Renaşterea Bănăţeană, octombrie 2009 (Anul 21, nr. 6000-6026)

2009-10-27 / nr. 6022

Cabinetul Croitoru, ținut în suspans Birourile Permanente reunite ale celor două Camere ale Parlamentului au decis, ieri, ca votul în plen asupra Cabinetului Croitoru să aibă loc miercurea viitoare, iar audierile miniștrilor propuși să se desfășoare în această săptămână, inclusiv vineri, dacă va fi necesar. Deputatul PNL Mihai Voicu a anunțat, ieri, după ședința Birourilor Permanente reunite ale celor două Camere, că s-a decis ca audierile miniștrilor propuși de Lucian Croitoru să înceapă miercuri după-amiază și să dureze până vineri, dacă se va considera cesar. El a mai spus că s-a decis ședința de plen pentru votarea în legătură cu programul și componența Cabinetului Croitrov să aibă loc miercurea viitoare. Voicu a mai spus că unii dintre miniștri propuși nici măcar nu șiau trimis CV-urile la Parlament. Continuare în pagina 3 Autoritățile dezgroapă securea războiului din gunoi Sălui de tergiversările construirii unui nou deponeu, reprezentanții Timișoarei anunță că se retrag din asocierea cu consiliul județean Escrocilor de la Radisson le-a căzut victimă chiar și o cunoștință apropiată ▼ Gruia Cuzman, fost profesor al unuia dintre patronii arestați, a pierdut aproape un miliard de lei vechi . Din nou, procurorii timișoreni au mușamalizat cazul Andrei Nadasdy și Ciprian Nistor, cei doi patroni de la Radisson (firma care construia blocuri doar pe hârtie) au acționat fără nici un fel de scrupule. Printre victime se numără chiar și unul dintre foștii dascăli ai lui Nadasdy, Gruia Cuzman, care a pierdut o groază de bani din cauză că a avut încredere în fostul său elev. Cuzman deține o casă pe Aleea Chișodei, iar Nadasdy s-a oferit să devină chiriaș, contra unei sume lunare de 500 de dolari. Continuare în pagina 5 Munca "la negru" îi transformă pe mulți timișeni în sclavi Timp de o lună. Inspectoratul care obișnuiesc să "angajeze" Teritoriul de Muncă Timiș (ITM) muncitori fără a le întocmi contracte derulează o campanie de controale de muncă, care vizează domeniile silvicultură. Unii dintre patronii din industria exploatare forestieră și prelucrarea lemnului și-au făcut o lume a lor, lemnului. Campania, care este cu legi proprii,în disprețul oricărei extinsă la nivel național, are ca autorități a statului, principală țintă depistarea patronilor Continuare în ania 6 Titlurile zilei Goleadorul de la Gara Mare, dascăl la Voiteg Pagina 16 Meteorit la pământ CURSUL VALUTAR 4,2877 lei si 2,8513 lei www .renașterea jo Pagina 4 Un copil născut surd are ureche muzicală Pagina 5 • Final-surpriză pe bulevardul Rebreanu