Magazin Sălăjean, octombrie 2015 (Anul 20, nr. 187-208)

2015-10-27 / nr. 205

Eu Judecat pentru înșelăciune. Fostul manager al Centrului „Acasă” este ținut în „șah” de judecători Magistrații Judecătoriei Zalău au amânat, la finele săptămânii trecute, pronunțarea unei soluții în dosarul fostului manager al Centrului de Recuperare Tratament și îngrijire "Acasă", Leontin Băloțan, judecat pentru înșelăciune, fals intelectual și uz de fals. Termenul stabilit pentru deliberare și pronunțare este vineri, 30 octombrie. In același dosar a fost trimisă în judecată și Ioana Rotaru, fostul director medical al Centrului, pentru complicitate la înșelăciune și fals intelectual. Reamintim că trimiterea în judecată a celor doi a fost dispusă la sfârșitul lunii august. "Prin rechizitoriul, conținând 676 de pagini, întocmit în data de 31 august 2015, Parchetul de pe lângă Tribunalul Sălaj a dispus trimiterea în judecată a inculpaților: Băloțan Leontin, în sarcina căruia s-a reținut săvârșirea infracțiunilor de înșelăciune în formă continuă (63 acte materiale), fals intelectual în formă continuată (690 acte materiale) și uz de fals în formă continuată (63 acte materiale) și Rotaru Ioana, în sarcina căruia s-a reținut săvârșirea infracțiunilor de complicitate la înșelăciune în formă continuată (63 acte materiale) și fals intelectual în formă continuată (627 acte materiale)", s-a precizat în comunicatul de presă al Parchetului de pe lângă Tribunalul Sălaj. - continuare în pag. 3 - Fără mașini noi pentru instituțiile sălăjene prin programul "Rabla" Nicio firmă sau instituție publică din Sălaj nu se regăsește pe lista ediției din acest programului "Rabla" desatinat persoanelor juridice. O singură societate din județ s-a înscris, însă dosarul acesteia a fost respins. Pagina 2 113 - un nou număr de urgență pentru persoanele cu dizabilități Persoanele cu dizabilitati de auz sau vorbire pot accesa, începând de luni, 26 octombrie, serviciul de urgență prin SMS la numărul 113. Anunțul a fost făcut Serviciul de Telecomunicații Speciale (STS) prin intermediul site-ului propriu. Registrul Agricol, la un click distanță pentru 16 primării Grație unui proiect în valoare de peste 6,7 milioane de lei, Consiliul Județean (CJ) Sălaj și 16 unități administrative teritoriale (UAT-uri), primării sălăjene, vor putea asigura cetățenilor și oamenilor de afaceri servicii publice mai eficiente cu privire la informațiile din domeniul agricol. Pagina 12 EUR MB; DSD 4.0171; KM HOF 1.4295; GBP 6,1556; CABS.1551; RAD 150,1120;