Renaşterea Bănăţeană, noiembrie 2012 (Anul 24, nr. 6938-6961)

2012-11-26 / nr. 6959

BANATEANA Director onorific prof. dr. Iosif Constantin Dragan Nr. 6959 - luni, 26 noiembrie 2012 - 16 pagini - 2 lei Ajutorul de minimis a ajuns de ridiculi. Agricultorilor care au suferit pagube de pe urma secetei de astăvară li s-au promis despăgubiri de 100 de lei per hectar, dar numai în limita a zece hectare. De către Ministerul Agriculturii li s-a promis, evident. Este vorba despre ajutorul de minimis, așa cum este numit el în hotărârea de guvern care l-a reglementat. Același minister a stabilit ca toate cererile să se depună până în 15 octombrie și, pentru că oamenii veneau în număr mare în ultimele zile, unele direcții agricole, așa cum este și cea din Timiș, au lucrat inclusiv în weekend pentru a prelua solicitările. Până aici, toate bune și frumoase. Numai că acum, ministerul condus de Daniel Constantin a luat o decizie care îi va nemulțumi sigur pe o bună parte din solicitanții ajutorului: își primesc banii în acest doar cei care au înaintat cererile până în 10 octombrie. în Timiș, 11.498 de fermieri au solicitat minimisul, dar doar circa 3.120 au depus cererile până în 10 octombrie, deci numai aceștia vor beneficia de plăți în acest an. Continuare în pagina 7 O "școală europeană" din Timișoara arată ca după bombardamente De mai bine de 20 de ani, elevii și absolvenții de la Liceul Teoretic "J. L. Calderon" sunt mândria acestei unități de învățământ, prin rezultatele pe care le-au obținut. De la înființare, liceul s-a clasat întotdeauna • ♦1 printre școlile de top ale municipiului Timișoara. Elevi cu rezultate deosebite la olimpiadele naționale, internaționale, care astăzi sunt oameni de nădejde ai comunității, acesta a fost produsul școlii în peste două decenii. Din păcate, clădirea școlii se află în prezent într-o stare avansată de degradare. Continuare în pagina 2 Moș Crăciun vine cu "Renașterea bănățeană" Revelion de 6 zile în Slovacia și un weekend la Viena, doar pentru abonați Luna Cadourilor vine cu premii-șoc la Renașterea bănățeană! Abonații din luna decembrie au șansa de a câștiga un Revelion de poveste în Slovacia, incluzând transport, 6 zile de cazare cu mic dejun, cină și masă festivă de Revelion, precum și un weekend la Viena. Rămân valabile și celelalte premii pentru abonați (4 televizoare, 3 telefoane mobile, 3 aspiratoare și 10 câștiguri a câte 100 de lei). La tombolă participă atât abonații care au trimis deja chitanțele, pentru premiile tradiționale, cât și cei care se abonează de acum înainte. Prețul abonamentului pentru luna decembrie 2012 este de 20 de lei, plus taxa poștală. Și în continuare vă puteți abona direct la chioșcurile din Timișoara ale Impress și Rodipet, plătind doar 20 de lei/lună. Abonamentele pe luna decembrie 2012 se pot face până mâine la oficii și la factorii poștali și până joi, 29 noiembrie 2012, la chioșcurile din Timișoara ale Timpress și Rodipet (actuala Ithaka Press). Se pot contracta abonamente și prin distribuitorii Timpress și Rodipet. Un alt avantaj pentru abonați / teză de vânzarea cu bucata economistți, lunar, 30 lei (15 numere de ziar) Titlurile zilei Operații live, la nivelul SUA Absolvenții cu profesionala la bază se bucură de succes la angajări Și bebelușii din Timiș au probleme din cauza vaccinului BCG Orașul navetiștilor * și MHIf Pagina 3 » www jrenasterea.ro CURSUL VALUTAR 3,5175 lei