Sportul, septembrie 1988 (Anul 44, nr. 12033-12058)

1988-09-01 / nr. 12033

i Mgi I I ' ÎNOT. de ACEASTA DATA, la Campionatele Naţionale, nu I numai calitatea apei din Bazinul „23 August" a fost remarcabilă, dar şi instalaţia electronică de afiş a funcţionat bine, in* trecerile desfăşurîndu-se, astfel, in condiţii optime, atît pentru I concurenţi, cit şi pentru... spectatori. O contribuţie deosebită a avut-o, la acest capitol, electronistul Eugen pirvulescu * (I.E.A.R.S.), care a depus serioase eforturi înaintea startului , pentru ca totul să meargă „ceas". • E CAZUL, credem, să reamintim că la reuşita unui concurs de înot contribuie numeroşi * oameni, fie la cronometrări pe diferitele culoare, fie la sosiri, premieri şi aşa mai departe. La competiţia abia încheiată, arbitrul general a fost Tiberiu Munteanu, printre colaboratorii săi * numărîndu-se Virgil Boboc, Georgeta Cerbeanu, Valeriu Ciorniciuc, Mircea Olaru, Andreea şi Adrian Bărbulescu, Valeriu Stoicescu, Maria Baciu, Mariana Pop, ca să dăm doar cîteva nume. (G.R.). RUG3Y. „cND vezi un asemenea gazon, ai un singur regret: că nu pot intra şi juca pe el, ca altădată", spunea duminică fostul International — ca jucător şi ca arbitru — Nicolaes (Gogu) Secuiescu. Intr-adevăr, terenul de la Complexul din Ghencea, la mijlocul căruia e trasată o... stea, a meritat din plin aprecierile unanime ale celor prezenţi la cuplajul din Ca- » pitală (o notă maximă şi federaţiei, din partea spectatorilor, pentru organizarea unor asemenea cuplaje). Un amănunt : şeful complexului este el însuşi un ex-internaţional de rugby — „ Radu Ionescu. . . SÎNT DESTUI jucătorii care s-au remarcatduminică. Printre ei, Costică Florea, „un flanker ce ar merita cu prisosinţă cinstea de a îmbrăca tricoul primei reprezentati- ve", susţinea binecunoscutul fundaş de pină mai ieri, Radu I Durbac, astăzi antrenor in cadrul secţiei campioane. De acord. După cum clarviziunea demiului ieşean Doroftei — alt rugbyst » cam... uitat cînd e vorba de selecţie — impune un plus de I atenţie din partea specialiştilor. (G.R.). * TENIS. REVENIM asupra locului de desfăşurare a Concursului Republican al copiilor de la Satu Mare pentru a aprecia perimetrul restrins in care s-au... invîrtit concurenţii : cazarea * aproape de locul unde se servea masa, totul in imediata ve-I cinătate a celor două baze de joc, UNIO şi Sănătatea. Ceea ce este ideal. O notă bună in plus pentru cei care s-au ocupat de organizarea competiţiei, m ARBITRUL Iulian Cavarnall I ne-a relatat un fapt pe cit de plăcut, pe atît de impresionant, petrecut la selecţia pentru copii. Micuţul Victor Tudosi (S.C. * Bacău, 10 ani), văzîndu-l pe unul dintre jucători rămas fără rachetă (în timpul meciului i s-au rupt corzile, iar regulamentul nu permite pauză pentru înlocuirea acestora), i-a oferit-o * pur şi simplu pe a sa, deşi aceea era singura pe care o avea, iar el urma să înceapă cit de curînd meciul. Gestul lui Victor • rămîne deosebit de frumos și pentru că Marius Vopsăroiu joacă * sub culorile altui club — C.S.S. Dîmboviţa. (C.S.). ( i I I „Naţionalele" de tenis ale juniorilor COPIII AU DOMINAT ÎNTRECERILE! • Dinu Pescariu (6 ani) - triplu campion naţional la terenurile Clubului sportiv Dnaroo Braşov s-au încheiat Campionatele Naţionale Individuale de tenis ale juniorilor Ii-16 ani). Ineditul „naţionalelor“ din acest an constă in faptul că ele au fost asaltate de copii, unii dintre aceştia alungind campioni, alţii avansind pină în fazele superioare (sferturi, semifiate şi finale). Antrenorul emerit Alese Bardan, care a urmărit întreaga desfăşurare a competiţiei, ne-a spus : „Campionatul din acest an al juniorilor de 15—16 ani a fost dominat de tenismani care au evoluat sau mai evoluează încă in întrecerile rezervate copiilor . Este un fapt pozitiv, îmbucurător pentru tenisul nostru, care, iată, poate spera să aibă, într-un timp relativ scurt. Jucători valoroşi. Referindu-mă la noii campioni In proba de simplu, Dinu Pescariu (14 ani) şi Loredana Bujor (16 ani) este de remarcat că simplul fapt de a fi cucerit titlurile nationale In compania unor jucători experimentat! ne convinge că speranţele investite in talentul lor au fost şi sunt justificate*. La cele spuse de interlocutor, adăugăm alte cîteva nume de jucători avînd vîrsta de 14 ani şi care au ocupat locuri fruntaşe în campionatul Juniorilor : Irina Spirlea (semifinalista), Florin Oiţă şi Eduard Samson (finalişti în proba de dublu băieţi). Chiar şi o simplă privire asupra acestei ediţii a campionatelor juniorilor ne duce la concluzia că — poate pentru prima oară — rezultatele obţinute pot fi comparate cu cele ale sportivilor de aceeaşi vârstă din ţări cu tenis mult mai dezvoltat, sub toate aspectele. Pe aceleaşi terenuri, întrecerea continuă, un concurs întrind Juniorii de la categoria 17—18 ani. Competiţia se încheie duminică (I. Gr.). REZULTATE TEHNICE, feminin, finală : Loredana Bujor (Dinamo) — Ruxandra Dragomir (CCIAG) 6—1, 6—3 ; semifinale : Bujor — Irina Spirlea (Dinamo) 7—6, 7—3 ; Dragomir — Izabela Martin (Politehnica Bucureşti) 7—8, 6—4 ; pentru locurile 3—4 ; Martin — Spirlea 7—5, 6—3 ; sferturi : Bujor — Monica Ciobanu (Dacia Galaţi) 6—1, 6—1 ; Dragomir — Andreea Vane (Electrica Timişoara) 6—1, 6—1 ; Martin — Simona Petru (CSS Reşiţa) 4-6, 6—3, 6—1 ; Spirlea — Măţăoaniu (Dinamo) 6—1, 7—5 ; masculin, finală : Dinu Pescariu (TCR) — Silviu Matei (Dinamo) 6—2, 6—2 ; semifinale : Pescariu — Andrei Pavel (CSS 2 Petromar Constanţa) 6—2, 6—3 ; Matei — Ştefan Stănilă (Progresul Energomontaj) 6—2, 6—3 ; pentru locurile 3—4 : Pavel — Stănilă 6-4, 7—6 ; sferturi : Pescariu — Bogdan Hnatiuc (Forms Iaşi) 6-2, 6-2 ; Matei — George Corbu (Medicina Buc.) 8—2, 3—6, 6—4 ; Pavel — Cristian Zetu (CSM Timişoara) 6—3, 6—1 ; Stănilă — Cornel Teodorescu (Steaua) 2—6, 6—1, 6—2 ; dublu masculin, finală : Dinu Pescariu, Andrei Pavel (TCR, CSS 2 Petromar Constanţa) — Florin Oiţă, Eduard Samson (ITB, Dunărea Galaţi) 6—0, 6—2 ; semifinale : Pavel, Pescariu — Cristian Zetu, Silviu Matei (CSM Timişoara, Dinamo) 6—4, 6—2 ; Oiţă, Samson — George Corbu, Cornel Teodorescu (Medicina Buc., Steaua) 3—8, 6—4, 6—4 ; dublu mixt, finală : Irina Spirlea, Dinu Pescariu (Dinamo, TCR) — Izabela Martin, George Corbu (Politehnica Buc., Medicina Buc.) 6—2, 7—8 ; semifinale : Spirlea, Pescariu — Claudia Neacşu, Andrei Pavel (Steaua, CSS 2 Petromar Constanţa) 7—5, 6—0 : Martin, Corbu — Andreea Vane, Dumitru Munteanu (Electrica Timișoara, Steaua) 7—5, 7—3. SCRIMA (Urmare din vag 1) finale, mai stăpină pe situaţii în momentele critice. Ultimul asalt, al finalei de opt, cel care avea să desemneze cîştigâtoarea ediţiei ’88 a Cupei României, a fost palpitant, sătmăreanca Judit Sebestien (Mondiala) dînd o replică hotărîtă mai rutinatei sale adversare. Iată şi evoluţia scorului: 7—3 pentru clujeancă, 7—6, apoi 8—6. De asemenea, in primul tur al eliminărilor directe am asistat la un asalt dramatic, între Camelia Misian (Farul Constanţa) şi Alina Moţea (Steaua), încheiat după prelungiri (10—9) în favoarea primei. Apreciem, cum au făcut-o şi o serie de tehnicieni, că, in afară de creşterea numerică a competitoarelor, şi pregătirea acestora a fost bună, fapt reflectat în numeroasele întîlniri încheiate la limită. Dar iată rezultatele, finalei de opt sferturi — Judit Sebestien (Mondiala Satu Mare) — Emőke Muzsnay (ILF CSS Satu Mare) 8—4; Lilla Muzsnay (ILF CSS Satu Mare) — Anca Cotuţiu (IEFS) 8—5; Iudith Gyurkan (CSM Cluj-II.) — Ana Georgescu (Steaua) 8—6; Camelia Misian (Farul Constanţa) — Alina Moţea (Steaua) 10—9; In semifinale : Gyurkan — Misian 8—4; Sebestien — L. Muzsnay 10—9; pentru locurile 3—4: Muzsnay — Misian 8—6; pentru locurile 1—2: Gyurkan — Sebestien 8—6. Astăzi, de la ora 9, întrecerile Cupei României la floretă masculin. 1------------------------------------------------------------------------------------ I ASOCIAŢIILE TINERE ÎN PRIM-PLAN Cea de a doua etapă a Campionatului Naţional de obstacole pentru seniori s-a desfăşurat la noua bază hipică din Piatra Neamţ într-un cadru natural de o rară frumuseţe, concurenţii beneficiind de condiţii deosebite de întrecere. S-a evidenţiat faptul că o serie de asociaţii tinere (Timiş Izvin, Agricola p. Neamţ Pentru municipiul Piatra Neamţ, organizarea celei de a doua etape a Campionatului Naţional de obstacole şi concurs complet a însemnat o premieră competiţională oficială absolută, cu acest prilej frumosul oraş al celebrei „Pisicuţa“ făcîndu-şi cu deosebit succes intrarea în circuitul concursurilor de călărie. Este şi motivul pentru care am adresat la doi din factorii direct implicaţi întrebarea : „Ce a însemnat pentru dumneavoastră găzduirea acestei competiţii ?“ Ne-au răspuns : ION BALCÎZA, preşedintele C.J.E.F.S.: „Faptul că in urmă cu cîţiva ani am înfiinţat trei secţii de călărie a însemnat primul pas spre promovarea acestui frumos sport, cel de al doilea decurgînd firesc, ca urmare a intenselor preocupări, înainte de toate pentru asigurarea bazei materiale. Concursul a fost pen şi Tg. Mureş, Jegalia, Izvorul m. Ciuc ş.a.) s-au aflat în dispută pentru primele locuri, deseori reuşind să devanseze grupări cu un potenţial mult mai substanţial. Referindu-ne la această etapă de campionat, să notăm şi părerea arbitrului Titus Petrescu, delegatul tehnic al federaţiei: „În primul rînd s-au evidenţiat prntru noi toţi un stimulent şi o experienţă, pe care vrem să le valorificăm, ţinînd seama că dorim să fim gazdele Campionatelor Balcanice din 1939, ceea ce ar însemna deplina recunoaştere a eforturilor depuse, a sprijinului organelor locale, a pasiunii ce o nutresc oamenii pentru călărie". Dr. VASILE PACINŢANU, director în Direcţia generală pentru agricultură Neamţ: „Prezenţa zilnică a aproape 2000 de spectatori în tribunele bazei sportive a demonstrat că munca noastră nu a fost în zadar. Noi ne-am propus — şi realitatea a demonstrat că nu am greşit — să ne dirijăm eforturile spre popularizarea acestui sport, spre atragerea cit mai multor practicanţi, iar prezenţa unui antrenor, V. Bărbuceanu, cu deosebite calităţi, a stimulat performanţa, dovadă şi bunele rezultate obţinute. De asemenea, trebuie să subliniez ajutorul consistent al Consiliului Popular Judeţean şi Municipal în materializarea intenţiilor noastre