Buletinul Oficial, 1970, Partea 1 (Anul 6, nr. 1-159)

1970-01-22 / nr. 1

2 BULETINUL OFICIAL AL REPUBLICII SOCIALISTE ROMANIA, partea I, Nr. 1 DECRETE DECRET privind stabilirea datei alegerii unor deputați în consiliile populare ale județelor Ialomița și Satu Mare Intrucît în circumscripția electorală nr. 36 din județul Ialomița și în circumscripțiile electorale nr. 12 și 55 din județul Satu Mare, au rămas vacante locurile de deputați în consiliul popular al județului respectiv, în temeiul art. 90 din Legea nr. 28/1966 cu privire la alegerea deputaților în Marea Adunare Națională și în consiliile populare. Consiliul de Stat al Republicii Socialiste România decretează: Articol unic. Se fixează ziua de 8 martie 1970 pentru alegerea unui deputat în Consiliul popular al județului Ialomița în circumscripția electorală nr. 36 și pentru alegerea unor deputați în Consiliul popular al județului Satu Mare în circumscripțiile electorale nr. 12 și 55. Președintele Consiliului de Stat, București, 6 ianuarie 1970. Nicolae Cf.aușescu Nr. 1. DECRET privind confirmarea comisiilor electorale județene pentru alegerea unor deputați în consiliile populare ale județelor Ialomița și Satu Mare , în temeiul art. 20 din Legea nr. 28/1966 cu privire la alegerea deputtaților în Marea Adunare Națională și în consiliile populare. Consiliul de Stat al Republicii Socialiste România decretează: ^ Articol unic. — Pentru alegerea unui deputat în Consiliul popular ■’t'al județului Ialomița în circumscripția electorală nr. 36 și pentru alegerea unor deputați în Consiliul popular al județului Satu Mare în circumscripțiile electorale nr. 12 și 55, ce vor avea loc la 8 martie 1970, se confirmă comisiile electorale județene formate din reprezentanți ai organnizațiilor oamenilor muncii, în componența arătată în tabelul anexă care face parte integrantă .Un prezentul decret. Președintele Consiliului de Stat, București, 6 ianuarie 1970. NICOLAE CEAUȘESCU Nr. 2. ,  ANEXA Componența comisiei electorale județene pentru Componența comisiei electorale județene pentru alegerea unui deputat în Consiliul popular al județului alegerea unor deputați în Consiliul popular al județuui Ialomița Satu Mare Președinte : Gheorghe Capră Președinte : Gheorghe Cosma Vicepreședinte : Radu Nistor Vicepreședinte : Ștefan Leiu Secretar : Ștefan Brejmereanu Secretar : Victor Pop Membri : Ion Tarachiu Membri : Mihai Boroș Ion Vlaicu Carol Buloniță Duță Teodor Chiliei : Florea Costea Ioan Chiver Neagu Sforaru Dumitru Cristea Georgeta Jianu Ștefan Gregorovici Ion David Nicolae Andrei Anton Neuhoff loan Onac Constantin Enache Tiberiu Tamaș Constantin Pîrîu Elvira Toth . 2