Progresul, ianuarie-iunie 1865 (Anul 3, nr. 1-71)

1865-05-16 / nr. 54

FOAEA PUBLICAȚIXUNILOR OFICIALE DIN RESOETUL CUETEÎ DE APEL Difi IAȘI. TN JA8HI prevaraeratiunea se face la Tipografia H.Coldner, uliua 'biristegiet. Dianul se publica de la 3—6 ocale pe nepi aidina. J bonamenîul pe aa 111 lei, pe astru laul SV lel. Iașii, Duminica 16 Maiu 1865, in dïNtriotels Sonnaíeí. preaameratianea ae face la biuroar; înnorar,satursi r&nd de 85 Utere costă sa în, cursul flaoiilor poştale. Iaşii 16 Mait. PUBLICAŢII ADMINISTRATIVE. Prefectura Poliţiei Iaşii. No. 8395. Pentru vânzarea obiectelor cuprinse prin Foaea No. 32 din 22 Martie, împlinite de la D. Nechita Andoniu, spre îndestularea D. Scarlat Romano cu o suma bani, se publica un alt termin de 40 zile ca concurenţii ce vor voi a le cumpăra acele mobile, cai, trăsuri şi hamuri, în ziua espirarei terminului numerat de la data Foael, sâ se prezinte în Camera acestei Prefecturi, unde urmeazâ a se face vânzarea, deşteptăndu-se şi pe debitor ca dacă nici în lâuntrul acestui termin nu va regula îndestularea creditorului hotârător se va vinde averea împlinita. Prefectura district. Iaşii. No. 6594. Spre îndestularea D. Alecu Ghica cu râmâşiţa din căştlurile moşiei Pânşeştil ce ara a lua de la D. Gheorghie Castrino, împlinindu-se de la debitorul D. Castrino, D. Gavril Vasiliu de pe moşia Dumeştil 800 merţe popuşo, în 2 coşete, care urmând a se vinde licitativ, se publica terminul legiuit de 40 zile, cu deşteptare, ca concurenţii ce ar fi, sâ se înfăţoşeze în Camera acestui oficiu în zioa împlinire! terminului spre aterdisire, dar vroind a se informa despre calitatea lor, în timpul publicaţiei se pot adresa la D. sub Prefect plasei Cărligâtura, de câtrâ care s’au fâcut aceastâ asigurare. Prefectura district. Bacâu. No. 5980. Asigurându-se doi cai de la Nicolai Merluşca în pretenţia lui Ioan Ţuţu din comuna Comâneştii, se publicâ în termen de 40 zile spre ştiinţa concurenţilor, licitaţia se va face la sub Prefectura Tazlaul de sus. No. 6137. Asigurându se una chele de la Nicolai Pintilie, în pretenţia lui Gheorghie Palade din comuna Buşeşti, se publicâ în termin de 40 zile, mezatul se va face la sub Prefectura Tazlaul de sus. No. 6180. De la D. Costachi Sturza îioplininduse 265 chile popuşoî vechi, în pretenţia D. Lupu sin Iţic, se publicâ în termin de 40 zile spre ştiinţa concurenţilor, mezatul se va face la sub-Prefectura Bistriţa de susii. No. 6237. Asigurându se 172 chile popuşoî pe moşia Săuceştii de la D. Costachi Sturza, în pretenţia D. Leon Corman, se publicâ în termin de 40 zile, ca concurenţii sâ se prezinte la sub Prefectura Bistriţa de sus unde urmează a se vinde. No. 6482. Asigurându-se 2 boi de la Cozma Ghineţi şi Mihalachi Condrea din Leontineşti, în pretenţia D. Eni Dragomirescu, se publica în termen de 40 zile spre ştiinţa concurenţilor, licitaţia se va face la sub Prefectura Tazlaul de sus. No. 6552. Asigurându-se doue copite vite de la Marcu sin Moise din Mârăşti, în pretenţia D. Lupu Sfarţi, se publica în termen de 40 zile spre ştiinţa concurenţilor, licitaţia se face la sub Prefectura Bistriţa de sus. No. 6594. Caii în No. de 3 publicaţi prin Foaea No. 5 din 16 Ianuarie trecut, asiguraţi de la D. Gherasim Caravia, în pretenţia D. Hristodoru Ecsarh, nu s’au putut vinde; se publica un alt termin de 40 zile spre ştiinţa muştereilor, ca să se presinte la sub-Prefectura Bistriţa de susit, No. 6787. Asigurându-se de la unia din locuitorii comunei valea Arinilor, în pretenţia lui Gavril Carolea, 2 boi, 1 capră a fata şi nişte obiecte, se publică termicul de 40 zile ca concurenţii să se prezinte în Camera sub Prefecturei Tazlaul de