de a face din echitaţie unul din sporturile de largă popularitate în judeţ“rganizarea ireproşabilă şi condiţiile de concurs, gazdele oferind reale perspective şi pentru desfăşurarea altor competiţii, chiar şi Internaţionale. In ceea ce priveşte întrecerile propriu-z z lse, să notăm că a crescut evident numărul participanţilor in probele ile 1,30—1,40 m. la categoriile mijlocie, dificultate progresivă şi semi-grea înregistrindu-se cea mai mare participare din ultimii 8 ani. In condiţiile unor parcursuri cu o dificultate tehnică sporită a ieşit in evidenţă şi faptul că un număr mare de cai din toate secţiile au demonstrat că pot face faţă acestor cerinţe, dar, totodată, au nemulţumit deficienţele in pregătirea tehnică de bază a majorităţii concurenţilor, ceea ce şi explică numărul redus de parcursuri fără penalizări : la uşoară — 12, la mijlocie — 2“. Iată un aspect asupra căruia antrenorii sunt datori să mediteze şi să treacă grabnic la lucru. REZULTATE TEHNICE : cat. uşoară (103 participanţi — 11 baraj) — 1. V. Bucău (Agricola Tg. Mureş) cu Scorile, 2. R. Ilioi (Steaua) cu Solar, 3. FI. Stoica (Dinamo) cu Floreşti ; cat. mijlocie (53—41) — 1. J. Ciobanu (Timiş Izvin) cu Hi-Fi, 2. A. Cojocaru (Agricola P. Neamț) cu Menuet, 3. G. Păsărin (C.S.M. Craiova) cu Protar; cat. dificultate progresivă (56—18) — 1. A. Zoltán (Izvorul M. Ciuc) cu Mîndru, 2. V. Cocean (Agricola P. Neamț) cu Sevilla, 3. M. Feraru (Dinamo), cu Nimb; cat. semigrea (14—12) — 1. M. Neagu (Steaua) cu Begu, 2. P. Ionescu (A.S.A. Cluj-Napoca) cu Kazimir, 3. M. Neagu cu Vise; echipe — 1. Dinamo (M. Feraru cu Şarlatan, Ioana David cu Prepeleac, CI. Gheorghe cu Sicana, FI. Stoica cu Floreşti), 2. C.S.M. Sibiu, 3. Agricola P. Neamţ. Piatra Neamţ in premieră absoluta De azi, la Bucureşti CAMPIONATELE NAŢIONALE DE TIR CU ARCUL Începînd de astăzi, la Stadionul Tineretului din Capitală, unde a fost amenajat un spaţiu special, se vor desfăşura Campionatele Naţionale de tir cu arcul pentru seniori şi senioare. Proba de concurs — dublu F.I.T.A., organizată pe parcursul a patru zile. Favoritul principal la băieţi este ploieşteanul Victor Stănescu, care a demonstrat o formă bună în ultima vreme, dovadă fiind noile recorduri naţionale realizate la cadrul Campionatelor Internaţionale ale Poloniei, la simplu F.I.T.A., cu 1272 p (v.r. de 1220 p îi aparţinea) şi la serie Grand F.I.T.A., cu 321 p (v.r. 318 p). La fete, in schimb, deşi Diana Nicolaescu pare a avea un uşor avantaj al calculelor prealabile, misiunea ei nu va fi prea uşoară, pentru că ambiţiile mai tinerei Gabriela Coşovan sau mai vîrstnicei Aurora Chin- Matei îi vor solicita, fără îndoială, toate forţele. • La acest sfîrşit de săptămlnă, în poligoanele bucureştene Tunari şi acoperit Dinamo se vor desfăşura întrecerile unei interesante intîlnîri internaţionale, între trăgătorii de la cluburile Olimpia Bucureşti şi Gwardia Olsztyn (Polonia), întîlnire tradiţională la care, de astă dată, participă şi trăgătorii fruntaşi de la alte cluburi din Capitală şi din ţară. DIVIZIILE A DE HANDBAL Ouri : C. Cristea — Gh. Dumitrescu din Constanţa) ; BRAŞOV: Tractorul — Steaua (L. Condruţ şi O. Marin (ambii din Ploieşti) ; TO. MUREŞ : A.S.A. Electromureş — ştiinţa Bacău (I. Nicolae din Ploieşti şi H. Boschner din Braşov) ; SFMNicor.AU makk : Comerţul — Politehnica Timişoara (I. Manoliu şi C. Varga din Sibiu); FEMININ. BUCUREŞTI (Sala Fioneasca, de la ora 18) : Mecanică Fină Bucureşti — Confecţia Bucureşti (V. Ciocan — N. Stoian din Bucureşti) ; CONSTANŢA : Hidrotehnica — Rapid Bucureşti (D. Gherghişan din Iaşi şi Gh. Mihalaşcu din Buzău) ; ZALAU : Textila — TEROM Iaşi (Gh. Şandor din Oradea şi N. Iancu din Buzău) ; PLOIEŞTI : Dorobanţul — Chimistul Rm. Vîlcea (H. Marzavan din Bucureşti şi M. Tănăsescu din Piteşti) ; TIMIŞOARA : Constructorul _ Ştiinţa Bacău (V. Cojocaru şi I. Mihăilescu din Craiova) ; TG. MUREŞ : Mureşul — Rulmentul Braşov (D. Dordea şi A. Kenzel din Sibiu). (Urmare din WQ 1) Steaua şi, respectiv, Politehnica Timişoara. Iată, însă, programul jocurilor de azi : MASCULIN. BUZĂU : Dinamo Bucureşti — Dinamo Braşov (ar DRESAJUL ŞI CONCURSUL COMPLET ÎN... SUFERINŢĂ Din păcate, dresajul s-a desfăşurat sub semnul unei participări formale din partea secţiilor, această problemă — în ciuda deselor noastre semnale — rămînînd o problemă nerezolvată, deşi există unanima părere că trebuie făcut ceva pentru a da consistenţă şi acestei discipline, nu cu mult timp în urmă, cu rezultate dintre cele mai bune şi pe plan internaţional. Şi,ceea ce este valabil pentru categoria uşoară, care a avut loc tot la baza din P. Neamţ, rămîne în actualitate şi pentru probele academice, cu singurii reprezentanţi ai clubului Steaua. rezultate : 1. Gabriela Neagu (Dinamo) cu Liliac 688 p, 2. Enache Boiangiu (Olimpia) cu Igor 624 p, 3. Grădinaru Leonte (Voinţa Tg. Neamţ) cu Bărbat 620 p. Pe aceeaşi linie cu dresajul s-a Înscris şi participarea la disputele etapei de concurs complet, la startul căreia au fost prezenţi doar 17 călăreţi, dintre care doar 10 au reuşit să termine proba. In aceste condiţii trebuie evidenţiată, totuşi, comportarea de