Progresul, iulie-noiembrie 1867 (Anul 5, nr. 48-90)

1867-08-05 / nr. 58

PROGRESUL pe 20 ţiile din fiecare lună, necesara la 4 cai a dorobanţilorii din astă comună, sau regulat a se ţinea licitaţie în dilele de 14, 15 şi 16 a curentei luni Augusta, cu respectul de 24 care, se publică aceasta spre cunoştinţa concurenţilor, carii sunt poftiţi a se presenta la Primărie în zilele citate, însoţiţi de legale garanţii: unul cioplit, 1 corn de alama pentru ţinut prav, 20 pene de pam, 1 cutiuţă de cartona cu 8 verigi de alama, 1 bucăţică balder de lână carava şi 1 cutie de lemn de brad mică, găsite la el de tarat, se publică spre cunoştinţa autorităţilor competente a lua măsuri în aflarea numitului fugar şi trimetirea aice, aseminea se publică termin de 3 luni spre deşteptarea păgubaşilor, ce ar fi asupra lucrurilor, ca în lâuntrul lui să se presinte cu dovedi spre a le primi, căci la din contra se vor vinde. No. 5216. Pe teritoriul comunei Onişcanil sau pripăşit un cal la pâr murgă închisă, cu furculiţă la urechea dreaptă, şi inferat la piciorul drepţii de dinapoi cu litera C şi V, se publică terminul legiuiiu de 3 luni spre cunoştinţa păgubaşului ce ar fi, care în lăuntrul lui să se presinte la Prefectură cu dovedi spre a’şî priimi calul, căci la din contra se va vinde licitativu. Prefectura judeţ. Suceava. No. 6264. Spre îndestularea casei Statului cu suma de 200 lei, de la indivizii Grigorie Hănu şi Nicolai Gavril din Miroslăveştî, amanda aplicată asupra-le de Tribunalul localu, secvestrăndu se de la condamnaţi 2 vaci, se publică vânzarea in terminu de 40 clile de la data Foaei, licitaţiea se va ţine în Camera sub Prefecture de Sireţii, în cea întălii după espirarea terminului. No. 6186. Terminul publicat în Foaea No. 17 pentru vânzarea avere! secvestrata de la un numeră locuitori din Comuna Ilărmâneşti, spre îndestularea D. Halm sau Avram, zedărnicindu-se, se publică din nou terminul de 40 ţlile, la espirarea carnea, concurenţii ce vor voi a cumpăra, se se presinte în cea întălţit după eespirarea terminului, în Camera sub Prefecturel da Siretiu, unde este a se efectua mezatul u. No. 6188. Spre îndestularea D. Vasilie Stihi, cu banii 414 lei, ce are a lua de la D. Enachi Placa, secvestrânu-se de la datornicul, 2 juncani, 11 oi, 1 cal şi 4 matce. Se publică terminu de 40 ţlile, la respirarea carnea, concurenţii ce vor voi a cumpăra arătata avere, să se prezenteze la sub-Prefectura Plasei Moldova, unde este a se efectua mezatură. No. 6190. Spre îndestularea D. I. Ofinhaim, cu bani ce are a lua de la D. Halm sin Simon, sechestrăndu-se, o iapă, o vacă, 14 vedre vin, 5 vase, o căruţe, o pereche hamuri şi un cercă. Se publică termin de 40 ţlile, la respirarea carnea, concurenţii se vor presenta la sub Prefectura de Moldova, unde este a se efectua mezatulu. Prefectura judeţ. VasluiiÎ. No. 5978. Fiindă că la 21 a contenite! luni Iunie, din osebite împrejurări nu s’au putut desface în viintrare acele 10 mascuree publicate în Progresul No. 34, ca asigurate de la D. Marina Drăghici. Se publică un altul de 40 zile pentru vânzarea loru la Camera acestei Prefecturi. No. 6128. In comuna Mânjeşti pripăşindu se o capâ la