Monitorul Oficial, ianuarie 1914 (nr. 225-242)

1914-01-14 / nr. 229

10418 MONITORUL OFICIAL ii ianuarie 1914 In baza art. 38 și 39 din legea pentru organizarea comunelor urbane și art. 2 și 3 din legea asupra procedurii electorale, Am decretat și decretam : Art. I. Consiliul comunei Galați se disolvă de Noi pentru motivele expuse in sus menționatul raport și se institue o comisiune interimară, compuși din d-nii : A. Frățili, președinte ; D. Țiranu, vice-președinte; C. Ține, Gr. Guțu, P. D. Petrovici, I. Prodrhom și Th. Delianu, membri, cari vor geri afacerile comunei pânâ la alegerea și instalarea unui nou consiliu comunal. Art. II. Colgiile electorale ale acestei comune se convoacă de Noi după cum urmează : Colegiul I, pentru ziua de 9 Martie a. c. ; Colegiul II, pentru ziua de 11 Martie a. c.; Alegerea delegaților va începe in ziua de 1 Martie a. c. Art. ilI. Ministrul Nostru secretar de Stat , departamentul de interne este însărcinat cu executarea acestui decret. Dat in București, la 11 ianuarie 1914. CAROL Ministrul de interne, V. G. Morțun. No. 129. Raportul d-lui ministru de interne către M. S. Rebele, Sire, Șaptesprezece dintre membrii cari compun consiliul comunei Galați,?. demisionând din aceste demnități, consiliul comunal nu se mai poate întruni și delibera în mod legal asupra intereselor comunei, cari rămân astfel în suferință. Pentru aceste motive și în vedere că refuzul stăruitor al consilierilor de a-și îndeplini mai departe mandatul dat de alegători, constitue abateri de la datorie, văzând și avizul consiliului administrativ permanent, am onoarea rugă respectuos pe Maiestatea Voastră ca, in virtutea art. 38 și 39 din legea pentru organizarea comunelor urbane, să binevoiască a aprobă disolvarea consiliului comunei Galați și numirea unei comisiuni interimare, care să-i gereze afacerile până la alegerea și instalarea unui nou consiliu comunal. In acest seop am onoarea rugă respectul pe Maiestatea Voastră, ca în baza art. 2 și 3 din legea asupra procedurii electorale, să binevoiască a aprobă și convocarea colegiilor electorale ale acestei comune. Sunt cu cel mai adânc respective, Al Maiestății Voastre Prea plecat și prea supus servitor, Ministrul de interne, V. G. Morțun. No. 1.072. 1911, Ianuarie 11. CAROL I, Prin grația lui Dumnezeu și voința națională, Rege al României, Ln ln baza art. 38 și 39 din legea pentru organizarea comunelor urbane și a art. 2 și 3 din legea asupra procedurii electorale, Am decretat și decretam : Art. I. Consiliul comunei urbane Pitești se disolvă de Noi pentru motivele expuse in sus menționatul raport și se institue o comisiune interimară compusă din d-nni : Al. Fostiropol, președinte ; Florian Constantinescu, vice-președite ; N. N. Bobancu, Niță Dumitrescu și G. Șerbănescu, membri, cari vor gera afacerile comunei până la alegerea și instalarea unui nou consiliu comunal. Art. II. Colegiile electorale ale acestei comune se convoacă de Noi după cum urmează : Colegiul I, pentru ziua de 2 Martie a. c. ; Colegiul II, pentru ziua de 4 Martie a. c. ; Alegerea delegaților va începe in ziua de 23 Fevruarie a. c. Art. IÎI. Ministrul Nostru secretar de Stat la departamentul de interne este insărcinat cu executarea acestui decret. Dat in București, la 11 ianuarie 1914. CAROL Minisrul de interne, V. G. Morțun. No. 130. Raportul d-lui ministru de interne către M. S. Regele. Sire. Întreg consiliul comunei Pitești demisionând din atesta demnități, nu se mai poate întruni și delibera asupra afacerilor comunei, cari rămân astfel in sufernță. Considerând că demisiunile consilierilor cari au determinat descompletarea, constituind abateri de la datorie, văzând și avizul consiliului administrativ permanent, am onoarea rugă respectuos pe Maiestatea Voastră, ca, în virtutea art. 38 și 39 din legea pentru organizarea comunelor urbane, să binevoiască a aprobă disolvarea consiliului comunei Pitești și numirea unei comisiuni interimare, care să-i gereze afacerile până la alegerea și instalarea unui nou consiliu comunal. Totdeodată am onoarea rugă respectuos pe Maiestatea Voastră, ca, în baza art. 2 și 3 din legea asupra procedurii electorale, să binevoiască a aprobă și convocarea colegiilor electorale ale acestei comune, spre a procede la alegerea noului consiliu. Sunt cu cel mai adânc respect Lire, Al Maiestății Voastre Prea supus și prea plecat servitor, Ministrul de interne V. G. Morțun. No. 1.070. 1914, Ianuarie 11. CAROL I, Prin grația lui Dumnezeu și voința națională, Rege al României, Ta toți de față și viitori, sănătatea raportului ministrului Nostru se la departamentul de interne "nn Ianuarie 1914, in baza art. 38 și 39 din legea pentru organizarea comunelor urbane și art. 2 și 3 din legea asupra procedurei electorale, Am decretat și decretam : Art. I. Consiliul comunei urbane Piatra se disolvă de Noi pentru motivele expuse in sus menționatul raport și se institue o comisiune interimară, compusă din d-nni : Dimitrie Hogea, președinte ; Gh. Ionescu Pleșa, vicepreședinte ; Neculai Lazaride, Leon Pșepelinschi și Ion Vasilco, membri, cari vor gera afacerile comunei până la alegerea și instalarea unui nou consiliu comunal. Art. II. Colegiile electorale ale acestei comune se convoacă de Noi după cum urmează : Colegiul I, pentru ziua de 2 Martie a. c.; Colegiul II, pentru ziua de 4 Martie a. c.. Alegerea delegaților va începe în ziua de 23 Fevruarie a. c." Art. III. Ministrul Nostru secretar de Stat la departamentul de interne este insărcinat cu executarea acestui decret. Dat in București, la 11 Ianuarie 1914. CAROL Ministrul de interne, V. G. Morțun. No. 131. Raportul d-iui ministru de interne către M. S. Regele. Sire, întreg consiliul comunei urbane Piatra, demisionând din aceste demnități, consiliul comunal nu se mai poate întruni și delibera in mod legal asupra intereselor comunei, cari rămân astfel in suferință.. Pentru aceste motive și în vedere că demisiunile consilierilor cari au determinat descompletarea, constituesc abateri de la datorie, văzând și avizul consiliului administrativ permanent, am onoarea rugă respectuos pe Maiestatea Voastră, ca in virtutea art. 38 și 39 din legea pentru organizarea comunelor urbane, să binevoiască a aproba disolvarea consiliului comunei Piatra și numirea unei emisiuni interimare, care să spereze afacerile până la alegerea și instalarea unui nou consiliu comunal. Totdeodată am onoarea rugă respectuos pe Maiestatea Voastră ca în baza art. 2 și 3 din legea asupra procedurei electorale, să binevoiască a aprobă și convocarea colegiilor electorale ale acestei comune, spre a procede la alegerea noului consiliu. Sunt cu cel mai adânc respect Lire, Al Maiestății Voastre Prea supus și prea plecat servitor, Ministrul de interne, V. G. Morțun. No. 1.082. 1914, Ianuarie 11,