Gazeta Sporturilor, septembrie 1935 (nr. 1798-1827)

1935-09-01 / nr. 1798

Marcel Thil nu va mai boxa la Toulouse PARIS 80. _ Reintrarea campio nului mondial la categoria mijlocie, Marcel Thil, care fusese programat la Toulouse — pentru 14 Septembrie — împotriva lui Santos, a fost amânată. Motivul: organizatorul nu a putut obține singura arenă mare, din oraș, «Parc des Sports». o X Spakow a semnat matchul ca Vasile Șerbanescu... .cu drept de revanșe, în cazul unei înfrângeri la numărul nostru de ori am înserat două informațiuni privitoare la Spakow. Pap"! anunța — pur și simplu — reîntoarcerea lui Spakow în Capitală. Și adăuga — strategic — că venirea lui Moțl de la Carmen Sylva, poate să constitue un indiciu, în privința perfectării matchului Spakow—Șerbănescu. Seara târziu, Spakow a semnat contractul. Unul din reporterii noștri — detașați să aștepte rezultatul — a anunțat perfectarea matchului. De aici, cele două informațiuni de oli. Ambele știri necesită însă o complectare. TRATATIVE Mackmackerul grupării «Olimpic Club Român» i-a scris lui Spakow la Carmen Sylva, propunându-i un match cu germănescu, pentru titlu, în cadrul reuniunii din 14 Septembrie, dela «Arenele romane». Spakow n’a răspuns nimic. In schimb — este și acesta un fel de a răspunde — s’a reîntors în Capitală. In aceiaș zi, tratativele au fost continuate. Spakow a avut, la început, o ulimă (și obișnuită) pretențione:rirea bursei. Capitolul acesta n’a impus discuții prea lungi. Pentru a-și condimenta reuniunea cu girul de succes al lui Spakow, «Olimpic Club» a acceptat sporirea bursei, care a ajuns la o cifră suficient de umflată.Apoi, Spakow a avut o nouă pretențiune. O pretențiune pe care — organizatorii — n’au prevăzut-o . Semnarea matchului, cu condițiunea ca în caz de victorie, fierbănesc, să acorde revanșa în termen de o lună, și în aceleași condițiuni. Al doilea match, în ipoteza că rezultatul primei întâlniri va necesita o reeditare a matchului, cade în sarcina «Olimpic Clubului Român». Condițiunea aceasta a fost deasemeni acceptată. Astăzi, deci, matchul Spakow— Șerbănescu pentru titlul național la categoria grea ,este perfectat. Semnăturile celor doi boxeuri au fost obținute, iar contractele au fost vizate la F. R. B. Perfetarea matchului era previzibilă. Pentru a-și asigura un debut remarcabil, la 14 Septembrie, gruparea «Olimpic Club Român» este hotărîtă să facă sacrificii oricât de însemnate. Pretențiunile lui Spakow, în ceea ce privește bursa, erau deasemeni previzibile. Complet neașteptată — aproape uluitoare — este clauza, cerută de Spakow, care impune revanșa, în cazul unei victorii a lui Șerbănescu. Se teme Spakow de Șerbănescu1! Nu știm. Obligativitatea revanșei este însă elocventă și certifică stima de care se bucură Șerbănescu, de la impresionanta sa victorie asupra americanului Zeeman. ■m #>• 1 BBp- MOȚI SPAKOW t1 Cărți noi ȘALOM AȘ– «Petersburg». (Eminescu. —■ Reputația de literat universal a lui Șalom Aș, și-a creiat-o prin opera sa atât de vastă. Vorbind despre Șalom Aș — în presa străină — Jakob Wassermann, Ștefan Zweig și alții, el plasează printre marii scriitori ai epocei noastre. Evdent că traducerea în românește a operei unui atare scriitor