Monitorul Oficial, Partea 1, iunie 1937 (Anul 105, nr. 124-147)

1937-06-07 / nr. 129

4 7 iunie 1937 5248 MONITORUL OFICIAL Nr. 129 Pr. Boeunovschi Mihail, dela Chișinău, Lit. fete „Regina Maria", cat. religie, la Măgurele-Ilfov, șc. norm, fete, cat. religie. Pr. Tomescu Ion, dela R.Vâlcea, seminar teologic, cat. șt. religioase, la București-Cernica, seminar monahal. Româna Crețu Ion, dela București, Lie. „Lázár", cat. 1. română, seria B, la București, Lie. „Lazăr", cat. 1. română, seria A. Popescu Bartolomeu, dela București, Lie. „Aurel Vlaicu", cat. filosofie, drept, la București, Lie. „Lazăr", cat. 1. română, seria B. Cioflec Romulus, dela București, Gimn. comercial „P. Rareș“, cat. 1. română, la București, Lic. „Lazăr", cat. î. română, seria B. • Banca Gheorghe, dela București-Cernica, seminar monahal, cat. 1. română, la București, Gimn. comercial „P. Rareș“, cat. 1. română, Stoicescu AL, dela Oltenița, gimn. băieți, cat. 1. română, la București, seminarul Cernica, cat. 1. română. L. franceză Dinu Aurel, dela București, Lie. „Lazăr", cat. 1. franceză, seria B, la București, Lie. „Lazăr", cat. 1. franceză, seria A. Lefteriu Gheorghe, dela București, Lie. „Lazăr", cat. 1. română, seria A, la București, Lie. „Lazăr", cat. 1. franceză, seria B. Teodorescu Petre, dela București- Cernica, seminar monahal, cat. 1. franceză, la București, Seminarul „Central", cat. 1. franceză, Popescu Telega AL, dela Colegiul „Carol I", Craiova, cat. 1. franceză, la București, seminarul Cernica, cat. 1. franceză. Murărașu Dumitru, dela București, Lie. „Aurel Vlaicu", cat. 1. franceza, se încadrează la București, Lie. comercial băieți „Carol I", cat. 1. română, au 1. franceză. L. germană Niculiță Nicolae, dela București, Lie. „M. Eminescu", cat. 1. germană, la București, Lie. „Cantemir“, cat. 1. germană, Rath Victor, dela Brașov, Lie. băieți, cat. 1. germană, la București, Lie. „Eminescu", cat. 1. germană: Müller Emil, dela Ploiești, Lie. băieți, cat. 1. germană, la București, Lie. comercial băieți „Bălcescu", cat. 1. germană, Sirețeanu Eudoxiu, dela Constanța, lie. băieți, cat. 1. germană, la București- Cernica, seminar monahal, cat. 1. germană. Filosofia Diamand Sterie, dela București-Cernica, seminar monahal, cat. filosofia, la București. Lie. „Aurel Vlaicu", cat. filosofia. Burdun Gheorghe, dela Brăila, lie. băieți, cat. filosofie, la București-Cernica, seminar monahal, cat. filosofie. Istoria Nițulescu Andrei, dela București, Lie. „Lazăr", cat. istoria seria. B, la București, Lie. „Lazăr", cat. istoria, seria A. Marinescu D. Marin, dela București, « Gimn. comercial „Petru Rareș", cat. istoria, la București, Lie. „Lazăr", cat. istoria, seria B. Cioran D. G., dela București-Cernica, seminar monahal, cat. istorie, la București, Lie. „Eminescu", cat. istorie, Stoenescu Nicolae, dela P. Neamț, cat. istorie, șc. norm, băieți, la București, Lie. comercial „Bălcescu", cat. istorie, Arbore Virgil, dela Focșani, lie. băieți, cat. istorie, la București, Gimn. comercial „Ferdinand", cat. istorie. Cotlaru Gr. Mihai, dela Galați, lie. băieți, cat. istorie, la București, Gimn. comercial „P. Rareș", cat. istorie. Ionașcu Ion, dela Buzău, seminar teologic, cat. istorie, la București-Cernica, seminar monahal, cat. istorie. Matematica Balanțov loan, dela București, Lie. „Eminescu", cat. matematici, la București, Lie. „Lazăr", cat. matematici, Tonescu Tiberiu, dela București, Lie. .