ansamblu a echipelor Steaua, Dinamo şi Agricola P. Neamţ. REZULTATE: Individual —l.D. Petricioiu (Dinamo) cu Veronez, 2. I. Tincu (C.S.M. Sibiu) cu Olac, 3. S. Mocanu (Steaua) cu Marian ; echipe — 1. Steaua, 2. Dinamo, 3. Agricola P. Neamţ. Rubrică redactată de Emanuel FANTĂNEANU M. ŞTEFĂNESCU - UN LIDER AUTORITAR Formaţia antrenată de M. Ştefănescu, specialistul starturilor şi al derbyurilor, care de cîţiva ani dispăruse din lupta pentru titlul de campion, a reuşit în ultimele reuniuni victorii de mare prestigiu, printre care cele obţinute cu Răsad, în „Premiul Victoriei", Rebra, Cosma şi Rimica. Astfel, M. Ştefănescu s-a instalat autoritar in fruntea clasamentului pe formaţii şi, faţă de forma şi valoarea pensionarilor săi, se anunţă ca principal candidat la titlu. Eternul său rival şi multiplu campion G. Tănase, care se află acum la 4 victorii distanţă de lider, ar putea însă întoarce situaţia în favoarea lui şi este de aşteptat atacul acestuia, în această dispută pentru titlu a intervenit şi un nume nou, C. Dumitrescu, care, deşi la numai al doilea an de antrenorat, îşi onorează prezenţa, ocupînd locul 3 in clasament, la doar două victorii în urma lui G. Tănase. Cele 5 victorii cu care Dumitrescu a intrat in lupta pentru titlu au fost obţinute de Ramon, in cele două hituri din 24 august, de Ruseni, una din vedetele generaţiei. Reuşitcu concursul lui V. Popa, care îl trage mereu pe Trifan, ce ar trebui serios handicapat faţă de valoarea sa) şi Hărman. G. Suditu, care deţinea „lanterna roşie", a dovedit că nu se acomodează cu locul ultim, reuşind victorii de clasă cu Galu, pe care tînărul F. Baicu l-a condus excelent, Copilia şi Sibica. B. Manea, campionul a înadrul turneului de juniori de la Praga ROMÂNIA- CEHOSLOVACIA 2-1 Percursul săptămînii trecute, prezentativa noastră de junior,E.F.A. ’90 a participat la rtționalul turneu „Mentorig Josef Vogl“, organizat pentu a 25-a gală de clubul Spartpraga. S-au angrenat în întreg 12 echipe, ale căror rezultă sînt următoarele, cu specificea că toate formaţiile au dictat cîte două meciuri de zi,e durata a două reprize de curs de minute . Serii : 1. Zbrojovka Brno 0— 0 —5, după loviturile de la 11 cu Cehoslovacia, 3—0 cu Rija Viena, 3—1 cu România, 11 cu Slavia Praga, 5—1 cu Dla Praga — 13 puncte; 2. Cel Slovacia : 3—0 cu Rapid, 1— 2 ( România, 1—0 cu Slavia, 2) cu Dukla — 0p; 3. ROMn A : 2—1 cu Rapid, 0—1 cu Sila, 0—0 (2—4) cu Dukla — 7 ; 4. Dukla: 0—0 (3-1) cu Rid, 0—0 (4—2) cu Slavia — 0 ; 5. Slavia : 2—2 (5—4) cu Rsd — 6 p. ; 0. Rapid — 3 PSeria II-a : 1. Düsseldorf : 2— 1 Ungaria, 8—0 cu F.C. Bolog, 2—1 cu Sparta Praga, 2— 0 lînter Bratislava, 0—1 cu Boheians Praga — 12 p ; 2. Sparta 1—0 cu Ungaria, 0—0 cu F. Bologna, 1—0 cu Inter, 3— 1 c Bohemians — 12 p. ; 3. Bohemas , 1—0 cu Ungaria, 5—0 F.C. Bologna, 1—3 cu Inter ; 4. Ungaria, 8—0 cu F.C. Ilogna, 1—0 cu Inter — 6 p 5. Inter , 5—0 cu F.C. Bologia — 6 p. ; 6. F.C. Bologna 0 p. Pe igă originalitatea siste- I muluie disputare, un alt ele-ment sui-generîs, punctajul acordat : 3 puncte pentru victorie, 2 puncte pentru victorie la II metri, un singur punct pentru rezultat egal după consumarea timpului de joc (la punctaj egal, departajarea a fost hotărîtă de rezultatul direct). Pentru locurile 1—2: Zbrojovka Brno — Düsseldorf 4—3. Pentru locurile 3—4 : Cehoslovacia — Sparta Praga 2—1. De remarcat ca echipele de club (cu excepţia lui Düsseldorf) au prezentat juniori de 18 ani, celelalte formaţii aliniind fotbalişti născuţi in 1971. Acest lucru explică, în parte, şi clasarea mai slabă a celor trei echipe naţionale participante (Cehoslovacia, România, Ungaria). La acest nivel, victoria e repurtată de echipa României asupra celei a Cehoslovaciei, chiar pe terenul acesteia, reprezintă o reuşită de bun augur, in preajma calificărilor pentru Campionatul European. Amintind şi formaţia de bază aliniată de antrenorii Gheorghe Staicu şi Marin Ţiţeica (Colceag — Stanciu, Artimon, Ililiner, Bereş — Moisescu, Dicu, Rudos — Jelea, Săvoiu, Gabor), promitem să revenim asupra acestui util turneu-test al schimbului nostru de mîine. Ion CUPEN STEAUA - VICiOASA (Urmare din vaa- l) şi M. Gurămare (de la înaintare). Şi — surprinzător — a folosit cu succes, în două rînduri, şutul lui T. Radu (drop şi l.p.). Oaspeţii au răspuns doar prin S. Podărescu (l.p.). După pauză e rîndul Griviţei să nu ştie a profita de avantajul vîntului şi să suporte dominarea (cam haotică) a buzoienilor : Podărescu (l.p.) şi A. Dinu (prin acelaşi procedeu) şi C—9 ! A socoti însă conturile încheiate înseamnă a nu conta pe cota de eficacitate a lui T. Radu (l.p. şi 2 dropuri), in creştere pe măsura trecerii timpului. A arbitrat o brigadă constănţeana cu C. Stanca, la centru, şi O. Ionescu şi Gh. Stoica, la tuşe. Petroşani. ŞTIINŢA — STEAUA 18—26 (6—23). Cum se vede lesne a fost un meci cu 2 reprize diferite. Campionii se detaşează mai întîi (domină în special marginea prin Ciorăscu), în timp ce studenţii îşi revin după pauză cînd grămada lor (remarcări Ortelecan şi Raţiu) se impune. Au marcat Raţiu şi Medragoniu eseuri, Bezărău 2 transf. şi 2 l.p. pentru Ştiinţa, respectiv