sus, unde are a se face mezatul. No. 6789. Asigurându-se de la unii din locuitorii comunei Magireşti, un No. vite şi obiecte, în pretenţia D-lui Gavril Cardea, se publică terminal de 40 zile ca concurenţii sâ se prezinte la sub-Prefectura Tazlaul de sus. I No. 6832. De la D. Costachi Goroveiu împlinindu se 2 chile grâu, în pretenţia Ds. Mulse sin Herş- cu» se publică terminul de 40 zile spre ştiinţa concurenţilor, mezatul se face la sub Prefectura Tazlaul de sus. Prefectura district. Botoşani. No. 5271. De câtra sub Prefectura plasei Meletin, sechestrându se de la D. Gheorghie Clopoţel 7 pârechie boi spre îndestularea D. Capitan Negruţî cu câştlul Sf. Dimitrie anul espirat, ce reclamă pentru posesia moşiei Tâlhăreşti, se publicâ vânzarea lor în tarmia de 40 zile socotit de la data Foael, întru cunoştinţa amatorilor ce vor fi sâ se prezinte aice în cea mai de pe urmâ zi, spre târguire, servind acest termin şi spre deşteptarea debitorului, că mezatul fiind silnic se va vinde vitele secvestrate cu ori ce preţu va eşi. No. 6274. De la D. Teodor Marian secvestrânduse 165 merţe grâu de toamna tahmenuit a eşi din 33 fâlci arătură, 390 merţe grâu idem din 3 girezi, 150 merţe ovas, asemene dintr’o gireadâ, 80 purcel sugători, 12 boi şi 2 vaci, spre satisfacerea Ds. Moîse sin Sale cu suma banilor ce reclamâ, urmând a se vinde licitativ relatata avere, conform mijlocire! Tribunalului local, se publicâ terminul de 40 zile socotit de la data Foael, întru cunoştinţa concurenţilor ce vor fi, să se prezinte aice în cea mai de pe urmâ zi spre târguire, servindu acest termin şi spre deşteptarea debitorului că mezatul fiind silnic se va vinde averea secvestratâ cu ori ce preţu va eşi. No. 6532. De câtrâ Poliţia de Hărlău secvestrându-se 360 ocă doi de la individul Gavril Alecseev, spre îndestularea D. Costachi Ursoiu cu suma banilor ce reclama, se publică terminul de 40 zile pentru vânzarea acelui doi, socotit de la data Foael, întru cunoştinţa concurenţilor ce vor fi, să se prezinte aice în cea mai de pe urmă zi spre târguire, servind acest termin şi spre deşteptarea debitorului, că mezajul fiind silnic se va vinde ocolul secvestrat cu orice preţu va eşi. Prefectura district. Covurluî. No. 3782, în pretenţia D. Andrei Columbi pentru o sumă bani ce are a lua de la 3 locuitori din comuna Gâneştil, prin sub Prefectura de Horincea s’au împlinit de la debitori 10 oi cu meii lor şi un cârlan, se publică vinderea lor în Galaţi la împlinirea terminului de 40 zile socotit de la data Foael. No. 4515. în pretenţia D. Iordachi Anghel Toma, prin sub Prefectura de Horincea s’au împlinit de la debitorul Stefan Negru din satul Ghercoasca o vacă şi un minzat, se publica vinderea vitelor în Galaţi la ţepizarea terminului de 40 zile de la data Foaei. No. 4811. în priivire că la espirarea terminului de 40 zile publicat prin Foaea No. 30, nu s’au pututu efectua vinderea a 79 căpiţe vite cornorate şi necornorate, şi un Nor obiecte casnice împlinite de la 64 locuitori din satul Bâlenii, în pretenţia D. Iancu Mihail, din cauzâ câ s’au zădărnicit terminul, se publicâ din nou vinderea acestor vite în Galaţi la împlinirea terminului de 40 zile socotita de la data Foael, iar obiectele la faţa locului. Prefectura district. Dorohoia. No. 3482. Spre îndestularea D. Isacu Botezu cu suma de 130 galb. câştrul anilor 1864 şi 1865, pentru posesia unei pârţi de moşie din trupul Şerpeniţa, asigurându-se de la posesorul zisei moşii D. Vasilie Botez 280 merţe popuşoî în 2 coşere, preţeluite câte 18 lei 20 par. merţa, ce publică termicul de 40 zie ca concurenţii ce vor vroi a cum râra asemenea popuşoî, la împlinirea lui, eâ se prezinte