„Spîru Haret", cat. matematici, la București, Lie. „Eminescu", cat. matematici, Andronic Alexandru, dela București, seminarul „Central", cat. matematici, la București, Lie. „Spiru Haret", cat. matematici, Simionescu D. G., dela București- Cernica, seminar monahal, cat. matematici, la București, seminarul „Central", cat. matematici, Sotiriu Mihail, dela Ploiești, șc. norm., cat. matematici, la București- Cernica, seminar monahal, cat. matematici, Arginteanu C., dela Câmpulung- Muscel, lc. băieți, cat. matematici, la Lie. comercial „Bălcescu", București, cat. matematici, Șt. fizic-chiimee Petrescu A. Dan, dela Târgoviște, șc. norm, băieți, cat. fizico-chimice, la București, Seminarul „Central", cat. fizico-chimice cu matematici, Pavlu Virgil, dela Buzău, șc. norm, băieți, cat. fizico-chimice, la București- Cernica, seminar monahal, cat. fizico, chimice. Mărfuri Zaharescu 31. Constantin, dela București, Gimn. comercial „Petru Rareș", cat. mărfuri, la București, Lit. comercial „Bălcescu", cat. mărfuri, Dinescu M. loan, dela București, Gimn. comercial „Regele Ferdinand", cat. mărfuri, la București, Lie. comercial „farele Voevod Mihai", cat. mărfuri, Pandelescu V. loan, dela Galați, fie. comercial, cat. mărfuri, la București, Lie. comercial „Carol I", cat. mărfuri, Popescu Paul, dela Constanța, fie. comercial, cat. mărfuri, la București, Gimn. comercial, cat. mărfuri, Vieroșanu Gheorghe, de la Pitești, lie. comercial, cat. mărfuri, la București, Gimn. comercial „Regele Ferdinand", cat. mărfuri, Păcurarii Anton, de la Pitești, fie. comercial, cat. mărfuri, la București, Gimn. comercial „Regele Ferdinand", cat. mărfuri, Șt. comerciale Marinescu Apostol, dela București, Lie. comercial „Bălcescu", cat. șt. comerciale, secția A, la București, Lie. comercial „Bălcescu", cat. birou comercial, Miron Cezar, dela București, Gimn. comercial „Regele Ferdinand", cat. șt. comerciale, secția B, la București, Ltt. comercial „Bălcescu", cat. șt. comerciale, secția A. Costache Alexandru, dela București, Gimn. comercial „Petru Rareș", cat. șt. comerciale, la București, Gimn. comercial „Regele Ferdinand", cat. șt. comerciale, secția A. Niculescu Ștefan, dela București, Lie. comercial „Bălcescu", cat. matematici, la București, „Gimn. comercial „Regele Ferdinand", cat. șt. comerciale, Dima C., dela Lie. comercial Iași, cat. șt. comerciale, la București, Gimn. comercial „Petru Rareș", cat. șt. comerciale, Șt. naturale Buzdugan Ștefan, dela Ploiești, Șt. norm., cat. șt. naturale, la Cernica, Seminarul monahal, Bucureșticat. st. naturale. Teodorescu Vasile, dela Bârlad, Lte. băieți, cat. șt. naturale, la București, Seminarul „Central", cat. șt. naturale. Caligrafie-desemn Spartali I. Basarab, dela București, Lie. „31. Basarab", cat. caligrafie-desen, la București, Lie. „Lazăr", cat. caligrafie-desen. Teodorescu Gh. Romanați, dela București, Seminarul „Central", cat. caligrafie-desen, la București. Lic. „M. Viteazul", cat. caligrafie-desen.