Boldor (2), David, Căinaru eseuri, D. Alexandru 2 transf., drop şi l.p. pentru Steaua. Arbitru : G. Petrescu (Bucureşti). (T. CORNEA, coresp.). Timişoara. UNIVERSITATEA ELTUM — DINAMO 13—16 (4—9). In prima repriză jocul a fost influenţat de căldura caniculară. Abia după pauză s-a putut juca normal. Gazdele (fără Domocos) deschid scorul prin Grigoraş — eseu ; în replică, Dinamo reduce din handicap prin FI. Ion (drop). La acest scor (4—3) tuşierul M. Sân (din Bucureşti) anulează n eseu al gazdelor, pe motiv că Răcean ar fi atins tuşa ci mina ; în realitate el a căzi,« dar după ce a pasat şi unechipier a înscris eseu! Iniţial centralul* Gh. Huştiu (Bucurşti) a acordat încercarea, li venind ulterior asupra decizia Au mai înscris Nistor escj Roxin l.p. şi Răcean transf.pentru gazde, respectiv Doja sic. Popescu eseuri, FI. Ion l.p.şi transf. De subliniat că la imişoara s-a instalat o nouăAducere tehnică, antrenor pncipal devenind Gh. Răşcan (C. CREŢU, coresp.), Iaşi. POLITEHNICA AGRONOMI,] UNIREA — ŞTIINŢA CEMIM Baia Mare 14—9(10—3). Joc enlibrat, de bun nivel tehnic şi spectaculos de ambele păţi, disputat în faţa unui pitic numeros. Ieşenii — fără aulţi titulari (indisponibili) — au obţinut o victorie muncit Au marcat: Cristei şi Doritei eseuri, Costea 2 l.p., respecţi Osiac l.p. şi Fulina 2 l.p. Arbitru : M. Galanda (Bucurii). (Al. PINTE, coresp.). Constnţa FARUL — T.C. IND. 6-18 (21—12). In ciuda aparenlor, nu a fost un joc în... fanlce. Partida, deşi dîrză, nu a daăsit nici un moment limitele unei perfecte sportivităţi. A îvisns echipa mai experimentat, cu mai vechi state de serviu în primul eşalon al rugbyull nostru. Farul a înscris numai puţin de 9 eseuri: Zamfir *), Cumpătescu (2), St. Constann, Gh. Florea, Istrate, Pitotschi toţi cîte unul ; Bezuşcu -i drop, l.p. şi 9 transf. învinşii şi-au realizat punctele prin Oiuliuc şi Nicaleseuri, acesta în urmă a transformat de două ori şi a mai punctat din drop,iar Călin tot din drop. Au arătat : V. Chirondojan (Constara), ajutat de P. Petrici si V. Safarschi (ambii din Bucures), C. POPA, coresp. Sibiu. ..S.M. — RULMENTUL Bîrlad 1—3 (4—3). Jocul a fost echilibru în prima sa parte. La uneu al lui Feraru, oaspeţii au răspuns printr-o l.p. (Floricic), dar, în general, meciul s-a menţinut închis, încilcit. Aici după pauză gazdele reuşesc desprinderea, jocul creşte sibienii mai izbutesc să însere 3 eseuri (Cocîrcă, Dobre iecheş), Amarie transformă util, iar Roşu marchează din top. Arbitru : Al. Pavlovici Bucureşti). I. BOŢOCAN, coesp. . Iată Rimele trei locuri ale flasamenului- dl!Pă 3 etape: 1. Steau 9 p; 2. Farul 9 p; 3 Dinaro 8 p. maiorilor, a reintrat cu Osman, învingînd la mare lupta pe Tudoriţa; arbitrii nu au fost însă de acord cu victoria sa, deşi din fotografie el învinsese clarei s-au aflat de altfel în ofsaid cînd au comunicat şi recordurile realizate, dînd lui Osman recordul de 1:28,0, iar Tudoriţei 1:28,l/km, deşi aceştia plecau de la egal). Un ultim remaniat este Manu care, realizînd un nou record al carierei (1:29,l/km), a reuşit să-şi adjudece Criteriul cailor de 3 ani. Cursa amatorilor din reuniunea desfăşurată la 21 august a revenit lui Pericol, cu care L. Tancu a lansat atacul decisiv la prima trecere prin fața tribunelor. A. MOSCU O STIRI * STIRI • • DUBLA ÎNTÎLNIRE DE JUNIORI ROMANIA — U.R.S.S. In zilele de 14 şi 16 septembrie, la Ploieşti (stadionul Prahova C.S.U.) şi respectiv Filipeştii de Pădure (stadionul Metalul), vor avea loc două partide amicale intre selecţionatele de juniori (U.E.F.A. ’91) ale României şi U.R.S.S. In vederea acestei acţiuni, vineri 2 septembrie (pentru o scurtă perioadă de pregătire centralizată) se convoacă următorii jucători: Predescu („Poli" Timişoara), Bătrînu şi Cuc (C.S.S. „Poli" Timişoara), Monca (Chimia Rm. Vîlcea), Atanasescu (Viitorul Piteşti), Elek (Olimpia Satu Mare), Zară (Politehnica Iaşi), Arăşan şi Moldovan (Gloria Bistriţa), Moacă (Carpaţi Sinaia), Cazan, Trăistaru, Popa, Stînga şi Lemnăşeanu (toţi Viitorul Craiova), Michnovici şi ştefancu (C.S.M. Suceava), Roman şi Clae (F.C. Farul Constanţa), Manole (Metalul Bucureşti)), Atemnariţei şi Pavaj (Viitorul Bacău), Soare (Petrolul Ploieşti) şi Novanc (Viitorul Arad). Antrenorii lotului sunt Gheorghe Ola şi Ioan Pătraşcu. • LUNI 5 SEPTEMBRIE, ora 16, la baza sportivă I.C.S.I.M. din Capitală va avea loc plenara antrenorilor de fotbal din Bucureşti şi Sectorul Agricol Ilfov. Cu acest prilej, lectorul univ. Ion Motroc va prezenta o lecţie practică. Prezenţa la această acţiune a antrenorilor şi instructorilor echipelor din toate eşaloanele competiţionale este obligatorie. « ASOCIAŢIA SPORTIVA MECANICA FINA organizează o suită de selecţii pentru completarea grupelor de copii şi juniori ale pepinierei sale. Vor putea participa copii şi juniori născuţi după 1 august 1972, aceştia trebuind să se prezinte un echipament adecvat fotbalului. Selecţiile se vor desfăşura în perioada 5—15 septembrie, de la ora 9, pe stadionul Mecanică Fină din şos. Căţelu, la care se poate ajunge cu autobuzele 165, 246, 322 şi cu tramvaiul 28. PARTIDĂ DE FOARTE BUNĂ CALITATE ORADEA, 31 (prin