Renaşterea Bănăţeană, iulie 2009 (Anul 21, nr. 5922-5948)

2009-07-01 / nr. 5922

QM |k| ATNA Î I \Director onorific prof. dr. Josif Constantin Drágán Nr. 5922 - miercuri, 1 iulie 2009 - 16 pagini - 1 leu Parcul Copiilor, asasinat de aleșii adulților Situația Parcului Copiilor se complică pe zi ce trece. Deși, la un moment dat, municipalitatea a declarat public că parcul va fi finalizat în acest an și că, pentru a pune capăt scandalurilor cu prefectura, sau alocat 4.500.000 lei pentru reamenajare și modernizare, lucrările se vor încheia cel mai devreme în 2010. Suma menționată a fost cuprinsă în programul de investiții pentru anul în curs dar, din cauza lentorii cu care se mișcă lucrurile în primărie, s-a ajuns la o situație incredibilă: valoarea va fi diminuată cu nu mai puțin de 4.000.000 lei, considerându-se că restul de 500.000 acoperă demararea lucrărilor de execuție din 2009. Cele patru milioane la care se renunță acum urmează să fie cuprinse în programul de investiții din 2010. Cauzele care au dus la această amânare constau în nefinalizarea documentației necesare pentru terminarea lucrărilor, nefiind obținute toate avizele. Studiul de fezabilitate este de-abia în curs de elaborare și ar putea fi gata cel mai devreme peste o lună. SILVIU FLORESCU www .renaștereajo Comedie în plenul consiliului local Consilierul local Ciprian Jichici a afișat, la ședința de plen de ieri, o ținută care a stârnit amuzamentul celor prezenți. Liberalul a purtat un tricou pe care scria "Sunt tâmpit", dorind astfel să reacționeze la declarația președintelui Traian Băsescu, referitoare la faptul că învățământul românesc produce numai... tâmpiți. "Nu sunt ospătar, nici tinichigiu, am terminat o universitate de prestigiu, predau la universitate, deci sunt un tâmpit care produce alți tâmpiți", a ironizat fichid situația. Secretarul Ioan Cojocari nu a scăpat prilejul de a-l pastila pe mai vechiul său "amic" Ciprian Jichici, recomandându-i, în timpul plenului, să poarte acel tricou cât mai des, poate că îi va fi de ajutor. Continuare în pagina 3 Primul supermarket Carrefour în Timișoara Ieri, la ora 8 fix, s-a deschis primul supermarket Carrefour în Timișoara, care funcționează în centrul comercial "Shopping Center Bega", la demisol. Acesta lume, oferă timișorenilor, pe o suprafață de de 1.000 m.p., o gamă de aproximativ 7.000 de articole, ce include produse proaspete (legume, fructe, lactate, brânzeturi, carne, mezeluri), dar și articole nealimentare (detergenți, cosmetice și articole de uz casnic), prezentate într-un mod atractiv. Investiția se prezintă sub noul brand Carrefour Market și mizează pe trei principii: cele mai proaspete produse, servicii de cea mai bună calitate și prețuri mici zilnic. Acest gen de magazine face parte din strategia grupului Carrefour de extindere pe piețele în creștere, printr-o abordare multiformat. Semnalistica interioară a noului spațiu se caracterizează prin claritate, contribuind la o bună orientare a clienților în magazin. Programul de funcționare al noului supermarket este de luni până sâmbătă inclusiv, de la ora 8 la 22, iar duminica, de la 8 la 18. Prin poziționarea sa în centrul comercial "Shopping Center Bega", Carrefour Market beneficiază deja de avantajul că timișorenii cunosc foarte bine acest loc central. Sunt asigurate și 100 de locuri de parcare pentru cei care doresc să vină cu mașina la cumpărături. Echipa de la Timișoara este compusă din 40 de angajați, care se alătură marii familii a Grupului Carrefour, ce deține la nivel mondial aproximativ 3.000 de supermarketuri și peste 1.300 de hypermarketuri. MARCEL SĂMÂNȚĂ este cel de-al treilea din județul Timiș și cel de-al 23- lea supermarket Carrefour din România. Cunoscutul grup de distribuție, primul din Europa și al doilea din Inimi din zece țări vor pulsa în Mica Vienă