Foae sătească, 1846 (Anul 8, nr. 1-52)

1846-09-15 / nr. 37

eEE cit cu dunși portocalii, orracle de aninu, 2 tulpane, unul portocaliu și altul negru, i fustă de hasa; (făgăduind Daui jăluitorul 50 lei prinzătorului !). Deci se publică spre obiteanaștință, pentru negreșit aflarea acelor fugari lor la urmălegioprăvniciia ținutului Pămții. Pp. 7875. Privighitorul ocolului Muntelui, cu raportul subt No. 328, ulrinee vice pană la păr surăalvă, cu mânzul ei roib, ci la 18 a trecutei luni Avgust s'au găsit de pripas în prima satului Plotun; deci se runii cu sare înștiințară paginașlui de asemine vite, parta judecă torvecă  Comisiia Epitropicească. No. 7178. Zona precum pentru A. Onirilon vasiliu, fiiul și hlironomul răposat. Vasili sin Hagi Ioan, pe temeiul Legituirilor statornicite, s'au încuțuncit de cătră acestă Comisie a fi cunoscut pe viitorie, ca sosit în deplina și legiuita vârstă și slobod de sunt epitropie, se publică spre obștesca știință. Divanul Domnesc. 1) No. 2161. - Pentru observația lucrărilor urmate de cătră desființatul Divan a țării de 9u, întru lămurirea socotelilor de panii pretendați de casa repe. Agă Donili, de la Cler Post. Nicu și Ipat. Costachi Roset, s'au încuviințat termin la sfărșitul curgătoarei anui Sept. 2) No. 2167, Pricina următoare între țreagul Gavril Caruga, cu Dlu Ciuc, Nicolai Iacovachi, pentru necumărarte a 13 st. moșie din hotarul Floreștii, s 'au terminat spre căutare de cătră acest Divan la 23 Ost. viitor. Fiiii se publaz spre înștiințare tuturor acelor ce facu parte în aceste procesuri, ca în arătatele Zile negreșit să se înfățoșeze la acest Divan cu dovezile ce vor fi având, însuși sau prin legiuiți vechili, căci la din împroură pricinile se vor căuta numai în ființa părților stăruitoare. Judecătoriia ținutului Iașii. Secul P. No. 3937. Pricina următoare între jidovul Ițic Meirovici, cu jidovul Șmil Aronovici, pentru bani, el terminat spre căutare de cătră acest Tribunal în ce mai de pe urmă dată la 21 Oct. viitor, în prrivire că după lucrările înaintate pe jidovul Șmil Aranovici nu s'au putut găsi spre a i să înmăna chemările, deci se publică spre înștiințare numitului jidov, că dacă nici în arătata zi nu se va înfățoșa orice cu devezine ce va ave, apoi pricina se va căuta numai în ființa părții stăruitoare. Judecătoria ținutului Boloșen. Nefitul. Paina următoare după pretențiia lui 3. pastasiica Hriett, asupra Asale Pah. Mihanichi Brăpișteanu, pentru zăstre, s'au mai terminat spre căutare de cătră acest Tri bunal în cea mai de pe urmă dată la 2 Octomvrie viitor, din i se publică spre înființarea iepelor înpricinate, ca în arătata zi negreșit să se înfățoșeze la acest Tribunal cu dovezile ce vor fi având, căci la din împrotră pricina se va hotări numai în ființa părții stăruitoare. 1) No. 4807. -Jidan ca Rizasenia lui Hann Stiugeriu, au vândut de veci . Sard. Teodor Ioan, un han al seu aflător în acest oraș, pe loc cu bezmen a Monast. Dancu din Iași, în preș de 224 golbini. 2) No. 4737. Dei Veniea Catipua Varnav și fiile de Deale Soltana i Araoa, prin a lor înscris au dăruit nepotului Diale Băneșii. D. Aga Ecovachi Aeon, 12 pogoane vie cu livadă și loc stărp, alartoare în poadgorim vruții și Tuteștii ținut. Putnii. 3) No. Arbl. Jiderul Strul 19” Civotarul și soțiia sa Sura Ruhle, lu vândut de veci lui David sin Ștrul Cibotarul, o casă, alta din dos cu locul lor Gosrod, aflătoare în acest oraș, în preț de 110 galbini. Zanisele de vânzare și actul de danie, sus arătate, s'au încredințat premelnicește de cătră acest Tribunal, dar spre înființari ieșuiților pretendatori se publică în termin de 0 luni. No. A761. O dugeană din acest oraș, arzie Georgiergi, - în chronomie cătră părintele cel Sărghi (acum răps.) și de la acesta * soțiia sa Cargheala, urmând a se vinde de veci prin mezat, se publică spre obșteasca șiiipă, ca acii ce vor fi feriteri misterei sa vor ave vreun fel de pretenție, cu ue înfățește și trimeteră Carp