Foae sătească, 1847 (Anul 9, nr. 1-52)

1847-01-05 / nr. 1

e cătră de 6 luni. - acest Divan, legiuiților rretendatori Verseltineri No vii „r prin mezat de ce merge oice daravre Acuiiințari apoi spre a nui mai se publică 10,380. în termina de ci împărtățire acestui Divan sust 78, s'au publicat în termin de a binaataor jidorului Iantularea Deale Sluger. Dimitrie Suceveanu, cu 837 salarii capete, însă pentru că jidovul prin jalova dată bătră Departamentul Dreptății, și a acestui Divan, s'au rugat ca să nu i se înstrăineză fondosul,pentru că din chirie să poate îndestula pe Dlui cruiditerul, și polițil orașului sau luat încredere că nu să va pute plăti lua datoriei fiind 387 galbini, și chirile în datoria cu căci că vitacă știuri 52 galbini, iar plătite înainte negrecitit că vor fi mai mici, rămăne datornicului cuvânt de tânguire, se publică spre obșteaca știință darea în cirie acelor vinale, pe atapa aci cu bre cut s'am puteacoperi însămnata și înainte, datorie, ca aci ce vor fi doritori mușterei, să se înfecțoșeze la acest Divan, în termin de 40 zile, căci dacă în acest termin nu se vor găsi mușterei pentru închiriere, apoi după împliniri ș a terminului vânzării fondosului se va sveri și vânzarea lui. .. ținutului Ialii. Secții II. No. 6412. u vraptoare între Dlui țah. Irdachi șierul, cu Dlor Coms, Toma Bantăș, G-raa Aranu, Văn nurton Casuca Pisececi, ci Banul grigori Butuce, pentru plata unui vecinuic., din împregiur uri s sau nas terminat spre cuumare în cea mai pe urmă dată la 23 Ianulpe curgător; deci se publică spre înfiiipțarea pricinaților, ca în arătata zi p negreșit să înfățoșeze la acest Tribunal, căci la din nncirotie, se va hotari pricina numai înfiind stăruitoare. Miniatului Dorohoru. An No. 3un 9. Iezuiți de mașina volovănul sau Boldișo, din actel ținut, având a priimi niște hărți ce să sfor în anest Tribunal, supt pecete rămasă de la Iconomul Vasili Azușnan, se publică spre înștiințarea unor asemine răzăși, ca pănă la 19 Fevruarie viitor, negreșit să vie spre a priimi acele hărtii, căci la din împrotră să vor trăda numai acelora ce să vor îmfățoșa. Judecătoriia ținutului Botoșenii. 1) No. 7975. - La 20 Ianuarie curgător, sau regularisit cel mai pesmintit termin, pentru a să lămuri de cătră un tuserlacestui Tribunal, valora dintre misu Toader Gherghel și Pahar. Gheorghi herescu, cu Dlui Aga Costachi Catargiu, pentre împreurarea moșiei Băvicenii proprieta acelor în Poale Agăităi. 2) No. 8047. - laZ0 Ianuuarie curgător, sau despre moșiia Broștenii a regularisit cel mai nesmintit termin., pentru a se face prepeluire bvolorei priciniirmătoare între Dlui Spat. Gheorghi Vuzilu, cu Dei Păhărșeie ca Margieala tăunul, pentru desfiiischimbului părți în moșiia Răcucegii4) No. 7988. - La 70 Ianuarie curgător, sau regularisit cel mai pesmintet temulu, pentru ezvârșiră localii lucrari, în pricina dintre Dlui Dmitrie Teodorit, cu Dlui Sard. Vasili Musteață, pentru neiestăciuni lemte din pădurea de pe moșiia: „Verola- Deci se publică spre înștiințară , acelor ce facu parte în ceste pricini, ca în însămnatele zile, negrișit să se afle la stare locului cu stăruință vătră recompnduirii, spre înaintia lucrării, cani la din împrot - Judecătoria Sânt. Bacău. 1) No. 0510. Pricina următoare între rozășii de moșiia Născeștii, cu Monast. Verzunțul, pentru împresurare de hotar, din împrejujurări s'au mai terminat spre cautare de cătrați și eșiți din mâna Asale, din avere penschi, pentru care s'au și însemnat anume la sfârșitul curgătoarei lrii Ianuarie. Deci să publică spre înștiințarea tuturor din capitalie la ulița Sf. spre îndesspre podul Vitiu, 6 luni, după cercetare urmată prin țartuchii. 2) No. 6385. - la posatului Dsale frotează acest Tribunal areraru. vă se va săvârși cumai stăruitorilor, a să aduna flor clirenomii răps. lanolachi Crupeenschi, spre de D. Asanachi Crupenschi, Coms. Alor Coînființa 30 Ianuarie curgător. acest Tribunal urmează cercetarea Comis Manslachi Mascamii dată pentru banii înrăCruzi . ----- 3 --