Buletinul Oficial, 1953 (Anul 2, nr. 1-56)

1953-06-10 / nr. 19

BULETINUL OFICIAL AL Nr. 19 1953 ANUL II Sfatul Popular al Raionului Agnita Ooinii. Exec. ’„Ionul Agnita Regiunea ltalm MARII ARMARI NAȚIONALE A REPUBLICII POPULARE ROMANE 10 Iunie Decret Nr. 233, pentru conferirea ordinului „Gloria Maternă*, unor mame . . . . • 183—206 SUMAR Pagina DECRET pentru conferirea ordinului „Gloria Maternă", unor mame Prezidiul Marii Adunări Naționale a Republicii Populare Române, decretează : 1. — Se conferă ordinul „Gloria Maternă", următoarelor mame, care au născut și crescut 9, 8 sau 7 copii: Clasa I Sava Gh. Ioana, orașul București, str. Pecineaga Nr. 24, raionul Lenin. Miulescu I. Maria, orașul București, str. Antiaeriană Nr. 59, raionul Lenin, Jugănarii C. Zamfira, orașul București, calea Ferentarilor Nr. 132, raionul Lenin. Florinca I. Clara, regiunea Arad, raionul Lipova, comuna Ilteu, satul Toc. Petrean I. Elisabeta, regiunea Arad, raionul Lipova, Comuna Petriș, satul Corbești. Lupșa T. Maria, regiunea Arad, raionul Lipova, comiuna Zăbrani. Haidău I. Natalia, orașul Bacău, regiunea Bacău. Nemțeanu Gh. Catinca, regiunea Bacău, orașul Bacău, str. V. Babeș Nr. 27. Bujor I. Profira, regiunea Bacău, orașul Bacău, str. Gireșoaiei Nr. 54. Panciu I. Lucreția, regiunea Bacău, raionul Buhuși, comuna Buhuși. Rotaru C. Elena, regiunea Bacău, raionul Buhuși, comuna Buhuși. Gherasim P. Elena, regiunea Bacău, raionul Buhuși, comuna Cândești. Zavate I. Eleonora, regiunea Bacău, raionul Buhuși, comuna Cândești. Năsăescu V. Catinca, regiunea Bacău, raionul Buhuși, comuna Rediu. Dogaru C. Ana, regiunea Bacău, raionul Buhuși, comuna Costișa. Dudău P. Maria, regiunea Bacău, raionul Buhuși, comuna Gârleni. Păun Gh. Catinca, regiunea Bacău, raionul Buhuși, comuna Podoleni. Lukaci A. Ana, regiunea Bacău, raionul Ceahlău, comuna Corbu. Ursu Gavril Ana, regiunea Bacău, raionul Ceahlău, comuna Tulgheș. Demeter St. Rozalia, regiunea Bacău, raionul Ceahlău, comuna Tulgheș. Braniștea. Elisabeta, regiunea Bacău, raionul Ceahlău, comuna Borca. Nacu M. Maria, regiunea Bacău, raionul Ceahlău, comuna Buhalnița. Miron S. Ana, regiunea Bacău, raionul Ceahlău, comuna Buhalnița. Turluianu N. Zamfira, regiunea Bacău, raionul Moinești, orașul Comănești. Primicheru I. Elena, regiunea Bacău, raionul Moinești, orașul Comănești. Iftimoaie V. Marica, regiunea Bacău, raionul Moinești, orașul Comănești. Condurache Maria, regiunea Bacău, orașul Piatra Neamț, str. Anexa Văleni. Gherase I. Smaranda, regiunea Bacău, raionul Piatra Neamț, comuna Pângărați. Grigorici V. Aglaia, regiunea Bacău, raionul Tg. Neamț, comuna Grumăzești. Bonculeasa I. Elena, regiunea Bacău, raionul Tg. Neamț, comuna Grumăzești. Crudu V. Ana, regiunea Bacău, raionul Tg. Neamț, comuna Bălțătești. Mariuța I. Zamfira, regiunea Bacău, raionul Tg. Neamț, comuna Bălțătești. Adiaconiței Elena, regiunea Bacău, orașul Tg. Neamț, str. A. Ipătescu Nr. 8 Cozma P. Anica, regiunea Bacău, raionul Tg. Neamț, comuna Țibucani, Iovu Toader Zamca, regiunea Bacău, raionul Tg. Neamț, comuna Țibucani. Rușii M Elena, regiunea Bacau, raionul Tg. Neamț, comuna Țibucani.