Sălăjeanul, ianuarie-decembrie 2021 (Anul 18, nr. 3693-3737)

2021-06-30 / nr. 3717

Andrei Baciu, secretar de stat în Ministerul Sănătății, a anunțat adresa site-ului de unde, de la 1 iulie, va putea fi descărcat certificatul verde COVID, necesar cu precădere pentru înlesnirea călătoriilor în străinătate. "■* ► [UNK] pagina 2 Vacanța de vară trebuie să fie mai scurtă, susține Ministrul Educației, care anunță că ,începând din toamna anului 2022 vom face tot posibilul, vom prezenta argumente astfel încât ele să fie acceptate de părinți, de profesori, de decidenți”, pentru un an școlar cu mai multe săptămâni de cursuri. de la 1 iulie Guvernul a adoptat noi măsuri de relaxare care intră în vigoare la 1 iulie, la propunerea Comitetului Național pentru Situații de Urgență. Crește numărul celor care pot participa la evenimentele private, se prelungește programul cluburilor, al restaurantelor și al cafenelelor, crește numărul spectatorilor care pot participa la evenimente sportive, iar hotelurile și pensiunile pot caza turiști până la capacitatea maximă. ► [UNK] Mai multe informații în pagina 4 Dr. Camelia Burghele, etnograf la Muzeul Județean de Istorie și Artă Zalău a făcut o incursiune în trecutul rural al Sălajului, propunându-ne o perspectivă eco a arhitecturii sătești, după cercetarea de teren. ► [UNK]pagina 5 Meteorologii anunță vreme foarte caldă pe tot parcursul lunii iulie, cu temperaturi mai ridicate decât cele normale pentru această perioadă, dar și cu intervale de ploi în unele regiuni ale țării. Administrația Națională de Meteorologie (ANM) a emis estimări meteo pentru următoarea lună.