în Camera Prefecturei, unde urmeazâ a se desevârşi mezatul. Prefectura district. Roman. No. 2705. La neurmarea D. Sterea Gheorghiu Matasariu cu plata banilor ce datorește Da. Mihalachi Ursoiu, asigurându-se 3 bol, care urmează a se vinde licitativ, se publică terminul de 40 zile socotit de la data Foael, la împlinirea cârtea amatorii de al cumpara, sa se prezinte în Camera acestei Prefecturi, unde are a se fini mezatul. No. 3181. De la un No. indivizi din comuna Hociungil asigurându-se mai multe obiecte, spre plata banilor cu care datoresc D. Iorgu Tataru, se publica vânzarea lor în termen de 40 zile de la data aaeî, la împlinirea cârtea amatorii de a lfr cumpâra, sâ se prezinte în Camera aceetei Prefecturi, unde are a se efectua mezatul. No. 4650. D. Grigorie Hermeziu neurmând a depune costul popuşoilor văzuţi în anunciul Prefecture! No. 3030 din Foaea No. 35 ce s’au adjudecat asuprăl, şi care au fost asiguraţi de la D-na Sevastia Buhuş, pentru satisfacerea neguţitorului Meler Pacher, se publica în termin de 40 zile socotit de la data Foael, pentru revinderea acelor popuşoî pe socoteala D. Hermeziu, la împlinirea caruea termin muştereiî să se prezinte în Camera Prefecturei unde are a se face mezatul. No. 3812. Spre satisfarea creanselor ivite asupra D. Mihai Fundâcescu, câştiuri şi personale, asigurându-se 790 merţe popuşoî vechi şi noi, 46 merţe grâu de vara, 82 stânj, 4 palme făui vechiu, 87 stânj, 4 palme mohor, 173 vedre vin din anul trecut, şi 17 masculi, care urmează a se vinde licitativ, se publică terminul de 40 zile de la data Foael, la împlinirea cârtea amatorii de a cumpâra niște asemene, sa le prezinte în Camera acestei Prefecturi, unde are a se efectua mezatul. No. 3955. La neurmarea individului Gheorghie sin Grigorașu Ciocan din comuna Hociungii cu plata banilor ce datorește jidov. Moise Marcu din Porcești, asigurându-se o vacâ, care urmeazâ a se vinde licitativa, se publicâ terminul de 40 zile socotit de la data Foael, la împlinirea câruea amatorii de a cumpâra acea vacâ, sâ se prezinte în Camera Prefecturei, unde are a se efectua mezatul. No. 4207. La neurmarea jidov. Iţic sin Herţel cu plata banilor 182 lei restul din suma de 70 gilb. şi a lor procent ce datoreşte D. Fotachi Hagiu, s’au asigurat de la dânsul 1 cal, o pâreche hamuri şi o trăsură veche, care urmeazâ a se vinde la împlinirea terminului de 40 zile, concurenţii ce vor fi sâ se înfăţoşeze atuncea la Prefectura, unde are a se face mezatul. No. 3732. La neurmarea unui miner mocani din comuna Ruptura acest judeţu cu plata banilor ce datoresc D. Iancu Manoliu, asigurându se 36 cai, care urmază a se vinde licitativ, se publicâ terminul de 40 zile socotit de la data Foael, la împlinirea cârtea amatorii de a cumpâra acel cal, sâ se prezinte în Camera acestei Prefectu ri, unde are a se efectua mezatul. Prefectura district. Tutova. No. 8025. A ctio banilor cu care D. Vasile Scordea polepprele moşiei Popenii de jos, proprietate a D-nei Catinca Catargiu datoreşte Ds. Nuţă Tenen, dupâ poliţa D-nei Catargiu din 1 April 1864, asigurându se de la debitare 72 bol, se publica ca concurenţii ce vor voi al cumpâra, sâ se înfăţoşeze la Camera acestei Prefecturi după împlinirea terminului de 40 zile socotit de la data Foaeî, cănd are a se fini mezatul cu forma cuvenită. Prefectura district. Vaslui. No. 4007. De la indivizii loan Ojog şi Savin Avram, asigurându se un cal şi o capâ, spre îndestularea neguţitorului Herşcu Câţi, sa publica vânzarea lor în termin de 40 zile de la data Foael, la Camera sub Prefecture! de Racova. No. 4161 La murmarea arătată de Dna Efrosina Păturăși de a plăti Shimorahie! Elisaveta Cu#*, b*