Gazeta de Iassi, octombrie-decembrie 1896 (nr. 112-148)

1896-12-04 / nr. 138

No. 138. In Iaşi şi districte pe un an 12 L. n. plus porte: 2 Iei 40 bani Şase luni 6 lei noi plus porto 1 leu 20 bani. PAnA la 50 luni, 4 lei; mai mari de 50 linii 8 Iei. Orice alte acte introduse în ele se plătesc deosebit ca şi publicaţiunile, dupii mărime. Editor : Corneliu Th. Codrescu. Redacţia şi administrant la Stabilimentul Grafic Miron Costin Iaşi, str. Golia. Inserţiuni şi reclame se platesc: Initia inserare, şasezeci bani; a doua şi mai departe 30 bani. Citaţiunile de hotărnicie şi publicaţiile soeratitţiior : 60 bani linia. Mercuri Decemtibrie 181M1 Un număr 23 bani * TO ABONAMENTUL Publicațiile judiciare se plătesc: GAZETA DE IASSI FOAIA PUBLICAȚIUNILOR OFICIALE DIN RESORTUL CURTEI DE APEL DIN IAȘI ANUNCIURILE COMERCIALE - . . . . .. . Linia de treizeci litere treizeci bani. Inserareaa doua și mai departe două zeci bani. Apare de trei ori pe săptàmânà : Cercuri, Vineri şi Duminică PUBLICAŢIUNI ADMINISTRATIVE Prefectura poliţiei Iaşi No. 13724. D-l Sava Ioan, în etate de 35 ani, statura mică, părul castaniu, ochii căprii, nasul, gura potrivite, musteaţa castanie deschisă, barba race, faţa roşcovană, cerând a i se elibera autorizaţie pentru a deschide un stabiliment de crâşmă cu locanţă în acest oraş desp. la strada Palatului No. 17. Tiste necesitate a‘se şti mai întâi dacă numitul nu este căzut în vre-o pricină corecţională, chemat înaintea vre unui tribunal pentru bănueli de vini sau crimi, sau pus sub privigherea poliţienească sau în recidivă de vini sau crimi. Se publică aceasta spre cunoştinţa generală şi sunt rugate toate autorităţile respective cum şi orice persoană care ar cunoaşte pe numitul cădut în vreuna din categoriile mai sus menţionate, să facă cunoscut acestui oficiu până în termen de 40 zile de la data foaei. P. 525 No. 13714. D-l Moise Rosen de 27 ani, statul mic, părul, musteţile, sprincenele castanii, fața roşcovană, ochii căprii, nasul, gura potrivite, barba castanie rade, cerând a i se elibera autorizaţie pentru a deschide un stabiliment de crâşmă cu locantă în acest oraş despr l a strada Anastasie Panu No. 19. Este necesitate a se şti mai întâi dacă numitul nu este cădat în vreo pricină corecţională, chemat înaintea vreunui tribunal pentru bănuieli de vini sau crimi, sau pus sub privigherea poliţienească sau în recidivă de vini sau crimi. Se publică aceasta spre cunoştința generală și sunt rugate toate autorităţile respective cum și orice persoană care ar cunoaşte pe numitul cădut în vreuna din categoriile mai sus menționate sa facă cunoscut acestui oficiu până în termen de 40 zile de la data foaei. R. 526 Prefectura judeţului Roman Serviciul Administratic No. 6816. La primăria comunei Sagna din acest judeţ, s’a declarat de pripas un cal murg închis, coama coada negre, peri albi la ochi şi pe bot, ţintat în frunte, pete albe de chingă pe pântece; şi la Primăria comunei Cordun tot din acest judeţ, s’a declarat de pripas una mandată porumbă plăvae coarnele ţapoşe. Se publică spre cunoştinţa păgubaşilor. * R- 527 Serviciul judeţean No. 3541. In ziua de 21 Decembrie 1896 urmând a se ţine licitare cu o- Iferte sigilate in sala consiliului jude- ţian la ora 2 p. m. pentru darea în an-treprisă, înlocuirea podelelor podurilor între chilometrile 3 şi 4 de pe calea judeţiană Roman-Vaslui, a căror valoare după devis este de lei 6484 bani 22. Se publică ca doritorii să se presinte la termin însoţiţi de garanţii în regulă pentru care finnt condiţiunele formate se pot vedea în toate zilele de lucru în cancelaria serviciului judeţian. Concurenţii vor avea in vedere textul art. 68 79 din legea compr. publice Primăria comunei laşi AVIZ R. 467 I No. 28827. D-na Maria Gherghel nas- t cută Percu cu domiciliul necunoscut . I este înştiinţată, că d-la Anton Gherghel a cerut de la Primăria de Iaşi un certificat de paupertate pentru a-i servi în procesul de divers. Ari se notifică, că dacă cunoaşteţi că persoana mai sus aratată posedă vreo avere şi dispune de mijloace, cu care ar putea să achite taxele judecătoreşti către guvern şi către portărei, să vă grăbiţi ca până în o zi liberă de la primirea acestui aviz, să ne daţi toate lămurirele ce veţi fi având, despre averea persoanei care cere certificatul, ştiind că în caz contrar nu vă veţi putea plînge în contra certificatului ce se va elibera. R. 529 Primăria comunei Coţuşea judeţul Dorohoi No. 1450. Prin procesul verbal No. 1448 declarăndu-se de pripas la această comună 2 vaci, din care una cu viţeii, în păr plăvaie, coamele ţapoşe, greblişe, inferată pe cornul stâng cu ferul Zonei 114 şi cealaltă plavae ţapuşe greblişe, furculiţe la urechea stângă, pişcătură la urechea dreaptă dinapoi şi inferată pe cornul stâng cu ferul Zonei 117. Se publică despre aceasta spre cunoştinţa proprietarului care în lăuntru termenului de 6 luni prescris de legea poliţiei rurale, să se presinte la acest oficiu cu actele de proprietate, spre a le primi. R. 509 Primăria comunei Mitocu județul Dorohoi No. 1776. Pentru taiua de 22 Decembrie viitor a. c. urmează a se da în antreprisă, repararea Bisericei din comuna Crasnaleuca această comună conform devisului estimativ, format de d-na conductor al serviciului Tehnic şi aprobat de d-na Şef Inginer al județului.