păr neagră, brează în bâtă și cu pete albe la un picioru, şi la pântice unde şede tafturul, se publică ca posesorul ei să se presinte în termin de 3 luni cu dovezile cuvenite. Sub-I*reli*turn plasei Ilacova. judeţul Vasluiu. No. 3954. De la D. Toader Popovici din Ivaneşti, asigurăndu-se 100 vedre vin, în pretenţiea 1). Costandin Sofronie, se publică terminul de 40 ţlile pentru vânzare la Camera acestui posti. No. 4020. De la Iancu sin Sinil şi David sin Nulm din Deleni, asigurându-se 2 cal, o vacă, o căruţă şi o pereche hamuri de un cal, spre îndestularea I). Lelbi şi Magder cu 536 lei, se publică terminul de 40 ţlile pentru vânzare la Camera acestui postu. PrimAriea de Nomţii. No. 1015. La 15 a curentei luni August, urmeade a se antreprizui 13140 pea orză și ovâsu, 24,660 oca făn necesara cailoru comandei pompierilor din această urbâ, muștereii amatori se vor presenta la Primărie. Primarien de Peatra. No. 1496. Terminul de 40 ţlile avonsat prin Feea No. 50, urmând a espira la 16 August curent, şi la 17 a se face strigarea rea pentru darea în antrepriză cu preţuri frisate, a îndestulărei acestui oraş şi cu pane, carne şi luminări de seu, pe un an, începătorii de la 1 Octomvrie anul curent, se publică că la 20 şi 23 tot a curentei luni, fiind a se urma strigările a 2-a şi a 3 ea, iar adjudecaţiea la 24, concurenţii ce vor fi, să se presinte atuncea în pretoriul Primăriei acompania I de garanţii în regulă, spre a se efectua licitaţiunea asupra persoanei ce va lasa mai josă preţurile, condiţiunele relative se pot vide în toate ţiilele. PUBLICAŢII JUDECĂTOREŞTI. Tribunalul civil de laşi secţiea a 4-a. Corecţională. No. 4021. De către acest Tribunal la 19 a curentei luni August, Clipa Sâmbătă, oara 12 de dimineaţă, urmeazle a se cerceta procesul întinsă asupra femeii Zoiţa Grigoriu, inculpată pentru furtul comisă Ds. sub-Locotenentuluî Merişescu, la care procesă de complici participeaţie şi femeia Mariea Vieriţa din podgoriea Vişanu, de la viea Ds. Maiorului Bosuioc, pe care nu s’au putut afla cu citaţiea No. 3176, după cum Prefectura judeţului prin adresa No. 8469 încredinţare, de acela în temeiul art. 75, punctul 6, aliniatul 2 Procedura Civilă, se publică spre deşteptarea numitei Mariea Vieriţa, ca în arătatorii să se presinte în Camera acestei Secțiuni spre a fi judecată, căci la neurmare se va aplica art. 182 Procedura Codului Penal. No. 3972. De către acest Tribunal la 18 a curentei luni August, Clipa Vineri, oara 2 după 12, urmee a se cerceta procesul întinsă asupra individilor. Costachi Catiru și Dimitrie Catiru pronumit Gheorghiu, cel întăi deţinută în arestulă penitenciarului şi cel al 2-lea fugită unde anume nu se ştie, inculpaţi că aă furată măcar din târgul Podul Iloaei, a Ds. Iancu Teodoru, de acela în temeiul art. 75, punctul 6, aliniatul 2 Procedura Civilă, se publică spre deşteptarea lui Dimitrie Catino pronumită Gheorghiu, ca în arătataţii să se presinte în Camera acestei Secţiuni spre a fi judecată, căci la neurmare se va aplica art. 182 Procedura Codului Penal. No. 4027. De către acest Tribunal cercetăndu-se procesul înfiinţat contra individilor. Costachi Gheorghiu, el şi a Capitâneseî, lordachi