Buletinul Oficial, 1967, Partea 3 (Anul 3, nr. 1-194)

1967-10-14 / nr. 149

BULETINUL OFICIAL AL REPUBLICII SOCIALISTE ROMÂNIA PARTEA a III-a Sîmbătă, 14 octombrie 1967 SUMAR Pagina Vizita unei delegații parlamentare din Italia............................................... 597 Publicații și anunțuri . . . ....... 598—600 Vizita unei delegații parlamentare din Italia La invitația Comitetului de conducere al Grupului național român al Uniunii interparlamentare, o delegație a Parlamentului italian a făcut o vizită în țara noastră între 6 și 13 octombrie 1967. Din delegație, condusă de senatorul Giuseppe Maria Sibille, președintele Grupului parlamentar Italia—România, au făcut parte senatorii Pietro Vergani, Ugo Bonafini, deputații Gerardo Bianchi, Walter Alini și Constantino Constantini, secretarul delegației. La sosire, oaspeții au fost salutați de academicianul C. Daicoviciu, președintele Grupului român pentru relații de prietenie România—Italia și de un număr de deputați, în ziua de 12 octombrie delegația parlamentară italiană a fost primită de președintele Consiliului de Stat, Chivu Stoica. La întrevedere au luat parte Grigore Geamănu, secretarul Consiliului de Stat, Anton Breitenhofer și Gheorghe Stoica, membri ai Consiliului de Stat, Ion Pas, președintele Grupului național român al Uniunii interparlamentare, alți deputați, precum și însărcinatul cu afaceri ad-interim al Italiei la București, Pasquale Balducci. în aceeași zi membrii delegației parlamentare italiene au fost primiți de președintele Marii Adunări Naționale a Republicii Socialiste România, Ștefan Voitec. La întrevedere au participat Kovács György, vicepreședinte al Marii Adunări Naționale, Traian Ionașcu, președintele Comisiei juridice a Marii Adunări Naționale, Tudor Drăganu, vicepreședinte al Grupului național român al Uniunii interparlamentare, Iuliu Fejeș, secretar al Marii Adunări Naționale, Tudor Ionescu, membru în Comisia de politică externă a Marii Adunări Naționale, C. Paraschivescu-Bălăceanu, membru în Comisia juridică a Marii Adunări Naționale. A asistat însărcinatul cu afaceri ad-interim al Italiei la București, Pasquale Balducci. • Delegația a avut o întâlnire la Marea Adunare Națională cu președintele Comitetului de conducere al Grupului național român al Uniunii interparlamentare, Ion Pas, și cu deputați — membri ai Grupului parlamentar român pentru relații de prietenie România—Italia. Delegația parlamentară italiană a vizitat o serie de obiective social-culturale și cartiere noi din Capitală, precum și litoralul Mării Negre, regiunile Brașov și Bacău. Anul III — Nr. 149