Foae sătească, 1839-1840 (Anul 1, nr. 1-53)

1839-09-17 / nr. 25

------ - 120 - ca Sfatul trataricnna, împegiurările de maiisue, au facut a ea închiere, că așa precum fieșisare Prabală jșii are aplicațiil de la bremă publiecațiineii, apoii primnniale porcipte șii instrate în lucrarea judecătorească maii înainte de publicamente acestui Praunli, urmează a să hotără dupa Prăbula pănă atunce lucrătoare, iar pritiurile pentru care eau dat numaii jalobe. Fără a în înaintate cu bre o Formă sau închiere Giudecătorească, acele răamune aș avea lor aplicații după Prabnla din nou statornicită, precum și acele patrate dupa pubmi cariseră Prabnici.. Aceasta fima rezlegăre Sfatuluii Varmuntorii, Logofețiia o Face tuturor de obșine cunoscut. în Banul Apelatiu areanii de Jos. Septembria 4 anul 1839, CPos luno. Dmnii Banul Iancu Istrata pe lungă masova ce au dat acestui i În ban, alăturând, un dans prin care 2 Frmii, și anume: Preotul Ioan, gheorgni, Annița, Gheogniș Costandmn, fiiii Vorniculuii de ponartă Vasile Mostaau bundut Dsale 25 stănjinii îmn moșiil Gosațănutul Tutobii can, nu îmn Cămimăneștii stânjinul, ou făcut cerere de a sa întarn acel zapis pe Formă, din pobodul căria jalovbe să publica rusește în termini de 6 mumii, spre știița acelor ce bor age sau suni de necumpărare, ca să se lre o pretenție înfățoșeză la această Țjudecătorie. câte 80 leii Sept. 7 anul 1859, No. 53090. Ipodinconul Gheorgh Hotnog n Ioan săn Vaspri Hotnog prine jaloba ce au dat catră acest În ban, au făcut cerere ca sa se întărescă zanisul cu care au vândut totodata Fățoșenii, șni 7 stănjinile becii Dsale Cluceri Iancu Zagură 50 stâănnișanii moșie snn hotarul îmn Căueșrii de la țânutul Tutobiii câte Ai deni stânnipnul, supa a cărora cerșre mmșiesuluii vânzătorilor, întărinie că zanasul sunt Po- 451, lunii să publicarisește în termin paniilor prețuluii răanumpărării,, căiii la fuși otenă nearătăndusa nomene, apoii duna înpăniște Înn pobodul jalovii ce au dat acesteii gindecatorii Vosuri săn Sandu, în termine de 6 lunii, spre inșita tutupunie in termin „ește d ror fe obșineșii acelor ce arabe dre o leganta pretenție La aceata Giudecatorie urmean proces pornit, atat funn parte Jomnpchii soțului Aftanasie Ponorinți asupra soțului eii pentru măsurii de zlotre, cum porte credatorilor numatuluii Aftanasie Popolencii, prin cine sărora în lucrare se cubinetă pentru abert fatornicului Popolenci, și pe de alta ea publecaricește șir a creditorilor în asupra numatuluii Aftanasie Popolencii încuculenii, ca în termin de 30 amme ea se înfățoșeza la aceata Giudecătorie cu tot lunile ce ar ane, spre a să face limpezare dreptăților Minglauca Huda baduba cu fiiica sa Itale prine jau unui cac, Sfrim Cincatarob și tobărășincia sa Agafia Ponicoba, din alt tobarăș Ionnlie, tărșitele spun Aftanasie Iie, anume Vaspnrița Iliona pe locul Diale Peceanii Pinca Rosen Rosmoeniida Logoreteasă cu panta de csezhmăn, drept acita în temeiul ce au înfațoșat, care casa să locumentariilor te zle oparte sau întărit pe de alta să pubvnnabe pre o pretenție și acelor arabe marini șui ce arabe protampeni sa se înfățoșeza atentate protimisuluii pe temeiul cuprumdeeiii de ruo cumiarare sa se Spre știșmoța tuturor geobice, asupra preteștiei și dhegul atât acelor de ce ar asupra arătațiilor Stămiuții, precum de răscumpărare, la această judecatorie, înfățoșeziă în termin de 30 „me publini carnariii, nu dorman abempiii șși o aliștate a sale. cariii aciii ce redlacu fe ponmptamonie termanuniii Gudecătoriil arabe Fipre carine, Sept. Lanul Abgust Vasunn Guriță, făcută la fața în termine sau întărit purli carisește te lova aflate ce au dat pribește la loca 31 loculuii țânutului Eșii. anun 1850, po. de moșie, au Făcut - o soră a 1600 liii, hzapasul vrememiiiețre, la aceasta Gugdecatorie. Lent. 2 anul 1839, ea întărească zmsul au trecut o catră Spre 18539. Șiu,ecatorien, în preț 6 mini, zapasul vrume Manciște, se înfățoșeză a SOient: A anul 1839, de iir 8637, prin care au cerut a de vpecinii cu vunziare zamisul biinzăriii parțiii sale re,prinmptă cu adresul sunt Norrabe arii de răscumparare Dimmul Duimntrăcii san Bulubașa, ce st țănut, în trupul moșieii Ungiuluii fe 22 stănjinii în preț ca ea se înfățoșeza la această Giudecatorie, ce au dat acelui Giugdecătoriu, potriviit cariia ce vor maii cererii Perea 120 carusabe Dsale Poliubci prim Giuvecatorul Setutător- l știnmița tuturor de obșine sau alte pretențiii, ca sa și a cercetariii pe de o parte cerire ca sa n 2815, iar pe Ne. 80410, pe de o parte sau pus No. 8126. Spre Nod de alta luii Ioan știința acelor 8127. Pacolnii Oțel au făcut Ili tgrun chii să șii din ce în 5 ce sa întări