Progresul, ianuarie-iunie 1868 (Anul 6, nr. 1-50)

1868-01-03 / nr. 1

rbuit H fi » U, anularea se face dupa publicația No. 67 citatâ. ,836. Pentru satisfacerea D. Stefan Dajima de 22 galbeni și a lor procent pâîmerătoare și cheltuelele, ce are a lua de colai Darie, ambii de profesiune amploliciliațî în Hușî, în virtutea cărțiî de juinvestitâ cu formula esecutorie, îndeplin calitâţile prescrisa de art. 496, 497 şi Procedură, în lâuntrul cartea D. N. Darie, bătu conform art. 502 din Procedura, ii prin jurnalul No. 2813 au încuviinţată erea imobilului urmărit, care din presîrbat al agentului s’au constatat că D. Nine, stăpâneşte numai 12 stânjinî pământ Seratul sau Broscoşeştiî, de la şesul Pricepându-se lungimea din apa Prutului, şi până îa hotarul râzeşilor de Borde, avănd megieşi despre râsârit, parte din gios pe D-na Zoiţa Darie, despre apus pe D. Postul Darie, se publicâ terminul de 3 luni, dictată de art. 50 din Procedura, enumerat de la data foii, spre deşteptară concurenților ce vor fi amatori a cumpăra acel pâmănt, carii se vor presenta în Camera Tribunalului Fâlcă în cea în l-iă .şi dupâ espirarea terminuluî, cu garanțiile cerute de legi, se spunea ele pe toți acei ce ar avea vreun drept, de propietate, usufruct, servitute, chirie, privileged, hipoteci, sau ori ce alt drept asupra imobilului urmărit, ca înaintea adjudecaţieî, să se arate la Tribunal, spre a’şî proba pretenţiile lor, câeî la din contra nu li se vor ţine în samă, urmând ca în a 8-a zi sâ se facâ supralicitaţia, văitutâ de art. 549 din Procedură. No. 8.646. Terminul de 3 luni înserat prin Foaea Ho. 20 din 18 Martie trecutul an 1867, regulat pentru vânzarea unei vii din podgoriea târgului Huşii a D. Vasilie Mircea, spre satisfacerea D. Marin Curtivan cu o sumă bani, din cauze legale zedarnicindu-se mencionatul termin, Tribunalul prin jurnalul No. 1056 regulând din nou vânzarea mencionatei vii cu termin de 40 Zile, conformă art. 535 din Procedura Civilă, se publica Zisul termin de 40 Zile enumerat conform art. 731 din Zisa Procedură, spre deşteptarea tuturor concurenţilor ce vor voi a cumpăra menconata vie, ce se vinde dupâ publicaţiunea mencionatâ mai sus, iar concurenţiî ce vor fi, să se presinte în Camera acestui Tribunală de Fabră, oraşul Huşii, în întâea Zi dupâ espirarea terminuluî de 40 clile, preparaţi de garanţii conform art. 542 din Procedura ZBâ-1 Trituiiaiisl jiideţ. Kemţn. No. 9602.1 Sunetul ce se vede în următoarea cuprindere: io galbeni, Zică una sută galben! Simţi am luată cu împrumutare de la D-lul Doctorulă Graţiovschi, le termin de cinci luni de la data acestuea, la ele termin mâ îndatoresc ar respunde negreşita fârâtiobândâ. T. Petriî 1856 Maiă 26. Iu d. Gr. GaL m. p. însemnarea dos este un giru şters dată de D-luî DoctorulKraţiovschi cătră D-luî Doctorul Ghering, ntâdiuse prin lucrările C. Cr. Aghenţii din Iaşi, cum s constatâ din Nota sa No. 8,422 adresată acestui tibunală la 4 Noemvrie anulă trecută, se publică amortizarea luî spre ştiinţă. No. 9,687. Se publică vânzarea unei jumâtâţî de dugheanâ umâtâtâ de D. Teodor Budeanu, din urbea Peatra, de probsiune liber, pentru banii 110 galbenî ce cu înscrisă, din 1846, legalizată de acestă Tribunal sub No. 2950, are a lua de la defunctul Moisă Aron, a cârui clironomî se cunoscă, Cerna şi Perla sin Moise, domiciliate cea întăî în comuna Dobreniî plasa Peatra şi a 2-a În comuna Mărginenii plasa Mijlocul acest judeţ, sau amânat pentru un alt termen de 30 zile socotit de la data Foei de fața, şi