Magazin Sălăjean, octombrie 2008 (Anul 13, nr. 189-211)

2008-10-27 / nr. 207

Cotidian de informație, opinie și publicitate Nr. 207 (2.858) Luni, 27 octombrie 2008 www.magazinsalajean.ro 12 pagini - 1 leu Vineri după-amiaza, Gușet a fost chemat din nou la Cluj, pentru a i se face transplantul. Cel care avea să-i doneze lui Gușet rinichiul a fost un tânăr de numai 21 de ani, din București, aflat în moarte cerebrală. Transplantul a fost efectuat sâmbătă după-amiaza, operația durând aproximativ 4 ore și jumătate. pagina 12 ! Au mai rămas doar 35% din apartamentele imobilului. Informații la telefon: 0730 - 563/116 angajează redactor Relații la sediul redacției sau la tel. 611364 Instalați-vă panouri solare pe banii Statului! Instalarea unor astfel de sisteme prietenoase cu mediul duc la scăderea facturii la apa caldă cu circa 60 la sută, iar cea la încălzire cu circa 30 la sută. ________ pagina 2 Romii din Pusta Vale vor avea drumuri reabilitate Comunitatea de romi Pustă Vale va beneficia de finanțare nerambursabilă de la Fondul Român de Dezvoltare Socială pentru reabilitarea drumului din localitate, fondurile fiind obținute de Primăria Șimleu Silvaniei în cadrul etapei pilot a Programului de Intervenții Prioritare (PIP). pagina 3 Primăria Jibou vrea autorizații pentru șoseaua de centură Autoritățile locale din Jibou fac demersuri, în această perioadă, pentru obținerea autorizațiilor de la Sistemul de Gospodărire a Apelor Sălaj și de la Agenția de Protecție a Mediului Sălaj, necesare construirii șoselei de centură. pagina 2 Recoltă editorială bogată Cum toamna, în general, se strâng recoltele, am considerat că merită să vă prezint și o astfel de recoltă - cea a cărților apărute în anul 2008 în județul Sălaj sau scrise de sălăjeni. Surprinzător sau nu, recolta este bogată, indicând posibilul fapt că „nu stăm rău". pagina 4 Deja vu Caffe ------------------------ -------------------------------B vizavi de școala Simion Bărbuțiu! Muzică adevărată pentru oameni adevărați! Des Teap Tu-To Românen