Renaşterea Bănăţeană, august 2010 (Anul 22, nr. 6252-6277)

2010-08-05 / nr. 6255

10 Renașterea bănățeană Dinamo nu merge la Split să se apere Antrenorul FC Dinamo, Ioan Andone, a declarat, la plecarea spre Croația, că echipa sa nu aborda partida din cea de-a doua manșă a turului trei preliminar al Ligii Europa, cu Hajduk Split, cu gândul la obținerea unui rezultat de 0-0. "Va fi o partidă destul de complicată. Aici am reușit să-i surprindem, am reușit să înscriem trei goluri, dar acolo va fi cu totul alt meci. Orice partidă are o altă istorie. Noi am luat o opțiune de calificare dar calificarea trebuie să o obținem acolo prin multă disciplină tactică în organizarea apărării. Aici avem probleme, s-a văzut asta și în campionat, și la meciul ăsta trebuie să avem o atenție sporită. Emoții nu am cum să am pentru că am trecut prin prea multe în viață. Sper ca băieții să nu aibă emoții și să treacă peste presiunea care va fi. Ei trebuie să înscrie repede ca să își facă meciul ușor, dar dacă înscriem noi va fi mai simplu pentru noi să rezolvăm problema calificării. Nu mergem să facem 0-0. Nici nu am încredere că vom putea să facem 0-0. Mergem să înscriem gol și dacă reușim ne gândim și la victorie", a spus Andone la plecare spre Split, de pe aeroportul Aurel Vlaicu. Tehnicianul speră ca echipa sa să continue seria evoluțiilor bune pe care le-a avut în acest sezon: "Am mai avut un atac așa puternic când am reușit eventul cu Dinamo, și am reușit aproape 100 de goluri. Dar nu trebuie lăudat numai atacul ci întreaga echipă pentru că și fundașii își fac datoria chiar dacă mai sunt câteva probleme. Important este că am creat o anumită emulație la nivelul lotului, toți jucătorii știu că trebuie să joace și sper să continuăm pe o linie ascendentă". Partida Hajduk Split - Dinamo București, din manșa secundă a turului trei preliminar al Ligii Europa, va avea loc astăzi, de la ora 21:30, în tur, dinamoviștii s-au impus, pe teren propriu, cu scorul de 3-1. (M.F.) *- ! /v> ' ::::r Champions League Hapoel și Anderlecht merg mai departe Formațiile Hapoel Tel-Aviv (Israel) și Anderlecht Bruxelles (Belgia) s-au calificat în play-off-ul Ligii Campionilor, în urma rezultatelor înregistrate în partidele disputate, marți, în manșa retur a turului trei preliminar al competiției. Hapoel Tel-Aviv a trecut de Aktobe (Kazahstan), scor 3-1, după ce în tur a fost 0-1. Anderlecht a învins New Saints FC (țara Galilor), scor 3-0, în retur și 3-1 în tur. (M.F.) Sport joi, 5 august 2010 Handbal masculin HCM Constanța, victorie în Germania Echipa masculină de handbal HCM Constanța a debutat cu o victorie în cadrul turneului Sparkassen Cup din Germania, învingând cu 30-26 (16-15) formația EHV Aue, din Bundesliga Sud. HCM a disputat aseară cea de-a doua partidă din Grupa B, împotriva formației gazdă, EhSV Eisenach, echipă care a ratat promovarea în Bundesliga. Din lotul campioanei României nu fac parte la acest turneu jucătorii Silviu Bălceanu și Daniel Mureșan, ei revenind în țară după ce au resimțit dureri in primul cantonament din Serbia. Ce doi se află la București unde timp de aproximativ zece zile vor urma un tratament special de recuperare. (M.F.) Volei masculin întăriri pentru Champions League Campioana României la volei masculin, Remat Zalău, l-a transferat pe jucătorul brazilian Raphael Florencio Margarido, care va evolua pe postul de ridicător. Remat continuă să se întărească înaintea debutului în Liga Campionilor, fiind prima echipă masculină românească ce ajunge în cea mai importantă competiție continentală inter-cluburi. Echipa ardeleană a făcut cel de-al cincilea transfer al verii, ridicătorul brazilian Raphael Florencio Margarido, urmând să semneze contractul cu formația zălăuană. Margarida are 27 de ani, 1.85 metri și 80 de kilograme, iar în ultimul sezon a evoluat în Turcia, la Halkbank. Brazilianul este al cincilea jucător transferat de Remat Zalău în această vară, după Andrei Laza, András Geiger, Fabio Dalia Pria și Nemeth Szabolcs. Debutul formației Remat Zalău în grupa D a Ligii Campionilor este programat pentru data de 17 noiembrie, pe teren propriu, cu formația poloneză PGE Skra Belchatow, care a ocupat locul trei în ediția trecută a competiției. Celelalte adversare sunt câștigătoarea Ligii Campionilor, Trentino Betalic (Italia) și VfB Friedrichshafen (Germania), ultima fiind antrenată de tehnicianul naționalei României, Stelian Moculescu. în faza grupelor sunt angrenate 24 de echipe, câte patru într-o grupă, cu primele meciuri în 17 noiembrie și ultimele în 12 ianuarie 2011. (M.F.) McGeady, spre Spartak Moscova Gruparea Spartak Moscova ar fi oferit circa zece milioane de euro pentru a-l transfera pe mijlocașul Aiden McGeady (Celtic), scrie presa scoțiană, internaționalul scoțian plecând marți în Rusia pentru discuții. McGeady,în vârstă de 24 de ani, nu a evoluat, aseară, în meciul cu Sporting Braga, din manșa secundă a turului doi a Ligii Campionilor, a decis Neil Lennon, managerul grupării Celtic. (M.F.) Caleidoscop . Jucătoarea de tenis Sorana Cîrstea (foto) s-a calificat în turul doi al turneului WTA de la Copenhaga, dotat cu premii în valoare totală de 220.000 de dolari, informează site-ul oficial al competiției. Sorana Cîrstea a trecut în runda inaugurală de Petra Kvitova (Cehia), scor 4-6, 6-2, 6-4. în turul doi, sportiva din România o va întâlni pe Katarina Srebotnik (Slovenia), care a trecut de Alexa Glatch (SUA), scor 6-2,4-6,6-1. Pentru accederea în turul doi, Sorana va primi 30 de puncte WTA și 2.950 de dolari. Tenismanul Victor Crivoi s-a calificat în turul doi al turneului challenger de la Kitzbühel (Austria), dotat cu premii în valoare totală de 64.000 de euro. Crivoi a trecut în primul tur de Bjorn Phall (Germania, favorit numărul 5), scor 4-6, 6- 4, 6-4. în turul doi, Victor Crivoi îl va întâlni pe austriacul Dominic Thiem, beneficiar al unui wild-card, care a trecut în runda inaugurală de Alexandre Sidorenko (Franța), scor 3-6, 7-6 (6), 6-4. (M.F.)