Cuvântul Nou, septembrie 1996 (Anul 7, nr. 1694-1713)

1996-09-03 / nr. 1694

ifi 9 BB Confesiune dramatică „De curând am împlinit 30 de ani şi pot spune că am trăit o mulţime de lucruri neplăcute, cam cât pentru o întreagă viaţă de om. Sunt o femeie obişnuită, nici foarte urâtă, nici grozav de frumoasă, destul de sociabilă. Am fost căsătorită în urmă cu şase ani, dar soţul a murit intr-un accident de circulaţie. Noroc că nu am avut copii, pentru că am fost luni de zile foarte şocată, revenindu-mi cu greu. Am stat singură o bună bucată de vreme, dar familia şi singura mea prietenă adevărată m-au sfătuit să ies din izolare şi să încerc, aşa cum se spune, să-mi refac viaţa. Graţie unor amici am făcut cunoştinţă cu un bărbat ceva mai tânăr ca mine, drăguţ, spiritual, de care m-am ataşat tot mai tare. Are pregătire superioară — eu doar medie -- câştigă destul de bine şi,lucru important, a reuşit să-mi redea pofta de viaţă. Petreceam multe ore plăcute împreună, am devenit şi iubiţi în sensul adevărat al cuvântului, dar a intervenit din senin o ruptură în clipa când pe departe, i-am vorbit de... căsătorie. * Nu ştiu cum să vă spun, parcă aş fi pus „foc“ pe el, aşa a ricanat şi a început să iaă ia peste picior. Şi întâlnirile următoare nu au mai fost ca înainte, suspectându-mă tot timpul că „vreau să pun mâna pe eil“ Sigur că în subconştient am nutrit acest vis, de ce să nu recunosc?, dar asta nu înseamnă că trebuia să-şi schimbe brutal atitudinea faţă de mine. Mai nou a început să mă şi evite, găsind mereu scuze, motive naive, dându-mi de înţeles că vrea să terminăm legătura care începuse şi se derula atât de frumos... Acesta este şi motivul pentru care am vrut sâ mă confesez, să vă cer un sfat, chiar dacă nu vă cunosc şi n-am mai scris niciodată unei publicaţii. Sentimentele mele sunt confuze, am devenit iarăşi tristă şi debusolatâ, gândind că am mereu parte numai de ghinioane şi nenoroc!“ Elisabeta, 30 de ani „Spovedania“ dumneavoastră poate vă va fi de folos, fiindcă v-aţi deschis sufletul in faţa cuiva neutru, dispus să vă asculte înţeleg că treceţi printr-o perioadă grea, având toate motivele să fiţi mâhnită. Dar în viaţă apar şi asemenea împrejurări nefericite, pe care trebuie să Ie trecem ţiină la urmă cu bine, altfel... capotăm! Concret în cel de-al doilea caz nu aveţi ce face, opţiunile mai tânărului dumneavoastră prieten fiind acum clar argumentate. Poate că niciodată nu s-a implicat afectiv, aşa cum doar aţi intuit, mul’ tumindu-se cu întreţinerea unei relaţii plăcute, civilizate, comode. Nu aveţi ce vă reproşa, orice femeie ar fi tatonat terenul, deoarece este normal că doriţi să vă refaceţi căminul după drama trăită. Cu siguranţă veţi întâlni un alt om, dispus să aprecieze calităţile de care ne-aţi vorbit. Vă urez numai bine. Măsuri de precauţie pentru viitor „împreună cu un prieten am fost la o petrecere in altă localitate, ce s-a desfăşurat In casa unor cunoscuţi. Părinţii erau plecaţi în concediu, aşa că am rămas singuri in toată casa. Noaptea, după ce am băut cam mult, am făcut sex cu vreo două fete, cred că erau... profesioniste, deoarece se pricepeau la multe lucruri! Atunci ne-am simţit bine, dar acum mi-e teamă «fi nu fi luat vreo boală venerică, fiindcă s-au culcat şi cu ceilalţi. Asta am aflat-o mai târziu“... Mihai, 19 ani Desigur că lecţia îţi va prinde bine, iar pe viitor utilizează prezervativul, metodă sigură de a nu contacta vreo boală. În caz că nu ai nici un simptom după mapma aceea de orgii e foarte bine, deşi este cam greu de dat un verdict La primele semne dubioase, prezintă-te, la medici Să sperăm că de data acesta ai avut noroc. . Scrisorile ,.tru această rubrică pot fi iscălite și cu un pseudonim. Nu atât identitatea dv. ne interesează, cu problemele de suflet altodate. Aşadar, aşteptăm să ne scrieţi. Rubrică realizată de Horia C. DELIU Actualitatea internă (Urmare din pag. 1 adăugatcă liderii naţional-ţărănişti sunt sceptici în privinţa unei decizii a Curţii Constituţionale care l-ar împiedica pe Ion Iliescu să candideze a treia oară. (ROMPRES) La Palatul Victoria, a