Cuvântul Libertății, noiembrie 2016 (Anul 28, nr. 8191-8215)

2016-11-08 / nr. 8197

.Americajși alege,președintele:. Hillary Clinton.sau.Donald Smmtt? Analiștii de sondaje o dau în pole-position pe Hillary Clin- realizate de „New York Times”. Cu alte cuvinte, șansele lui Jon, deși ecartul dintre candidatul democrat și rivalul său Hillary Clinton de a câștiga alegerile sunt judecate momenrepublican variază, cum atestă ultimele compilări de sondaje tau în funcție de diferitele modele de compilare. OFF-uri de GABRIEL BRATU-MIR - 71-aduci aminte, Popescule, ce bine era când la noi claxonatul era interzis? Acum, dacă s-ar reveni la asta, ar pleca toți șoferii din Craiova. Dispun pe crearea Fondului mutual agricol La nivelul Ministerului Agriculturii se află în discuție o propunere privind crearea unui Fond mutual agricol, prin care fermierii să primească ajutoare financiare în caz de calamitare a culturilor, de îmbolnăvire a efectivelor de animale sau a plantelor. Numai că proiectul este criticat de unele sindicate din Agricultură, pe motiv că cei care gestionează banii ar trebui să fie chiar agricultorii și nu statul român. actualitate / 3 cultura / 7 Decolmatările 280.000 de evrei. Doi angajați ai Tribunalului Dolj, la judecată pentru infracțiuni de corupție Doi angajați ai Tribunalului Dolj, împreună cu șeful serviciului Taxe și impozite în cadrul Primăriei comunei Podari, au fost trimiși în judecată de procurorii DNA Craiova pentru infracțiuni de corupție. Anchetatorii spun că cei doi angajați ai instanței i-au oferit bărbatului din Podari informații la care acesta nu ar fi trebuit să aibă acces. eveniment Festivalul Internațional „Craiova Muzicală” -ediție dedicată muzicii contemporane