conform art. 729 din Procedura Civilă, licitaţiea şi adjudecarea Zisului imobil, care precum s’au aratat prin publicaţiile urmate în foile Progresul No. 52 și 85 anul 1867, este situată în urbea Peatra, strada mare, partea despre Petricică, la No. 1318, în megieşiile arătate prin acele publicaţii, se va urma în camera Tribunalului în (Jipa împlinire! terminuluî carele 12 din Zb creditoriul şi concurenţii se vor conforma art. 539 şi 542 din Procedura Civila, şi toţi acei ce ar pretinde vreun drept de proprietate, usufruct, servitute, chirie, privilegie, hipotecă, sau orice alt drept asupra imobilului urmărit, sunt deşteptaţi, ca înaintea adjudecaţiei sâ le arăte la Tribunal, câci în urmă nu li se vor mai ţine în samâ. Tribunalul Romanii. No. 7029. D. Mihai Hurmuzachi necunoscut unde este domiciliat, este citat prin această una şi singura chemare, ca la 22 ianuarie curentă, oarele 10 dimineaţă, să se presinte în pretoriul acestui Tribunal spre înfăţoşare în procesulă ce este inculpat pentru furţă de obiecte, cunoscând ca la neurmare se va judeca în lipsă, conformă art. 182 din Procedura Penală. No. 7030. Fimeia Catrina Văduva necunoscuta unde este domiciliată, este citata prin aceasta una şi singură chemare, ca la 22 Ianuarie curent, oarele 10 dimineaţă, sa se presinte în pretorul acestui Tribunal spre înfățoşare în procesul ce este inculpată pentru furtă, de obiecte, cunoscândă că la neurmare de a se presenta se va judeca în lipsă, conformă art. 182 din Procedura Penală, No. 7031. Fimeia Ileana Vâduva necunoscută unde este domiciliată, este citatâ prin această una și singură chemare, ca la 22 Ianuarie curent, oarele 10 dimineață, sâ se presinte în pretorul acestui Tribunal, spre înfâțoşare în procesul ce este inculpată pentru furţă de obiecte, cunoscăndă că la neurmare de a se presenta se va judeca în lipsă, conformă art. 182 din Procedura Penală. . Tribuualul judeţ. Vashirt. No. 6,236. Pentru satisfacerea evreului Leibiş Magder din oraşul Vaslui, cu suma de 840 lei căpiţe şi deosebit procent, cuvenit de la D-na Mariea Holboneasa tot din Vasluiu, conform cărţii de judecată eliberata de Poliţiea oraşului Vaslui, sub No. 16, supuindu-se urmârirei o casâ a debitoarei aflată în oraşul Vaslui, care este acoperită cu stuhă, numai cu p odae, păreţii de vălătuci, fără alte acarete in ograda, pe locă supus besmanului câtrâ proprietate, Tribunalul încuviinţind scoaterea în vănzare acei case pe baza art. 503 din Procedura Civilă, cu termin de 3 luni de Zile conform art. 510 tot din Procedura, deşteptânduse pe toţi doritorii de a cumpără, să se presinte în Camera Tribunalului la împlinirea mencionatului termin în Zia şi oara lămurită prin afipte, preparaţi cu garanţiile cuvenite, somănduse pe toţi acei ce ar avea vreun drept din acele prevâzute la punctul al 3-le de sub art. 506 a Procedure!, sâ’şi arăte pretenţiunele la Tribunal mai înainte de termin, căci în urmâ nu se va ţine în samă, toate dările fiscale şi comunale privitoare pe acel fond şi neplâtite pănă acum, rămân în sarcina noului cumpârâtoriu. No. 6.235. Pentru îndestularea D. NicoM Alecsa, domiciliat în comuna Negreşti, cu suma de 15 galbenî căpiţe, şi deosebit proceit de la 22 iunie anul trecut şi pânâ la numere, conform cărţii de judecată eliberatâ de Poliţie a oraşului Vasluiă, No. 32, de la D-na Mariea soţie a răposatului Lucan Teodorovici, domiciliatâ în oraşul Vasluiu, supuindu-se urmârirei casa debitoarei aflata în oraşul Vasluiă, care este în mărime de 3 odâi şi o câmâlifă, „ftăreţfr