Renaşterea Bănăţeană, ianuarie 2013 (Anul 25, nr. 6986-7010)

2013-01-28 / nr. 7007

□BANATEANA I Director onorific prof. dr. Josif Constantin Dragan Nr. 7007 - luni, 28 ianuarie 2013-16 pagini - 2 lei Rabla 2013, altă Mărie, cu voucher la pălărie Gata cu negoțul cu vouchere, gata cu tichetele ajunse la temiri cine. Ministerul Mediului schimbă condițiile "Rablei" din acest an, cea mai importantă noutate fiind creșterea primei de casare. S-a umblat și la regula "de trei simplă", introdusă în 2010, conform căreia îți puteai cumpăra o mașină nouă folosind până la trei tichete, valorificarea lor făcându-se la liber. Negustoria cu vouchere, permisă vreme de trei ani, i-a deranjat pe guvernanți: în octombrie anul trecut, premierul Victor Ponta declara că "ar trebui să fie un singur tichet, iar această facilitate să fie pentru cel care își casează mașina, nu pentru cel care o tranzacționează, pentru că este un fel de bursă ilegală a tichetelor, nereglementată și neimpozitată". Ministerul s-a executat și ediția 2013 a programului de înnoire a parcului național auto va presupune o piiă de casare de 1.500 de euro, tichetul fiind de-acum nominal. Drept urmare, doar cel care a predat o mașină veche își va putea achiziționa un autoturism nou, reducerea de preț la cumpărarea acestuia acordându-se contra unui singur voucher. Continuare în pagina 4 Bomba fiscală cu ceas e deja în curtea micilor întreprinzători . Aceștia sunt văzuți de stat ca fiind principalii vinovați de evaziune fiscală ■ în perioada următoare e posibil ca mii de firme să-și dea obștescul sfârșit sub povara fiscalității duse până la absurd De dragul combaterii evaziunii fiscale cu orice preț, în fapt a colectării de tot mai mulți bani la buget, guvernanții de astăzi au introdus, de la 1 februarie, o bombă cu ceas în curtea microîntreprinderilor românești, respectiv plata obligatorie a impozitului de trei la sută pe venituri. Până acum, această facilitate de impozitare era opțională, simultană cu posibilitatea plății impozitului pe profit de 16 la sută. De la începutul lunii februarie, regimul fiscal avantajos de până acum se întoarce asupra acestei categorii de întreprinderi, devenind obligatoriu pentru toate firmele care au realizat venituri de până la 65.000 de euro în anul precedent, indiferent de numărul salariaților angajați. Continuare în pagina 3 Premii peste premii la "Renașterea bănățeană" "Renașterea bănățeană" continuă să acorde premii importante cititorilor care se abonează la ziar. Abonații din luna februarie 2013 au șansa de a câștiga un weekend la Viena (transport, 2 nopți cazare în hotel de 3 stele cu mic dejun inchis, ghid pe parcursul excursiei). Rămân valabile și celelalte premii pentru abonați (4 televizoare, 3 telefoane mobile, 3 aspiratoare și 10 câștiguri a câte 100 de lei). La tombolă participă atât abonații care au trimis deja chitanțele, pentru premiile tradiționale, cât și cei care se abonează de acum înainte. Prețul abonamentului pentru luna februarie 2013 este de 20 de lei, plus taxa poștală. Și în continuare vă puteți abona direct la chioșcurile din Timișoara ale Timpress și Rodipet, plătind doar 20 de lei/lună. Abonamentele pe luna februarie 2013 se pot face până astăzi, la oficii și la factorii poștali,și până joi, 31 ianuarie 2013, la chioșcurile din Timișoara ale Timpress și Rodipet (actuala Ithaka Press). Se pot contracta abonamente și prin distribuitorii Timpress și Rodipet. Un alt avantaj pentru abonați față de vânzarea cu bucata economisiți, lunar, 30 de lei (15 numere de ziar) Titlurile zilei Legende cu tuneluri și liturghii în trei limbi Orașul de cinci stele, repetent la estetică Pagina 11 j Agricultură și speranțe I www .renașterea .ro