Tribuna Sporturilor, 2002 (Anul 12, nr. 599-648)

2002-02-04 / nr. 602

Tribuna Amil XII, iu*. 002,4 felimuurie -10 februarie 2002 O natiuni 1300 leli Atacantul formaţiei italiene Hellas Verona, Adrian Mutu, a reuşit să înscrie, ieri, un nou gol într-o partidă de campionat. Mutu, a transformat un penalti cu două minute înainte de pauză, ridicând scorul la 2-0 pentru formaţia sa în întâlnirea cu Atalanta Bergamo. Cu această reuşită, atacantul român a ajuns la cota 8 în clasamentul golgeterilor în actuala ediţie de campionat. Fundaşul Gică Popescu nu a evoluat nici un minut pentru Lecce în confruntarea cu Juventus, fiind suspendat, în vreme ce Pătraşcu nu a fost convocat la Perugia pentru meciul cu Udinese. Partida Lazio - AC Milan, cu Contra anunţat titular la oaspeţi, s-a terminat după închiderea ediţiei. m9m Aripile Piteşti merge la Barcelona impunându-se cu 3-0 în finala mare a turneului final al Cupei “Fox Kids” în faţa formaţiei CSŞ Bacău. CSŞ Aripile Piteşti s-a calificat pentru turneul final european, care se va desfăşura în luna mai, la Barcelona, în confruntarea rezervată fetelor, echipa “Mica Sirenă” şi-a adjudecat şi ea biletele pentru Spania. După ce vor servi masa de prânz în oraşul de pe malurile Tîrnavei Mari, echipierii Gazului metan vor pleca la Bazna, pentru obişnuitul cantonament centralizat, ce se va întinde pe durata a 11 zile. Miercuri, 6 februarie, elevii antrenorului Silviu Dumitrescu se vor deplasa la Tîrnăveni, pentru un nou meci de pregătire în compania Chimicii, formaţie pregătită de Adrian Văsîi, şi pe care au învins-o îmbăta trecută cu 2-0. PAGINA 7 Gaziştii pleacă la Bazna Victorie cu Portugalia Reprezentativa de rugby a României a cîştigat, duminică, cu scorul de 44-17(15-14), partida cu selecţionata Portugaliei, disputată pe stadionul "Steaua II", în prima etapă a Cupei Europene a Naţiunilor. Pentru reprezentativa României au punctat: eseuri - Bejan '24, Brezoianu '31, Dumitru '35, Mafiei '52, Bălan '57, Gontineac '69 și Petrache '76, lovitură de pedeapsă - Tofan '44, transformări - Tofan '52, '57, '69. Antrenorul Bernard Charreyre a trimis în teren următorii jucători: Gabriel Brezoianu - Vasile Ghioc, Valentin Mafiei, Romeo Gontineac, Ioan Teodorescu - Remus Lungu (Ionuţ Tofan '41), Petre Mitu (Lucian Sîrbu 73) - Alin Petrache, Florin Corodeanu, Marius Bejan (Alexandru Manta ’41)Cristian Petre, Sorin Socol (Răzvan Samuil 71)- Mihai Dumitru (Petre Bălan '41), Răzvan Mavrodin, Dragoș Dima (Marius Tincu '68). Intr-o altă partidă din Cupa Europeană de Naţiunilor, Rusia s-a impus, cu scorul de 35-25, în faţa reprezentativei Spaniei. Adrian Bleoca a bătut tot ce i-a ieşit în cale Pugilistul sibian Adrian Bleoca, legitimat la CSM-ul local, a fost reconfirmat ca titular al categoriei 59 kg la lotul naţional de tineret. Selecţionat în urma unui trial desfăşurat în luna decembrie a anului 2001, sportivul sibian a confirmat încrederea care i s-a acordat la primul meci de verificare al lotului, în care i-a învins la puncte pe toţi trei adversarii cu care a boxat. Un alt sportiv de la CSM, pugilista Paula Vesa, a remizat, la categoria 48 kg, cu Mariana Răducan, în cadrul unei gale desfăşurate la Bucureşti, intitulată “Show Box’’, găzduită de Casa de Cultură a Ministerului de Interne şi organizată de Clubul Sportiv Lăcătuş PAGINA 7 Schiorul sibian Alexandru Barbu a reuşit să se claseze, de-a XIX-a etapă a Campionatului Naţional. Cum şi la Cupa “Şoimii”, găzduită de pârtia Onceşti din sibianul ţine, de ceva vreme, ocupată prima treaptă a Păltiniş, la mijlocul săptămânii trecute, pe cea mai înaltă podiumului, putem afirma că Alex este în căutare de treaptă a podiumului. Concursul a contat pentru cei adversari pe măsură.