Graiul Sălajului, ianuarie 2020 (Anul 31, nr. 6985-7003)

2020-01-28 / nr. 7000

Marți 28 ianuarie 2020 Preț: 2,50 lei ANUL XXIII Nr. 7000 Pag. 3 Băsescu: "Partidele parlamentare Ce se întâmplă cu Dan Chiș, și Guvernul României sunt decuplați sălăjeanul care a suferit sâmbătă total de la realitățile țării" Pag. 2 un accident îngrozitor Prim-procurorul Chiș Bogdan despre cauzele creșterii fenomenului infracțional in Sălaj in anul 2019, recursul compensatoriu și scăderea respectului față de autoritate (TRIMITE O ȘTIRE LA GRAIUL) 0738.774.979 este numărul la care puteți contacta Graiul Sălajului pe aplicația Whats’App. Atenție însă, numărul este strict pentru mesaje nu și pentru apeluri telefonice. Dacă ați fost martorii unui eveniment care ar putea deveni o știre puteți lua legătura cu noi și prin e-mail la graiul sj@mnisys.ro sau pe contul nostru de Facebook . Graiul Sălajului Ne puteți contacta și telefonic la 0260.611.320 sau ne puteți trimite fotografii și filmări pe WhatsApp, la numărul 0738.774.979. Vă rugăm să precizați numele și locul din care se transmiteți. O viață dedicată muzicii corale Pag 6 Direcția de Asistentă Socială Zalău a început distribuirea ajutoarelor de la Uniunea Europeană F Pag. 3 7000 de apariții - Graiul Sălajului la ceas aniversar De oriunde pe www.graiulsalajului.ro Ziarul cu cel mai mare tiraj din județ Telefon. 0260-611.320 si fax 0260-612.479 G mobil 0742-107.691 Georgel Babiuc Apariția de astăzi a Graiul Sălajului este aceea cu numărul 7000, un număr care ne bucură și ne motivează să mergem mai departe. Ziarul nostru este numărul 1 in ce privește tirajul zilnic, săptămânal, lunar, iar în ultimile luni, am putut constata că este in top și in ceea ce privește vizualizările online. Asta pentru că, ceea ce ne interesează cu adevărat, dincolo de numărarea like-urile și a vizualizărilor, este diversitatea de subiecte, de informații și o cât mai mare adresabilitate. Un aspect pe care ținem să-l menționam, este că ziarul Graiul Sălajului se autofiinanțează, ceea ce permite ziarului o independență la care mulți aspiră și foarte puțin ajung. A face presă in ziua de astăzi este o provocare continuă, ce necesită resurse financiare și umane, dar mai ales multă dăruire. Graiul Sălajului a demonstrat, ca intodeanuna, încă de la prima apariție in vremuri deloc ușoare, precum acel 23 august 1946 și a continuat să o demonstreze cu noua serie începută în 30 decembrie 1989, că există pentru cititori și mai ales, datorită cititorilor. Pentru un ziar care se respectă, nu putem să nu recunoaștem, că la anumite puncte mai este de lucrat, insă vă putem asigură că suntem preocupați constant de îmbunătățirea calității "produsului", in ciuda oricăror dificultăți, care apar uneori, independent de voința noastră. Prietenii și cititorii Graiului Sălajului au putut să constate că ziarul trece prin schimbări, unele chiar radicale, cu toate acestea, actualul colectiv este determinat să facă față presiunilor, provocărilor și schimbărilor în ceea ce privește presa scrisă și on line. Această determinare ne ajuta să ne menținem obiectivul, acela de a păstra independența, indiferent de vremuri, independență care întodeauna va fi însoțită de echilibru în ce privește abordarea subiectelor ce vor fi găzduite pe mai departe in paginile Graiului Sălajului. Vezi ce se întâmplă In Sălaj La orice oră Și