Cuvântul Libertății, ianuarie 2015 (Anul 27, nr. 7635-7658)

2015-01-13 / nr. 7642

Ultima stradă din centrul istoric, „CS Nicolăescu-Plopșor”, va intra în reabilitare de mâine Pe toată perioada șantierului, dar și după ce va fi finalizată, această arteră va rămâne închisă circulației rutiere, și aici fiind montat pavaj pentru acces pietonal. în paralel se încep și lucrările de modernizare a toaletei publice din English Park. ■ OFF-uri de GABRIEL BRATU-MIR - Senatorul Popescu a vorbit, a vorbit dar a și făcut. Și-a făcut vilă, și-a făcut case de vacanță la munte și la mare, s-a făcut cu patru mașini, cu câteva sute de hectare de pădure și cont balcan in bancă... Hotarul dintre două lumi vă fi avut, totuși, dreptate Malraux profetizând cu multe decenii în urmă că secolul al XXI-lea va fi religios sau nu va fi nimic? Și chiar dacă profeția lui va fi fost tonică, vizând în ea o reîntoarcere a oamenilor, indiferent de etnie și rasă, la credința în divinitate, avertismentul pare tulburător de real. Ceea ce se modifică în esența sa nu e litera, ci spiritul, în fapt, tragedia Franței, a Europei și, în parte, a lumii în ansamblul ei a avut un izvod, un resort și un reper tocmai în religie, dar nu și în credință. actualitate / 5 Și-a ucis soția cu arma de vânătoare, apoi a încercat să se omoară 176 de urgențe medicale in urma consumului de droguri Anul trecut, în secțiile de primiri urgențe ale spitalelor din Oltenia, au fost înregistrate 176 urgențe medicale ca urmare a consumului de droguri, în plus, la Craiova s-au aflat în management de caz 29 persoane, pentru care au fost asigurate servicii integrate de asistență. Datele au fost anunțate ieri, cu ocazia bilanțului Centrului Regional de Prevenire, Evaluare și Consiliere Antidrog Craiova. Pentru anul 2014, au fost acordate 147 de solicitări pentru internln^e și consiliere. cultură . Trei premiere în trei săptămâni, la Teatrul Național „Marin Sorescu”