Râdâuceanu, pentru turtă de vite, la 21 Iunie anul curent, s’aă hotărât şi prin sentenţa pronunţată în acelaşi tii, s’aă condamnată pe Costachi Gheorghiu el şi a Capitânesei, la un an de închisoare, şi pe lordachi Râdâuceanu la o lună de închisoare, se publică că numitul Costachi Gheorghiu are dreptă a’şi forma oposiţie în termin de 5 ţlile, conformă art. 183 Procedura Penală, şi a face apel la Curtea competentă în termin de 10 ţlile, conformă art. 197 și 198 din Procedură, ca unul ce s’aă judecată vine fiinţă, pe temeiul art. 182 din Procedura Penală, tru furarea unei vite, s’au hotărât de Tribunal la 20 Iunie trecut, conform art. 182 din Procedura Penală, şi prin sentenţa dată în acea ţii, s’aă condamnată pe numiţii în puterea art. 308 din Codul Penal la câte 1 lună închisoare, se publică spre deşteptarea numiţilor, că aă dreptul de oposiţiune in termin de 5 ţlile, şi de apel la Curtea competentă de 2 ţlile, conform art. 183, 197 şi 198 din Procedură. No. 1684. Dna Olga Pavli sau Ciolac al cârnea domiciliă nu se cunoaşte, inculpată pentru că s’aă servită cu ună act falsă spre a dovedi legitima însoţire ce ar fi avută cu defunctul Ioan Ciolacă, este vestită prin aceasta una şi singura chemare de a se presenta în Camera acestui Tribunal în clipa de 11 Septemvrie viitor, oara 12 de dimineaţă, spre a fi faţă la cercetarea procesului Ilisu, cunoscăndu-se că la cază contrariă, procesul se va resolva în absenţei conformă art. 182 Procedura Penală. No. 1768. Procesul înfiinţat contra evreului Iancu Covalcă, îndesit de la domiciliul să, oraşul Huşii, pentru baterea unor jandarmi ce erau pe lângă poliţiea Leova, la 28 Iunie anul curentă s’aă hotărât, şi prin sentinţa pronunciatâ în aceaşi ţii, s’aă condamnat la 4 luni închisoare, pe basa art. 172 din Codul Penal, se publică că numitulă condemnat are dreptă a’şî forma oposifiunea în termin de 5 ţlile, şi apel în 10 ţlile, conform art. 183, 197 şi 198 din Procedura Clisului Codă, ca unul ce s’aă judecat în absenţă pe temeiul art. 182, din menționata Procedură. No. 1770. Procesul privitor pe femeea Mariea Haut îndosită de la domiliă pentru furarea unui port-monedă cu bani, la 22 Iunie curent s’aă hotărât şi prin sentinţa pronunciata în acea zn, s’a condamnat la 3 luni închisoare, suma 100 lei amanda pe baza art. 309, aliniatul 3 din Codul Penal, şi 25 lei desdăunare . Statului de costul publicaţiilor urmate, se publică spre deşteptarea condamnatei ca are dreptul de oposiţiune, şi apel în termin, şi după disposiţiunele prevedlute în art. 183, 197 şi 198 din Procedura Condului Clisă, ca una ce s’a judecat în absenţă, pe baza art. 182 din Clisa Procedură. Tribunalul judeţ. Dorohoiu. No. 642. Sf. Sa Iconomul Aftanasie Gheorghescu din comuna Pomăria, având a lua de la dascălul Gheorghie Popovici din oraşul Dorohotă suma de 19 beni şi a lor interese legale de la 23 Noemvrie 1866, după creansa liquidata de Prefectura judeţului, şi în pnne că, debitorele n au urmat a satisface pe creditor nici după comandamentul prealabil ce i s’au făcut, Tribunalul emanat de cererea Iconomului Gheorghescu a încuviinţat punerea în ventrare silnică a caselor cu locul lor şi