telefon). Încă de la ora prinzului, tribunele stadionului local erau arhipline. Şi spectatorii au fost răsplătiţi printr-o întîlnire de foarte bună calitate. După un început de tatonare, bucureştenii sunt beneficiarii primei situaţii favorabile (min. 3), cind Cămătaru ratează din 6 m. în min. 12, emoţii la poarta cealaltă, cînd O. Lazăr este deposedat în ultimă instanţă de Andone, în situaţie de „1—1“. Jocul se desfăşoară cu precădere la mijlocul terenului, fiecare echipă aşteptînd parcă greşeala celeilalte. Şi astfel, situaţiile de gol sint rare. In min. 28, insă, scorul este deschis . Mateuţ execută o lovitură liberă din lateral stînga şi CAMATARU, nemarcat, reia balonul, cu capul, în plasă, in min. 32. Lupu expediază un şut violent, de la 20 m, şi balonul intîlneşte rădăcina barei. Egalitatea se produce în min. 35, cind Mureşan a trimis o „diagonală" la CIOCAN, apărut oportun in prima linie, a urmat preluarea fundaşului bihorean şi apoi un şut puternic, pe jos, balonul poposind în colţul lung al porţii. Notăm, in min. 41, un periculos contraatac al orădenilor, cînd Mulnai, plecat frontal, a fost deposedat în ultima clipă de Varga. Cu două minute înainte de final, o nouă centrare a lui Lupu l-a găsit pe Cămătaru, „cap" înapoi şi MATEUŢ a şutat sec la semiînălţime, nu stingă lui Lăzăreanu, readucind echipa bucureşteană in avantaj. La reluare, Dinamo începe și mai autoritar, rotind prin MECI FRUMOS,, VICTORIE MERITATĂ CONSTANŢA, 31 (prin telefon). Atmosferă sărbătorească pe stadion. Spectatorii au aşteptat cu mare interes greul examen al echipei favorite în faţa multiplei campioane a ţării. Se afişa chiar un oarecare optimism după frumosul start al echipei F. C. Farul, confirmat în etapa a doua, la Braşov. Insă şi Steaua a venit aici cu marea ambiţie de a continua cursa fără înfrîngere din ultimele două campionate, dar mai ales de a face o ultimă repetiţie generală înaintea debutului în noua ediţie a C.C.E., de miercuri, de la Praga. Meciul a curs de la început în favoarea steliştilor, diferenţa de valoare, dar şi tracul gazdelor spunîndu-şi cuvîntul. In min. 9, la cornerul executat de Hagi, Pena a trimis cu capul pe lingă vinclu, pentru ca 7 minute mai tîrziu acelaşi Hagi să-1 pună la grea încercare pe Gîrjoabă, printr-o „bombă" respinsă in extremis. Tirul steliştilor este continuat de Rotarius şi Lăcătuş, dar şi F. C. Farul începe să îndrăznească mai mult şi, în min. 21, Cămui expediază un şut puternic, de la distanţă, respins cu dificultate de Lung. Peste 4 minute va veni logica deschidere de scor: Hagi „lucrează" o minge pentru T. Stoica, șut al acestuia în blocaj și corner, execută Lăcătuş, de pe stînga, și D. PETRESCU reia cu capul printre mîinile lui Gîrjoabă : 0—1. Meciul este curat, cu faze frumoase. Steaua evoluează dezinvolt dar, in min. 35, partida este relansată tot de un fundaș — TATARAN înscrie cu capul, la cornerul executat de GAZDELE D IN EVIDENTĂ ASCENSIUNE Partida de la Bucureşti a întrunit pe deplin sufragiile publicului, oferind un joc alert, cursiv, cu acţiuni ofensive şi faze de poartă spectaculoase, cu multe goluri (dar şi destule ratări !) şi o evoluţie interesantă a scorului. In evidentă creştere pe toate planurile, comparativ cu evoluţiile, anterioare, Victoria s-a impus clar şi convingător asupra adversarei sale, care şi ea — la rîndu-i — a lăsat o frumoasă impresie prin replica dată (exceptînd greşelile comise de cei doi portari) prin jocul deschis, combinativ, practicat, confirmînd bunele rezultate din primele etape. Gazdele au avut un început de partidă deosebit de favorabil, reuşind să deschidă scorul în chiar primul minut, cînd Luiş a şutat de la 18 m, iar portarul Bîzoianu nu a reţinut balonul, pe care TIRA l-a trimis apoi, din apropiere, în plasă. Cinci minute mai tîrziu, URSEAU suprinde pe portarul hunedorean printr-un şut înşelător cu boltă, ridicînd scorul la 2—0. In min. 15 se repetă Întocmai situaţia de la primul gol, dar de această dată Ţîră trimite mingea pe lingă poartă. Avantajul bucureştenilor se va mări totuşi la 3—0 în min. 19, cînd CORAŞ — la o minge „protejată" de Culcear — va şuta plasat, la colţ. Hunedorenii vor reduce din scor în min. 24, prin fundaşul BARDAC, care profită de o neînţelegere dintre Ţîră şi Solomon. Repriza se încheie cu un şut în bară al lui Bălan (min. 44). începutul reprizei secunde va fi favorabil echipei oaspe, care O REUŞITĂ „REPETIŢIE GENERALĂ" GALAŢI, 31 (prin telefon). Oţelul a început cu mult aplomb întîlnirea, dar prima ocazie o vor avea oaspeţii (min. 5), cînd Caciureac va şuta de două ori din apropiere, dar Călugăru se va opune golului. Vor urma cascade de cornere la poarta foarte solicitatului Şanta. Momentele cele mai fierbinţi la poarta braşoveană le înregistrăm în min. 13 — mare ocazie Ralea, min. 15 şi 17 — O. Popescu, şuturi peste poartă, de la 6 m , şi acelaşi O. Popescu în min. 19. In minutele care urmează se va petrece eliminarea lui Agiu (min. 28) , înaintea unei lovituri libere, el l-a lovit pe Andraşi. Gazdele sunt descumpănite, fireşte, de această pierdere de efectiv şi slăbesc, oarecum, ritmul. In finalul reprizei, însă, ele efectuează un ultim asalt spre buturile adverse şi obţin deschiderea scorului cu două minute înainte de pauză . Profir execută una din numeroasele lovituri de colţ şi M. STAN, foarte bine plasat, trimite, cu capul, sub bară. Foarte repede după revenirea de la cabine, braşovenii vor reuşi egalarea. Era In minutul 49 cind, după un „schimb" Barbu — Caciureac, ultimul şutează în bară, mingea revine şi BARBU o trimite in poartă: 1—1. Alarmaţi de acest început curajos al F.C.M.