Renaşterea Bănăţeană, iulie 2014 (Anul 26, nr. 7438-7464)

2014-07-31 / nr. 7464

Timișoara se pregătește pentru trei zile de sărbătoare Primăria Timișoara organizează, începând de mâine, trei zile de evenimente pentru a marca data de 3 August, ziua orașului nostru. Redăm, în continuare, programul detaliat al acestora. Mâine, manifestările vor începe la ora 9, în Parcul Central, cu un ceremonial militar, cu participarea fanfarei Garnizoanei Timișoara. Pe Aleea Personalităților vor fi dezvelite busturile lui Gheorghe Tohăneanu și Nicolae Boboc. In Parcul Rozelor, de la ora 1030, va fi prezentă fanfara "Timișoara Big Band", care va prefața dezvelirea bustului lui Arpad Mühle, cel mai important rozelist al României interbelice, în același context, va fi prezentat programul artistic "Trandafirul", organizat de Asociația Seniorilor din Timișoara, în parteneriat cu Asociația "Amicii Rozelor", la care vor participa elevii Liceului Pedagogic "Carmen Sylva", ai Colegiului Economic "F.S.Nitti", ai Colegiului Național Bănățean, seniori timișoreni și seniori din Szeged (Ungaria). Continuare în pagina 2 RI BĂNĂȚEANĂ 1 Director onorific prof, dr. Josif Constantin Drágán Nr. 7464 - joi, 31 iulie 2014 - 16 pagini - 2 lei Campania electorală se anunță tensionată prin cabinete și fierbinte în stradă Sătulul nu îl crede pe cel flămând, spune o vorbă de pe statul de plată la niveluri la care angajații la românească, iar despre guvernanți care să facă foamea patron nici nu îndrăznesc să viseze. Scandalizați de sau să trăiască dintr-un salariu de 1.000 de lei pe lună astfel de practici și sătui să fie mințiți, sindicaliștii nu s-a auzit niciodată în România. Printre paradoxurile din administrație au anunțat, și de la Timișoara, ample administrației publice din țara noastră figurează și cel proteste în această toamnă, în plină campanie pentru prin care angajaților mărunți li se dă cu o mână și la alegerile prezidențiale. se ia cu alta, în timp ce altor bugetari li se umflă sumele Continuare în pagina J www .renașterea roilei și ape învolburate Administrația Națională de Meteorologie a transmis o avertizare care a intrat deja în vigoare și durează până mâine dimineață de cod portocaliu în sud-vestul țării. Va ploua torențial și se vor cumula local cantități de apă de 40 - 50 l/mp și izolat peste 70 1/mp în județul Caraș-Severin. Timișul se află de astăzi și până mâine sub cod galben. Vor fi averse ce vor avea și caracter torențial, descărcări electrice și intensificări de scurtă durată ale vântului în toată zona Banatului. Cantitățile de apă vor depăși local 25-30 1/mp, iar izolat, 50 1/mp. în ceea ce privește temperaturile, astăzi se vor înregistra la Timișoara cel mult 27 de grade Celsius. Continuare în pagina 4 Tramvaiele reabilitate, mov sau portocalii? Acum câteva săptămâni, primele două tramvaie din Timișoara care vor fi total reabilitate au părăsit depoul RATT. Pentru modernizarea acestor vehicule, primăria a încheiat un contract-cadru pe o perioadă de patru ani cu un parteneriat format dintr-o firmă din Pașcani și una din Arad. După licitație, prețul pentru un tramvai a fost stabilit la 480.000 de euro, iar numărul total de mijloace de transport care vor intra la modernizare poate ajunge la 30. Continuare în pagina 7 Titlurile zilei Lucrările la turnulețele de pe Romulus au fost sistate Șansa lor la viață în mâinile noastre