Magazin Sălăjean, noiembrie 2010 (Anul 15, nr. 211-232)

2010-11-26 / nr. 230

Nr. 230 (3.380) Cotidian de informație, opinie și publicitate Vineri, 26 noiembrie 2010 Atac la cârdurile sălăjenilor De câteva zile, o serie de email-uri „ciudate" au început să invadeze căsuțele de poștă electronică ale sălăjenilor, ele părând a fi trimise de Ministerul Finanțelor pentru a aduce vești bune. Mai exact, persoanele ce au primit aceste email-uri erau anunțate că Ministerul respectiv trebuie să se restituie circa 500 de lei din impozit, conform ultimelor calcule. De fapt, totul nu este decât o înșelătorie, un atac informatic de tip phishing de care populația trebuie să se ferească. pagina 2 A In Șimleu, Centrul de Cercetări se unește cu Spitalul Administrația locală din Șimleu Silvaniei ia în considerare comasarea Centrului de Cercetare și Asistență Medicală cu Spitalul Orășenesc, începând de luna viitoare, din cauză că nu poate susține financiar două unități sanitare. Primarul Septimiu Țurcaș ne-a declarat că, în prezent, se analizează situația celor două unități și că în următoarele două săptămâni va fi întocmit un plan de acțiune în ceea ce privește sistemul sanitar de sub Măgură. „Suntem cu două spitale în brațe, trebuie văzut care e starea lucrurilor, încă nu am luat o hotărâre definitivă în privința celor două unități, dar luăm în considerare unirea Centrului de Cercetare și Asistență Medicală cu Spitalul Orășenesc", a declarat edilul. Potrivit sursei citate, măsura nu va presupune disponibilizări de personal, dat fiind că în cazul în care comasarea se va pune în practică, angajații Centrului de Cercetare vor trece la Spitalul Orășenesc. Primăria Șimleu Silvaniei a primit în administrare cele două unități medicale în vara acestui an, după ce Ministerul Sănătății a decis descentralizarea sistemului sanitar. ■ M.M. • Tombolă • Porcul Gică de Crăciun Magazin Sălăjean vă oferă posibilitatea de a câștiga în perioada 8 noiembrie - 21 decembrie vor apărea taloanele de concurs. Aceste taloane vor fi decupate, completate cu eț, apoi trimise sau depuse (minim două taloane) la sediul redacției "Magazin Sălăjean", str. N. Titulescu nr. 1. Data limită de primire a taloanelor: luni, 21 decembrie 2010. Tragerea la sorți a câștigătorilor tombolei “Porcul Gică de Crăciun" va avea loc in data de 22 decembrie 2010. Nume...................................................... Prenume................ Adresa.......................................................................................... ........................................................................................ Telefon. www.magazinsalajean.ro 12 pagini -1,5 lei La bugetari, o criză și de spații Reprezentanții celor 56 de salariați din Zalău de la APIA Sălaj, sufocați de dosarele depuse din 2006, de la înființare, au pornit în căutare de noi birouri. Cum prima variantă, cea oferită prin hotărâre de Guvern la etajul I, în clădirea Direcției Agricole, e în coadă de pește, conducerea APIA, împreună cu prefectul Vogh Alexandru, au identificat spații libere la colegii lor de la ORSA. pagina 2 Sălăjeanca arestată în cazul "laboratoarelor de droguri" rămâne după gratii Sălăjeanca Georgeta Szekeli și alte trei persoane arestate în cazul celor două laboratoare de droguri clandestine descoperite la Zalău și Cluj rămân după gratii. Curtea de Apel Cluj a respins recursul înaintat de Georgeta Szekely, Daniel Ciupe, Adrian Dan Mocanu și Alexandra Adina Lazăr împotriva sentinței Tribunalului Cluj, care a prelungit mandatul de arestare. pagina 3 Lansare de carte in memoriam Alexandru V. Matei Un moment emoționant, în memoria arheologului Alexandru Matei, a avut loc, ieri, la Galeriile de Artă „loan Sima" Zalău, unde a fost lansat volumul de studii „Identități culturale locale și regionale în context european. pagina 3