-ului, gălăţenii revin cu toate liniile în atac. Dar timpul trecea şi se părea că elevii lui Cornel Dinu şi Ioan Sdrobiş nu vor realiza golul PROGRAMUL TURULUI CAMPIONATULUI DIVIZIEI C - EDIŢIA 1988-1983 ETAPA I (4 septembrie) Electro Sf. Gheorghe — Minerul Bălan, Precizia Săcele — Carpaţi Covasna, Belonul Săvineşti — Viitorul Gheorgheni, Minerul Baraolt — Unirea Cristuru Secuiesc, Progresul Odorheiu Secuiesc — Metalul Sighişoara, Rapid Miercurea Ciuc — Nitramonia Făgăraş, Metalul Tg. Secuiesc — Cimentul Hoghiz, Carpaţi Braşov — IMASA Sf. Gheorghe. ETAPA A I-a (11 septembrie) IMASA, — Precizia, Minerul Bălan — Carpaţi B„ Cimentul — Electro, Nitramonia — Metalul Tg. S„ Metalul S. — Rapid, Unirea — Progresul, Viitorul — Minerul Baraolt, Carpaţi C. — Belonul. ✓ ETAPA A IlI-a (18 septembrie) Minerul Bălan — Cimentul, Electro — Nitramonia, Belonul — IMASA, Minerul Baraolt — Carpaţi C., Progresul — Viitorul, Rapid — Unirea, Metalul Tg. S. — Metalul S„ Carpaţi B. — Precizia. ETAPA A IV-a (25 septembrie) Precizia — Betonul, IMASA — Minerul Baraolt, Cimentul — Car- SERIA A X-a păți B„ Nitramonia — Minerul Bălan, Metalul S. — Electro, Unirea — Metalul Tg. S., Viitorul — Rapid, Carpaţi C. — Progresul. ETAPA A V-a (2 octombrie) Electro — Unirea, Minerul Bălan — Metalul S., Cimentul — Nitramonia, Minerul Baraolt — Precizia, Progresul — IMASA, Rapid — Carpaţi C., Metalul Tg. S. — viitorul, Carpaţi B. — Belonul, ETAPA A Vl-a — Intermediară (6 octombrie) Belonul — Minerul Baraolt, IMASA — Rapid, Precizia — Progresul, Nitramonia — Carpaţi B., Metalul S. — Cimentul, Unirea — Minerul Bălan, Viitorul — Electro Carpaţi C. — Metalul Tg. S. ETAPA A VII-a (9 octombrie) Cimentul — Unirea, Electro — Carpaţi C., Minerul Bălan — Viitorul, Nitramonia — Metalul S., Progresul — Betonul, Rapid — Precizia, Metalul Tg. S. — IMASA, Carpaţi B. — Minerul Baraolt. ETAPA A VIII-a (16 octombrie) Minerul Baraolt — Progresul, IMASA — Electro, Precizia — Metalul Tg. S., Betonul — Rapid, Metalul S. — Carpaţi B., Unirea — Nitramonia, Viitorul — Cimentul, Carpaţi C. — Minerul Bălan. ETAPA A IX-a (23 octombrie) Electro — Precizia, Minerul Bălan — IMASA, Cimentul — Carpaţi C., Nitramonia — Viitorul, Metalul S. — Unirea, Rapid — Minerul Baraolt, Metalul Tg. S. — Belonul, Carpaţi B. — Progresul, ETAPA A X-a (30 octombrie) Progresul — Rapid, IMASA — Cimentul, Precizia — Minerul Bălan, Belonul — Electro, Minerul Baraolt - Metalul Tg. S., Unirea — Carpaţi B., Viitorul — Metalul S., Carpaţi C. — Nitramonia, ETAPA A XI-a (6 noiembrie) — Nitramonia — IMASA, Electro — Minerul Baraolt, Minerul Bălan — Belonul, Cimentul — Precizia, Metalul S. — Carpaţi C— Unirea — Viitorul, Metalul Tg. S. — Progresul, Carpaţi B. — Rapid. ETAPA A XII-a (13 noiembrie) Rapid — Metalul Tg. S.IMASA — Metalul S., Precizia — Nitramonia, Betonul — Cimentul, Minerul Baraolt — Minerul Bălan, Progresul — Electro, Viitorul — Carpaţi B., Carpaţi C. — Unirea. ETAPA A XIII-a (20 noiembrie) Metalul S. — Precizia, Electro — Rapid, Minerul Bălan — Progresul, Cimentul — Minerul Baraolt, Nitramonia — Belonul, Unirea — IMASA, Viitorul — Carpaţi C., carpaţi B. — Metalul Tg. S. ETAPA A XIV-a (27 noiembrie) Metalul Tg. S. — Electro, IMASA — Viitorul, Precizia — Unirea, Belonul — Metalul S., Minerul Baraolt — Nitramonia. Progresul — Cimentul, Rapid — Minerul Bălan, Carpaţi B.-Carpaţi C. ETAPA A XV-a (4 decembrie) Viitorul — Precizia, Electro — Carpaţi B., Minerul Bălan — Metalul Tg. S. cimentul — Rapid, Nitramonia — Progresul, Metalul S. — Minerul Baraolt. Unirea — Belonul, Carpați C. IMASA. F. C. BIHOR — Dinamo 1—2 (1—2) Stadion F.C. Bihor : teren foarte bon : timp (rumos • unectatorl circa 20.000 Suturi : 5—7 (pe poartă : 2—4). Cornere's 0_9 Au TEUT /mfn°43)N (min. 35) respectiv CAMATARU (min. 28) și MA, BIHOR • Lăzăreanu 0 — Ciocan 7. Blszok 3 BmkpntAktt i ma‘qn'78°MSZMne9>* w®lss®nbacher 7 — Be 8 (min. 62 Georgescu 6) Tă-Mureşan 7, Mandoca 6 — Mutnal 7,5, O. Lazăr 7. DINAMO : Stelea 6 — Mihăescu 7. Rednic 7 (min. 46 Nicolae 75 Andone 7 5^ Varga 8 — Lupescu 7 Sabău 7 Mateuț 7 Lupu 7 8 — Valşcovici 6 (min. 71 Răducioiu 65 Cămătaru 7. Moiser?BuzăuV Curt (Ploieşti) : Ia linie : v’ Curt (Constanta) al L. VA?S?o"?rCLESXi. bSÎ'Â1 WEISSEHBACHER. Cartonaşe roşii : B1SZOK (min. 77). La speranţe : o—0 , 2—4 la penalty-uri. Vaişcovici (min. 53) şi Cămătarul (min. 59). La cealaltă poartă, O. Lazăr scapă singur, dar este stopat de blocajul curajos al lui Stelea. In min. 84, Lăzăreanu iese la 30 m și îl faultează pe Cămătaru. In ultimele două minute, mari ocazii de gol la cele două porți. F. C. FARUL — STEAUA 1—2 (1—1) Stadion „ Mal" ; teren bun ; timp ideal pentru