este mai mult decât binevenită. Romanul «Petersburg» ne înfățișează societatea văzută de un psiholog de rasă. Scriere cu caracter social, cartea cuprinde o bogată colecție de exemplare omenești într-un cadru analitic. Romanul «Petersburg» este un puternic studiu asupra oamenilor pe care concepția autorului îi prezintă într-o formulă literară meșteșugită, Reuniunea de la Ploești Grupările «Turda» și «Box Carpentier» deplasează la Ploești o garnitură de amatori care figurează pe programul de mâine seară, de la Ploești, ca adversari ai elevilor lui Gh. Popescu. PROGRAMUL REUNIUNII V. Vasilescu (B. C.) — I. Zainea (PI.), M. Dobrescu (PI.) — V. Boanță (Tir). Alex. Zahiu (Pl.) — N. Berechet (Turda). Moraru (PI.) — A. Weintraub (Turda). Ivănescu (PI.) \— )M. Cavadia (Turda). Tănăsescu (PI.) — V. Costin (B.) Bujor (Pl.) — P. Dumitru (Tir). I. Neff (PI.) — I. Repede (Turda). MATOH DE ANTRENAMENT D. Doicescu — Gh. Popescu. Astă seară la Berlin La «Neue Welt Ring» din Berlin, are loc astă seară o reuniune internațională. Vedeta o pune pe Heuser, italianului Livan. In semivedetă, campionul ușor al Cehoslovaciei, Valda Novotny, întâlnește pe campionul german Stegemann. Decico a plecat în Canada PARIS. 30. — Campionul Franței la categoria cocoș, Poppy Decico, se va îmbarca mâine pe «Alanma», cu destinația Canada. Principalul adversar al lui Decico, in Canada, va fi Sixto Escobar, campionul lumii... pentru Statele Unite. Matchul se va disputa la 3 Octombrie. ----------—• |— Programul reuniunii Baer Joe Louis NEW YORK 28. — Mike Jacobs, care organizează matchul dintre Max Baer și Joe Louis la 24 Septembrie va pune pe afiș, la aceeași gală pe greii Buddy Baer, Kid Lewinsky, Ford Smith și Art Lasky cu condiția ca aceștia să iasă învingători în partidele pe care le vor disputa în cursul acestei săptămâni. _________. _________ 8... 9... 10... 0Dt.. D. RADU OTTULESCU, care și-a petrecut concediul la Balcic, s’a reîntors în Capitală. D. C. MURGUȘEANU, secretarul general al F. R. B., se află la Constanța, unde-și face concediul. IN CADRUL reuniunei de Joi seara, de la A. C. T, amatorii D. Zamfirescu și Traian Popa s’au relevat prin două victorii cari îi destinează pentru noui examene. AMATORUL Petre Ionescu se antrenează zilnic la «Dacia Traiană», și stă la dispoziția organizatorilor. De la A. €. T. Asociația creștină a tinerilor reîncepând activitatea la toate sec tiunile de sport, a renovat și terenul de tenis, pentru care se primesc zilnic înscrieri în strada Luterană no. 27. Asociația creștină a tinerilor (I. M.C.A.) organizează în sala sa din str. Luterană no. 27, un curs de educație fizică pentru liberi-profesioniști. Cursul va avea loc în orele de dimineață și va fi predat de către profesori specialiști, pentru înscrieri și informațiuni asea- Luterană 27. CICLISM TURUI. ROMÂNIEI (Continuare din paginat în) 15) St. Dinu (România) 28 ore, 14 minute, 10 secunde. 16) Nițescu (ind.) 28 ore 14 minute, 48 secunde. 17) Kirbov (Turcia) 28 ore, 15 minute, 48 secunde. 18) Gh. Hapciuc (România) 28 ore 21 minute, secunde 19) C. Georgescu (individual) 28 ore, 22 minute, 27 secunde. 20) Gogan (ind.) 28 ore, 42 minute, 45 secunde. 21) Timko (individual) 29 ore, 23 minute, 03 secunde. 