Cuvântul Libertății, septembrie 2016 (Anul 28, nr. 8139-8164)

2016-09-12 / nr. 8148

școlile flinilelu se deschid porțile pentru 95.000 de elevi De astăzi, va începe noul an școlar. In județul Dolj, peste 95.000 de elevi, din toate structurile învățământului preuniversitar, vor începe cursurile, în condițiile stabilite de metodologia legală, așa cum a fost ea adoptată. Fiecare unitate de învățământ va organiza propria festivitate de deschidere oficială, la unele dintre acestea fiind anunțată și participarea unor personalități. Oricum, anul de învățământ începe sub auspicii încurajatoare, iar, pentru județul Dolj, este plin de speranță, cu atât mai mult cu cât rezultatele obținute la principalele examene - Evaluarea națională și Bacalaureat sunt pe un trend crescător, unul care se vrea continuat. OFF-uri de GABRIEL BRATU-MIR - A început școala și începemi și noi, Popescule, iar compunemi, iar probleme... Dăbuleni- Amărăștii de jos: O problemă de... hotar! Contenciosul Dăbuleniului cu Amărăștiul de Jos, legat de hotarul celor două localități doljene, nu este atât unul insolit, cât mai degrabă unul care se tergiversează de multă vreme. Amânarea sine die a găsirii unei soluții raționale a fost posibilă în timp, de fapt înlesnită, prin faptul că ambii foști primari, atât Nicolae Drăgoi cât și Ion Dinu, aparțineau aceluiași partid și nu aveau cum ridica tonul unul la celălalt, ca să nu mai vorbim de calea justiției. Despre ce este vorba? actualitate / 3 administrație / 5 Ambulatoriul /«»apt. un nol-A tortul al Craiovei V41„. .^V1 Istoria țilapsus memoria. S-au scurs, deci, patru secole și un sfert de la moartea voievodului Mihai Viteazul, scurt timp după acea temerară tentativă de a aduce sub sceptrul său unic și memorabil cele trei provincii românești despărțite nu doar de munți și de vitregii externe voinței lor, ci și de vrajbe și gelozii interioare. Acum după ce am pășit binișor și oarecum mah muri într-un nou veac și un nou mileniu, când istoria pare că devine, vorba poetului, o cârpă de șters lampa cu ea... actualitate / 7 Razie rutieră pentru depistarea șoferilor băuți și a vitezomanilor