fotbal ; spectatori — circa 20.060. Șuturi : 5—21 (pe poartă : 2—8). Cornere 10—14. Au marcat : TATARAN (min. 35), respectiv D. PETRESCU (min.51 al BELODEDICI (min. 87). F.C. FARUL : Gîrjoabă 6 — Dumitru 7 (min. 85 Funda). Dinu 7, Popovici 7. Cămuț 7 — Tătăran 7,5. Iovănescu 6,5. Nedelceanu 7, Biibora 7 — Zahlu 6 (min. 68 Crăciun 5). M. Popa 8. STEAUA Lung 7 — D. Petrescu 7,5. Iovan 7, Belodedici 8, Ungureanu 7 — T. Stoica 7, Rotarius 7,5. Hagi 7, I. Dumitrescu 0 (min. 68 Lasconi 6) — Lăcătuș 8, Pena 6 (min. 57 Balint 6). A arbitrat I. Velea (Craiova) , la linie : I. Igna (Timişoara) şi Fl. Popescu (Ploieşti). La speranţe : 1—1 (0—1) ; 4—3 după penalty-uri. Iovănescu: 1—1 — pentru ca în finalul reprizei (min. 43) Lung să iasă în afara careului pentru a respinge atacul purtat de M. Popa. Meciul rămîne interesant în continuare, Steaua forțează victoria, gazdele luptă exemplar pentru o frumoasă remiză. Ele scapă cu fața curată în min. 51, 54, 61, 70 (Cămui a scos în corner mingea de gol şutată de D. Petrescu) şi în min. 87, cînd balonul a lovit bara la lovitura liberă executată de T. Stoica. Din această fază s-a născut un corner, Lăcătuş a repus şi BELODEDICI s-a înălţat spectaculos, înscriind cu capul golul victoriei. Un succes muncit, intr-un meci frumos, care s-a bucurat de un arbitraj competent. Stelian TRANDAFIRESCU VICTORIA — CORVINUL 5—2 (3—1) Stadion Victoria : teren foarte bun ; timp frumos : spectatori — circa 5 000; şuturi : 23—14 (pe poartă : 17—5). Cornere : 6—5. Au marcat : TIRA (min. 1), URSEA (min. 6), CORAŞ (min. 19 și 71), CULCEAR (min. 55), respectiv BARDAC (min. 24), NUŢA (min. 54). VICTORIA : Niţu 7 — S. Bălan 7. C. Solomon 6. Mirea 6. D. Daniel 6 — Cojocaru 6 (min. 59 Oican 7), Laiş 7. Ursea 7, Coraş 8 — Tîrâu (min. 46 Uleşan 6), Culcear 7. CORVINUL : Bîzoianu 4 (min. 48 Ioniţă 5) — Bardac 6. Tîrnoveanu 7. Suciu 6. Cocan 6 — Petcu 6, Nicşa 6 (min. 46 Bejenariu 6), Klein 7 — Gabor 6, Nuţă 6.5. Bozga 7. A arbitrat Cr. Teodorescu (Buzău) ; la linie : S. Necşulescu (Tîrgovişte) şi I. Niculiţov (Focşani). La speranţe : 1—1 (1—1) ; 6—5 la penalty-uri. _________________ fructifică prin NUŢĂ (min. 54) o frumoasă acţiune individuală a lui Tîrnoveanu dusă pînă în careul advers. Jocul părea relansat, dar în minutul imediat următor bucureştenii vor înscrie şi ei prin CULCEAR, care reia nestingherit în plasă mingea respinsă de loniţă la puternicul şut al lui Solomon. Diferenţa de trei goluri se va restabili în min. 71, cînd CORAŞ va şuta inteligent, cu boltă, peste portarul Ioniţă. Finalul meciului va fi la fel de dinamic, cu acţiuni ofensive şi ratări de ambele părţi, consfinţind victoria meritată a echipei bucureştene, care a dat cu acest prilej şi un reuşit test de eficacitate. Constantin FIRANESCU Mumai, „cap“ din 6 m peste „transversală". Intervenţie curajoasă a lui Lăzăreanu Îs picioarele lui Sabău. Dacă facem abstracţie de jocul dur din repriza secundă (de ambele părţi), meciul a avut o cotă valorică foarte ridicată. Gheorghe NERTEA OȚELUL — F.C.M. BRAȘOV 2—1 (1—0) Stadion „Dunărea" ; teren excelent ; timp frumos ; spectatori — circa 20.000. Suturi : 18—7 (pe poartă : 13—5). Cornere : 19—0. Au marcat : M. STAN (min. 43), DRAGOI (min. 81), respectiv BARBUL”OȚELUL : Călugăru 7 — G. Popescu 6, Anghelinel 7, Aglu 3, Oprea 6 — M. Stan 7, Burcea 7,5, Profir 7,5 — Ralea 6 (min. 77 Drăgoi), Antohi 7 (min. 82 Podoabă), O. Popescu 7. „ „ F.C.M. ” Santa 7 — Andraşi 7, E. Moldovan 6,5, Pătru 7, Ghergu 6 — V. Ştefan 6, Caciureac 6,5, Drăgan 6 (min. 49 Avădanel 6), Barbu 7 — Cigan 6, Terhes 6 (min. 46 Sulea 6). A arbitrat C. Corocan (Reşiţa) , la linie : N. Dinescu (Rm. Vâlcea) şi V. Alexandru (Bucureşti). Cartonaşe galbene : DRAGAN, CIGAN, V. ŞTEFAN. Cartonaşe roşii : AGIU (min. 28). La speranţe : 2—2 (1—2) ; 7—6 după penalty-uri. victoriei pe care o meritau faţă de aspectul general al partidei şi de argumentele casetei tehnice, şi, totuşi, acest gol s-a inscris în min. 81, la capătul unei acţiuni cursive Burcea — Antohi — DRAGOI, ultimul trimiţînd, pe Ungă portarul Şanta, în plasă. Dar emoţiile nu se terminaseră, pentru că, In min. 86, o insistentă cursă a lui Andraşi, urmată de o centrare rapidă, i-a oferit lui Caciureac o bună posibilitate de a şuta din apropiere, dar el n-a putut intercepta balonul. Victoria Oţelului poate fi numită o victorie a voinţei, gîndindu-ne, In primul rînd, la faptul că gazdele — care au făcut o reală „repetiţie generală" pentru meciul cu Juventus — au jucat 62 de minute în zece oameni. Eftimie IONESCU 10T0-PRONOSPORT INFORMEAZĂ NUMERELE EXTRASE LA TRAGEREA PRONOEXPRES DIN 31 AUGUST 1988 Extragerea I: 28 17 18 29 19 40 Extragerea a II-a : 8 13 4 41 23 35. Fond total de cîștiguri : 586.096 lei, din care 102.901 lei report la categoria 1. • Astăzi este ULTIMA ZI pentru a vă juca numerele favorite la TRAGEREA OBIŞNUITA LOTO a acestei săptămini. Vă reamintim totodată că au mai rămas puţine zile şi pînă la termenul limită (sîmbătă, 3 septembrie) de depunere a buletinelor la concursul PRONOSPORT al săptămînii şi lucrata lor favorite la TRAGEREA EXCEPŢIONALA* LOTO de duminică, 4 septembrie.