continuă! Fundația „Gazeta de Sud“, alături de stenerii săi, va viza începând de mâine 1.403 copaci pe străzile Craiovei. Pentru că orice locuitor al Băniei ar avea nevoie, potrivit Uniunii Europene, de cel puțin 26 de metri pătrați de spațiu verde, în vreme ce craioveanul nu se bucură astăzi decât de cel mult doi metri; pentru că în orașul nostru se construiește mult, se defrișează și mai mult și se plantează foarte puțin; pentru că lipsa spațiilor verzi este una dintre problemele majore ale craiovenilor; pentru că numai în ultimele luni au fost retezați fară milă sute de copaci, pentru a lăsa loc parcărilor, pentru toate acestea. Fundația „Gazeta de Sud“ continuă acțiunea demarată în 2007, aceea de înfrunzire a Craiovei. Campania este sprijinită de SIMODE, concesionar Peugeot, care a donat 560 de frasini, de marele artist Tudor Gheorghe, care a susținut în primăvară concertul caritabil „Primăvara. Simfonic“, de Polystart și de mai multe ONG-uri, dar și de craiovenii simpli, care au dorit să pună umărul la înfrunzirea orașului nostru copleșit de betoane. Copaci, nu betoane L-a început în aprilie, anul trecut, cu un program de strângere de fonduri, prin redirecționarea către Fundația „Gazeta de Sud“ a 2% din impozitul pe venit datorat de fiecare persoană fizică statului. Peste 1.000 de craioveni s-au alăturat campaniei „2% pentru un aer mai curat!“. Cu banii strânși din această acțiune au fost plantați pe străzile Craiovei primii 260 de copaci. Ca și atunci, mâine, vineri și sâmbătă, angajații Gazetei de Sud, alături de ceilalți parteneri, se vor înarma cu lopeți, cazmale și sape și vor desfășura o nouă etapă de plantare pe străzile orașului sărăcit de verdeață. De mâine, Craiova va fi oxigenată de încă 1.403 copaci - 873 de frasini și 530 de paltini - valoarea totală a acestora depășind 46.000 de lei. Ei vor fi plantați în locații bine stabilite, care pot fi aflate de cititori accesând www. infrunteste craiova.ro. Fundația „Gazeta de Sud“ le mulțumește tuturor celor care s-au alăturat la realizarea acestui proiect. Cu sprijinul lor, Craiova va fi un oraș mai verde, mai sănătos! GdS Titlul zilei EVENIMENT/ PAGINA 2 CEZ dă discotecă Consumatorii din cartierul craiovean Cornițoiu reclamă întreruperile dese de curent din ultimele două luni. CEZ cumpără cea mai ieftină energie din România și are cele mai mari tarife de distribuție din țară EDECA GROUP 40 de ani de tradiție în producția betonului Comercializăm toate tipurile de BETOANE și executăm TENCUIELI MECANIZATE Calea București, bloc R10, parter. E mail: edecagrouplayahoo.com Tel: 0251/41.10.96. 0351/42.01.79. 0723.679.888. 0733.100.422.0752.442.834 ★ (cdl. 34.466)