început, luni, cea de-atreia reuniune a Secretariatului Tehnic Central, la care participă, pentru prima dată, şi reprezentanţi ai partidelor politice parlamentare. La începutul întâlnirii, Adrian Duţă, preşedintele-coordonator al Secretariatului Tehnic Central, a informat pe reprezentanţii formaţiunilor politice parlamentare asupra constituirii şi a atribuţiilor acestui secretariat. Pe parcursul şedinţei, reprezentanţii ministerelor şi departamentelor implicate în organizarea alegerilor generale vor interveni cu detalii semnificative despre stadiul în care se află acest proces. (ROMPRES) I Preşedintele Curţii Supreme de Justiţie îi va desemna, miercuri, 4 septembrie, în şedinţă publică, prin tragere la sorţi, pe cei şapte judecători din compunerea Biroului Electoral Central pentru alegerile din 3 noiembrie 1996. (ROMPRES) ■ Preşedintele PNJCD, Ion Diaconescu, a declarat, luni, în conferinţa de presă a partidului, că menţinerea pragului electoral de 3 la sută, atât pentru partide, cât mai ales pentru alianţe publice, „nu este favorabilă" Convenţiei Democratice. El crede că multe partide mici, cu o audienţă electorală nesemnificativă, se pot uni şi intra în Parlament în urma alegerilor, depăşind baremul de 3 la sută. De asemenea, propui electoral nemodificat pentru alianţe este şi în favoarea unor coaliţii nou formate, care pot, astfel, intra in Parlament, a remarcat Diaconescu. (MEDIAFAX) . Liderii PNJCD au declarat că vor vota pentru ratificarea Tratatului politic de bază cu Ungaria, motivând că acesta garantează frontierele dintre cele două țări , reprezintă un sprijin pentru integrarea acestora în structurile euroatlantice, (ROMPRES). „CÂT VÂNTUL NOU** Anul VII Nr. 1694 Când şefii pescind.. (Urmeiie din pag. 1) folosim mai mult acest spaţiu, ne spune doamna dirigintă Virginia Zârnescu. Acum a venit echipa de zugravi sâ vadă ce-i şi cum ni sper să se apuce cât mai repede de treabă. Domnul director al Regionalei ne-a promis că se va rezova şi problema amenajării biroului pentru diriginte, iar în perspectivă, în urma demersurilor ce vor fi făcute la minister, se va încerca să cuprindă și planul de investiţii construirea unui sediu corespunzător pentru Oficiul Poştal Intorsura Buzăului. Ni s-a sugerat ca până atunci să găsim pentru închiriere un alt spaţiu, la stradă. Dacă însă investiţia va fi aprobată, câţiva ani încă putem funcţiona in continuare aici, bineînţeles cu îmbunătăţirile de rigoare. O altă chestiune în curs de soluţionare este cea a trimiterilor poştale pentru zona satului aparţinător Brădet, unde deşi există o agenţie, aceste trimiteri ajungeau cu întârziere, pe un drum ocolit: bitorsura Buzăului , Sfântu Gheorghe Brădet. Or, prin transformarea respectivei agenţii în sectorul local, acestei situaţii nefireşti i se va pune capăt. COMUNICAT In conformitate cu prevederile art. 26, alin. 2 din Legea Nr. 68/1992 şi a Programului Calendaristic pentru realizarea acţiunilor prevăzute pentru alegerile parlamentare şi prezidenţiale în anul 1996, aprobat prin Hotărârea Guvernului României Nr. 581/1996, desemnarea, prin tragere la sorti, a celor trei judecători dintre judecătorii în exerciţiu ai Tribunalului Covasna în Biroul Electoral de Circumscripţie Nr. 15, jud. Covasna, va avea loc în ziua de 9 septembrie 1996, orele 14.00 la sediul Tribunalului Sfântu Gheorghe, str. Kriza János nr. 2, sala de şedinţă nr. 16 Ritmri... arhitecturale în municipiul Sfânta Gheorghe. MQARTFA UNUI FOcT Antrenorul român Ion a^nt ne ban^-i tehnică a echipei marocane Hriscnîa Aga'îr, a în'-^at d'n viață, în urma unui stop cardiac, în timpul unei cârtițe din campionatul Marocului, dsiputetă d-mmiri. ..r.în surse reo'ic’a'e. am afin* că fostul juc^tor, antrenor si conducător al universitării Cinicva, Ion Oblemenco, a decedat in urma unui stop cardiac. Accidentul cardiac a survenit cu 5 minute înaintea finalului unui meci susţinut, in campionat, pe teren propriu de echipa sa, Agadîr, cu Hîdî Hacem, la scorul de 1-1. Transportat de urgentă la spital, cu toate eforturile medicilor, Oblemenco nu a mai putut fi salvat“. (MEDIAFAX)