atenansele din lăuotrul ogrăiiei ce numitul Popovici posedă în acestă oraşă, situate în uliţa bisericei cu hramul Adormirea Marcei Domnulul, arendă megieşi pe din susă cu locul văduvei femei numită Foşcâriţa, iar pe din grpsă cu casa dascălului loan, se publică în termin de 3 luni de la data Foael, ca concurenţii ce vor fi în cea întâi ţii dupâ împlinirea acelui termin, la oarele 12 de dimineaţa să se presinte în pretoriul Tribunalului cu garanţiile cerute de lege, spre a aierolesi şi a cumpără acestă imobil, tot odatâ se deşteaptă pe toţi acei ce ar pretinde vreunu drept din acele enumerate la art. 506, aliniatul 3 din Procedură, ca înaintea adjudecaţiunel să declare Tribunalului pretenţiunele lor, căci în urmă nu li se vor lua în considraţie. Ierimarica T. Frumoşii. No. 936. Din lipsa concurenţiloru sau zădărnicit terminul publicat in Foaea No. 24, pentru antreprizuirea furajului carloni pompiereşti din astă urbâ, pe timpii de la 1 Septemvrie anul curent, până la asemenea lună şi ţi anul viitorii 1868, regulându se al 2-lea mezat in giilele de 14, 15 şi 16 a lunci curente August, cu respectul de 24 oare, se publică aceasta spre deşteptarea concurenţiloru, carii in arâtutelaţiile sunt poftiţi a se presenta in Camera acestei Primării însoţiţi cu legale garanţii. No. 937. Pentru darea in antrepriză a furajului de fân în cantitate de 5600 oca, pe timpu de 7 luni (ocepâtor) de la 1 Octomvrie anul curent, şi numai Tribunalul judeţ. Hoţomani. No. 4245. La 20 a trecutei luni Iunie, neputăndu se ţine licitarea vănţlărei caselor din această urba,a D.loina sin Aaron, spre satisfacerea D-nei Elena Corlatianu cu o sumă bani, din motive legale, Tribunalul conformă jurnalului No. 1264, publică din nou vânzarea imobilului menționat, publicat prin Foaea No. 19, cu termen de 20 zlile de la data Foaei, spre ştiinţa amatorilor, ca în arătata vii oarele 12 dimineaţă, să se presinte la Tribunal spre a concura. Tribunalului judeţ. Calul. No. 1644. Dosarul corecţională format contra indivizilor Simion Ciubotariă, Zalm Scripcariă şi Vanilie Ciubotariă dosiţi de la domiciliu, inculpaţi pen Tribunalul judeţ. FAIeiii, No. 4505, în conformitatea cerbrei D. Post. Costachi Cârpă, destabulându-se de acest Tribunal obligaţiunele în No. de 2, legalizate la anul 1863 sub No. 4 şi 5, dupâ care D. Scarlat Mavrogheni debita D. Cârpă cu suma de 3025 galbeni, sub hipoteca rapsie a Cojerii şi părţile din Stoeşeşti, de la acest judeţ, proprietate a D. Mavrogheni, se publică aceasta spre generala cunoştinţă. No. 4602. Destabulându se prin lucrările acestui Tribunal, obligaţiunea de 4500 galbeni debitaţi de D. Scarlat Mavrogheni, către Dna Elisa Paladi, în fondul moşiei sale Cojerii şi Stoeşeştii de la acestă judeţă, se publică aceasta spre obşteasca ştiinţă. Tribunalul judeţ. Itomanul. No. 1057. După oerirea D. Emanoil Cilibiu, şi în virtutea lichidarei făcuta de administraţie sub legea veche, Tribunalul a pusă in vândare cu licitaţie locul sterp din acest oraşă, în mărime ca de 7 st., proprietate a I. Dimitrie Caracaşi, spre satisfarea numitului creditară Cilibiu cu 333 lei 3 parale şi a lor procent, loc ce se megieşeşte cu D. Stefan Andrian.