Buletinul Oficial, iulie-decembrie 1970, Partea 3 (Anul 6, nr. 135-292)

1970-10-14 / nr. 219

T BULETINUL OFICIAL REPUBLICII SOCIALISTE ROMÂNIA PARTEA A III-a Miercuri, 14 octombrie 1970 ----------------------------------------------- SUMAR ------------------:--------------------------- Solemnitatea decorării tovarășului Mihail Roșianu . . . . 1731 Primire la Consiliul de Miniștri................................................................. 1732 Publicații și anunțuri................................................................. 1732—1734 Solemnitatea decorării tovarășului Mihail Roșianu La Consiliul de Stat al Republicii Socialiste România a avut loc solemnitatea conferirii ordinului ,,23 August" clasa I tovarășului Mihail Roșianu, membru al Comitetului Central al Partidului Comunist Român, președintele Consiliului general A.R.L.U.S., pentru activitate îndelungată în mișcarea muncitorească și pentru contribuția deosebită la construcția socialismului în patria noastră, cu prilejul împlinirii vîrstei de 70 de ani. ■* înalta distincție a fost înmînată de tovarășul Emil Bodnaraș, vicepreședinte al Consiliului de Stat. La solemnitate au participat tovarășii Paul Niculescu-Mizil, membru al Comitetului Executiv, al Prezidiului Permanent, secretar al Comitetului Central al Partidului Comunist Român, Vasile Vîlcu, membru al Comitetului Executiv al Comitetului Central al Partidului Comunist Român, vicepreședinte al Consiliului de Stat, Constantin Stătescu, secretarul Consiliului de Stat, Nicolae Gumă și Ion Popescu-Puțuri, membri ai Comitetului Central al Partidului Comunist Român, Constantin Pîrvulescu, membru al Comisiei Centrale de Revizie. In numele Comitetului Central al Partidului Comunist Român, al Consiliului de Stat, al tovarășului Nicolae Ceaușescu, personal, tovarășul Emil Bodnaraș a felicitat călduros pe sărbătorit, urîndu-i sănătate și noi succese în activitatea viitoare. Tovarășul Mihail Roșianu a mulțumit pentru înalta distincție ce i-a fost acordată și a exprimat hotărîrea de a milita și pe viitor pentru înfăptuirea politicii interne și externe a partidului și statului nostru. Anul VI — Nr. 219 AL Pagina