Cuvântul Libertății, octombrie 2016 (Anul 28, nr. 8165-8190)

2016-10-20 / nr. 8181

Consiliul Orașelor și Regiunilor Dunărene va avea un birou și la Primăria Craiova. Silvia Davidoiu, din cadrul Ministerului de Externe, s-a întâlnit, ieri, cu primarul Lia Olguța Vasilescu și rectorul Universității din Craiova, Cezar Spânu, pentru a discuta despre cooperarea pe proiectul „Strategia Dunării”. Dat fiind faptul că Doljul este unul dintre cele 12 județe riverane fluviului, atât județul, cât și Craiova vor avea deschise mai multe posibili ________ fați de 9 M accesare .E1 a banilor europeni. a E de GABRIEL BRATU-MIB - Bine era Popescule, să fim acam, schimbam macazul. „Națiunea” de cenzuri! Fostul președinte al țării, Traian Băsescu, are firește multe calități - nu câte crede, de bună seama, domnia sa -, iar una dintre ele este că, uneori, spune ce crede și crede în ceea ce spune. Cu riscul de a-și duce discursul public într-o pălăvrăgeală de crâșmă, invitat, cu frecvență, de unele posturi de televiziune, Traian Băsescu își dozează parcimonios ce vrea să spună, încât narațiunea rezistă oricărui comentariu. ——^ — Polițist doljean de frontieră, coordonator al unei rețele dirkttKonieri eveniment / 4 Dezordine și Haos sub incidența noului mileniu? Un paradox a cărui gravitate pare pentru moment greu de definit în consecințele sale imediate se insinuează sub ochii noștri în termenii unei provocări pe care abia începem s-o luăm în calcul. Există voci, dintre cele mai abilitate, care subsumează această provocare unui eveniment epocal, marcând încheierea unei faze istorice ce durează de o jumătate de mileniu, o perioadă care a stat sub semnul domniei „omului alb” cuceririle coloniale... Criticul literar Virgil Nemoianu își lansează două cărți la Craiova