decftAtuch acoperită cu şindilâ, pe loc supus besmanului, fâră îngrăditură şi fără alte acarete, Tribunalul conform art. 503 încuviinţindă scoaterea în vănzare acei case cu termen de 3 luni, pe baza art. 510 din Zisa Procedură, şi care fiind închirieta pe 2 ani de la 23 Aprilie trecut cu banii râspunşi înainte, se vinde cu respectarea contractului, cu deşteptare că doritorii de a cumpăra, să se presinte la Tribunal, la împlinirea mencionatului termin, în Ziua şi para lămurite prin afipte, preparaţi cu garanţiile cuvenite, adnotăndu-se că toţi acei ce ar avea vreun drept din acele prevăzute la punctul al 3-le de sub art. 506 a Procedure!, să’şi arăte pretenţiunele la Tribunal mai înainte de termin, căci în urmă se va considera nula, toate dările fiscale şi comunale privitoare pe acel fonduri neplătite până acum, rămân în sarcina noului cumpărători. Sieplentul Trib. judeţ. Iaşi Secţiei*I-a. No. 13. La 8 a lunei curente Ianuarie ,Ji°a Luni, oarele 10 dimineaţă, având a se vinde licitativă averea mobilieră compusă din obiecte casnice rămase de la defunctul Dimitrie Manoliu, se publica ca concurenţii ce vor fi să se presinte în aratata Zi la casele defunctului din Sărărie în apropiere de biserica Sf. Ilaralampie, unde are a se efectua vănzarea. Supleant Dabija. Agentul Judecatorescu al Trib. judeţ. Iaşii. No. 11. Conform regularisirei facuta de Tribunalul Secţiunea a 2-a, urmând a se vinde licitativa 18 bonuri rurale în valora de 90.000 lei cursulu fiscului, împreună căte cu 5 rânduri cupoane sechestrete de la D. Ioan Ivaşcu, spre despăgubirea D-nei Anna Epstain şi alţi creditori, conform hotărîrei Curţei de Focşani, se publică ca concurenţii ce vor fi de a cumpără asemenea bonuri, să se presenteze în Zi°a de 10 ale acestei luni, oara 12 de dimineaţă la domiciliul D-luî loan Ivaşcu aflatoriu în oraşul Iaşii, despărţirea a 4-a, din dosul Monastirei Bărboiul, cănd are a se face adjudecaţiea de subscrisul, adjudecăndu-se asupra persoanei ce ară da mai folositoră preţu. Portărel Teodoru. Corpul Portăreilor Trib. judeţ. Botoşani. No. 2645. Astăzi în 28 Dechemvrie 1867, lipindu-se conformit art. 137 din Procedură, combinat cu art. 74, pe uşa Tribunalului, copie a hotârârei lui pronunţată la 7 Dechemvrie, prin care admite contestaţiunea fâcutâ de D. Cost. Canano, contra înscrierei în tabloul ordinei creditorilor I. N. Canano, a sumei de 150 galbenî şi 2400 lei a D. Gheorghie Lascar fârâ domiciliu, şi prin care se şterge din acel tablou suma raendionată, se publicâ spre ştiinţa D. Lascar, conformit mencionatului art., cunoscândă Domnia sa ca contra hotărâre citată, Tribunalul au admisă terminul de apelă, conformii art. 402 din Procedura Civilâ. No. 2646. Astăzi în 28 Dechemvrie 1867, lipindu-se conformii art. 137 din Procedură, combinat art 74 din Procedură, pe ușa Tribunalului, copiea hotârârei lui pronunţată la 8 Dechemvrie prin care admite contestaţiunea fâcutâ de D. O Canano contra înscrierei în tabloul creditorilorii D. Nicolai Canano, a sumei de 800 galbeni, înscrişi ca sarcină asupra moşiei Corni, pentru pretenţie a casei defunctului Constantin Balşii, acarnea representante este cu domiciliul necunoscut, și prin care se șterge din acel tablou suma mencionată, se publică spre știința D. representante, conformă mencionatului art., cunoscând Domnia sa că contra hotârărei citate, Tribunalul aă admisă terminul de apel, conform art. 402 din Procedura Civilâ. No. 2647. Astăzi în 28 Dechemvrie 1867, lipindu-se conformă art. 137 din Pmpodina