Gazeta de Iassi, octombrie-decembrie 1895 (nr. 97-134)

1895-12-08 / nr. 125(138)

Ia Iasi No. 125. Pimă 1h 50 lini, 4 lei , mai mari de 50 Unit 3 Uni. Orice alte acte introduse în ele, se plutesc deosebit ca şi publicaţiunile, după mărime. Kititor : Corneliu Th. Codrescu. lirdactia si administraţia la Stabilimentul Grafic Miron Costin Iaşi, str. Goia. In minier 25 bani IluiI I SI Inserţiuni şi reclame se plătesc: lut din inserare, şase-zeci bani; admiaşiina departe 30 bani. Citaţiunile de notărnieie şi publicaţiile societăţilor :30 bani linia. Ninon 8 Domn brio IX!!.'» Apare de trei ori pe săptămână: Mercuri, Vineri şi Duminecă. ij. i 't Publicațiile judiciare se plătesc: KOALA PGRUCATII’NILOR OFICIALE IHN IIMSOHTI'L CIRTKI DlNPKL ])J.\ | \SI V ANUNCIZJK3LB C^ÎKâÎSALÎ; ABONAMENTUL plus porto V Prefectura jud. Roman Serviciul Administrativ No. 7145. In acest judeţ sau declami de pripas la comuna Galbeni una capă, de 4 ani murgii închisă, coama coada negre, furculiţă la urechea dreaptă şi cu o pală albă la* spinare la grehan. La comuna Trileslî una capă raibă castanie, coama coada raibe castanii cu pete albe pe spinare şi un docar vechiliş; una manuală bălana coarnele mici La comuna Duboşiî un cal harmasar murg deschis, coama coada negre murgi, cu sica în frunte, puţin păr alb iu grehan, o pală albă in coamă şi un puiu id!) la coasta dreaptă; şi la corn. t ini iriţi una vacă porumbă, coarnele lapose furculiţă la urechea dreaptă şi una viţică porumbă, coarnele crescânde. Se publică spre cunoştinţa păgubaşilor. R. 01 Comisia desp. 5 a din Iaşi No. II (1 1. 1)—i judecător de vace No 2 ne face cunoscut cu adresa No. 1X990 că au liat terminul de vânzare a averei sechestrată de la d-l Spiridon lonscu din disp. .Va în pretenţia d-lui Petru P. Agapi în ziua de 11 Decembrie a. c. iar vânzarea se va efectua in peala halcioara 12 de zi. Se publică aceasta spre cunoştinţa con- I micuţilor R. X9 Primăria Urbei Hârlău No. 3X80. in diua de 19 Decembrie a. c. 1895 se vor ţinea licitaţie publice orale şi îniua de 2X ale aceleiaşi luni asupra licitaţie pentru darea în antrepriză a următoarelor lucrări : 1. Reperaţia şi înjumătăţirele necesare a se face podului de peste apa I Bahlui, a cărui valoare se urcă la suma de lei 720 bani 57. 1). Validarea de veci a locului proprietatea comunei fost vechiul Ieredeu Israelit inpreună cu materialul ce se află pe el, in mărime aproximativ de 000 m. p. suprafața. 5 . Construirea unui nou observator de incediu la comanda Pompierilor acestei urbe a cărei valoare după deviz se urcă la suma de lei(152 bani 14. Se publică aceasta spre cunoştinţa amatorilor, care însoţiţi de garanţie în regulă, să se presinte in sus arata la zi în carner acestei Primării de la oarele 25 p. m. spre a concura la această licitaţie care se vor ţinea în conformitatea disposiţiunelor art. 78 şi 79 din legea comptabilităţei publice. Devisul, planurile, cum şi alte lucrări relative , acestor antreprize, se pot vedea în toate zilele la grefa Primăriei. R 91 Primăria comunei Lespezile judeţul Suceava No. 0105. In ziua de 17 Decemvrie viitor a. c., urmând a se vinde prin licitaţiune publică in piaţa Târgului Lespezile, una juncă de pripas, la păr porumbă galbenă coarnile ţapoşe şi inferată pe şoldul stâng, aşa precum termenul de 0 luni prevădut de lege a expirat. Se publică aceasta spre generala cunoştinţă a concurenţilor. II. 02 PUBLICATION judecătoreşti Curtea de apel din Iaşi Secţiunea I-a No. 10052. Inculp. Teodor Ilorloiniş, cu domiciliul necunoscut. In virtutea art. 204 din procedura penală este citat a se presenta în persoană înaintea secţiunei 2 a Cutei de Apel din palatul Administrativ etajul de sus la NI a lunci Ianuarie anul 1890, oarele 11 din zi, când are a se judeca procesul corecţional privitor pe el pentru furt pe Ioan Bejinariu pentru complicitate şi pe Vasile Constantinescu pentru scăpare de arest a 11 11. 03 Tribunalul jud. Iaşi secţia I a Audienţa de la 10 Octomvrie 1895. Preşedinta d-nului C. Grigoriu judecător de şedinţă . Membru present d-nul C. Crupenschi Supleant căzut la sorţi ; d-nul Prim Preşedinte delegat la comisiunea de apel, iar d-nul Supleant în concediu. Cu redactarea considerentelor s’a însărcinat d-nul C. Grigoriu. Sentința No. 270. Având la ordine judecarea acțiunei I de divers intentată de Marghioala loan Gavrilă Sandu, contra soțului ei loan Gavrilă Sandu, basată pe causa determinată. La apelul nominal făcut s a presentat reclamanta lipsind pârâtul. Procedura fiind complectă sa cetit lucrările din dosar şi s a declarat şedința secretă. Reclamanta a susţinut că soțul au părăsito de mai mult timp probă depunirile martirilor și a cerut desfacerea căsătoriei. Tribunalul Asupra acţiunei de divers intentată de Marghioala Ioan Gavrilă Sandu contra soțului ei loan Gavrilă Sandu, pasală pe cauză determinată. Având în vedere că după cum se constată din lucrăriledosarului procedura specială a materiei diversului s’a îndeplinit.