Renaşterea Bănăţeană, noiembrie 2010 (Anul 22, nr. 6330-6355)

2010-11-26 / nr. 6352

13 BANAȚEANAIDirector onorific prof, dr. Josif Constantin Drágán Nr. 6352 - vineri, 26 noiembrie 2010 -16 pagini+programe TV+supliment cu anunțuri gratuite - 1,5 lei Timișoara, fără căldură și apă caldă? Directorul Colterm, Aurel Matei, a anunțat ieri că OMV Petrom Gas a transmis un anunț de sistare a furnizării gazelor naturale, ceea ce ar însemna oprirea încălzirii și a apei calde pentru cei 80.000 de timișoreni racordați la sistemul centralizat. "Acest lucru l-au făcut în contextul în care în lunile octombrie și noiembrie am efectuat plăți în valoare de peste 60 de milioane de lei. în momentul de față mai sunt restante facturi în valoare de 13 milioane de lei", a declarat Matei. Continuare în pagina 4 Jaful "Telpark" provoacă o furtună pe scena politică locală . Liberalii ar putea vota alături de PD-L împotriva extinderii sistemului . Doar 13 la sută din venituri se regăsesc în investițiile prevăzute anul viitor ▼ Indicatoarele "Telpark" au fost instalate înainte ca aleșii locali să se pronunțe în privința introducerii parcării cu taxă în alte zone ale Timișoarei www.calduraieftina.com Cadouri de Sărbători pentru abonați Crăciun la Viena cu Renașterea bănățeană Un cuplu va petrece două zile la Viena, unde va participa la tradiționala sărbătoare tiroleză "Târgul de Crăciun". Pentru a participa la concurs, trebuie să trimiteți o copie a chitanței de abonament pe luna decembrie până în data de 8 decembrie, când va avea loc tragerea la sorți. Menționați pe plic: Pentru concursul "Crăciun la Viena". Câștigătorul va fi anunțat în ediția din 9 decembrie. Revelion în străinătate cu Renașterea bănățeană Două persoane vor marca trecerea dintre ani în străinătate. Renașterea bănățeană oferă un Revelion de vis în străinătate, cu cinci nopți cazate. Pentru a participa la concurs, trebuie să trimiteți o copie a chitanței de abonament pe luna decembrie până în data de 8 decembrie, când va avea loc tragerea la sorți. Menționați pe plic: Pentru concursul "Revelion în străinătate". Câștigătorul va fi anunțat în ediția din 9 decembrie. Prețul abonamentului pentru luna decembrie 2010 este 18 lei, plus taxa poștală. Și în continuare vă puteți abona direct la chioșcurile din Timișoara ale Timpress și Rodipet, plătind doar 18 lei/lună. Abonamentele pe luna decembrie se pot face până vineri, 26 noiembrie, la oficii și la factorii poștali, și până marți, 30 noiembrie, la chioșcurile din Timișoara ale Timpress și Rodipet (actuala Ithaka Press). Se pot contracta abonamente și prin distribuitorii Timpress și Rodipet. Alte avantaje: față de vânzarea cu bucata economistii, lunar, 21 lei (14 numere de ziar). or lunar, puteți câștiga 4 televizoare color și 10 premii a câte 100 lei. Titlurile zilei ! www .renașterea so\