22) Gh. Negoescu (ind.) 29 ore, 13 minute, 55 secunde , 23) Teklesz (individual) 29 ore, 23 minute, 35 secunde. 24) Nițescu (ind.) 29 ore, 28 minute, 35 secunde. 25) Lubic (Iugoslavia) 29 ore, 36 minute, 24 secunde. 27) Thurn (ind.) 29 ore, 37 minute, 58 secunde. 28) C. Traian (ind.) 29 ore, 43 minute, 38 secunde 29. C. Vasilescu (ind.) 29 ore, 49 minute, 45 secunde. 30. Borș (ind.) 29 ore, 56 minute, 58 secunde. 31) Ușor (individual) 30 ore, 37 minute, 10 secunde 33) Cercel (individual) 30 ore, 89 minute, 34 secunde. 33) Piotrowsky (Polonia) 30 ore, 44 minute, 35 secunde. 34) C Grigoriu (ind.) 30 ore, 54 minute, 26 secunde. 35) Zencek (ind.) 31 ore, 11 minute, 05 secunde. 36) Cimpoeru (individual) 31 ore, 13 minute, 10 secunde. 37) Munteanu (individual) 31 ore, 15 minute, 45 secunde. 38) Movilă (ind) 31 ore, 18 minute, 40 secunde. 39) Stan Ioniță (individual) 31 ore, 19 minute, 06 secunde. 40) Bartoș (ind.) 31 ore, 28 minute, 25 secunde-41) Nenciu (ind) 31 ore, 37 minute, 45 secunde-42) Neacșu (ind.) 32 ore, 06 minute, 13 secunde; 43) Sebastian (ind.) 32 ore, 21 minute, 35 secunde-44) Mereuță (ind.) 32 ore, 22 minute, 40 secunde. 45) Guzan (individual) 32 ore, 24 minute, 08 secunde. 46) Steckel (individual) 32 ore, 26 minute, 47 secunde. CLASAMENTUL PE NAȚIUNI 1. Jugoslavia 82 ore 14 m. 08 s. 2. România 83 ore 17 m. 27 s. 3. Polonia 96 ore 26 wt. Ol s. PRIMIREA LA ORADEA ȘI PREMIILE La Oradea, concurenții au fost primiți de un numeros public și de oficialitățile civile și sportive. S’au distribuit următoarele premii: 3000 lei ai primăriei municipiului primului sosit la Arad: Gragac. 2500 lei ai prefecturii, primului în clasamentul general: Gragac. 1500 lei ai uzinelor salubrității primului român în clasamentul general: Tudose-500 lei ai uzinelor Salubrității, celui de al doilea român în clasamentul general: Hrenciuc. JENNY DUMITRESCU — In momentul în care vom fi aprovizionat cu cauciucuri bune — ne-au declarat așii români — altul va fi aspectul cursei. Astăzi prima etapă de munte Astăzi la ora 8 dimineața se va da plecarea în etapa Vlas Oradea- Cluj (150 km.). In afară că este o etapă mai lungă decât cele două precedente, drumul escaladează munții Apuseni. Este deci primul contact serios cu munții. Abia acum cursa începe să devină palpitantă. Cine vor fi cățărătorii . Va reuși Gragac să-și păstreze «tricoul galben ?».... Cicliștii clujeni vor face poliția șosalei Oradea’ Cluj CLUJ. 30. (Prin telefon’. — Comisia regională de ciclism a hotărât ca toți cicliștii clujeni să facă poliția șoselei Oradea-Cluj pentru ca alergătorii turului României să aibe drumul degajat de vehicule. O dispoziție în acelaș sens a fost dată tuturor posturilor de jandarmi din județ uI DE REPAOS LA CLUJ După rigorile etapei a VI Oradea- Cluj, programul turului prevede pentru Duminecă o necesară și meritată zi de odihnă. La Cluj, alergătorii vor fi primiți în mod cu totul călduros date fiind preparativele pe care le face comitetul special care are în frunte pe d. general Florescu. MORMOCEA E RĂNIT ARAD. 30. (Prin telefon). — Individualul român Mormocea, cel mai bun român in clasamentul general este jenat de o rană la piciorul drept. J. D. Francezii Bat și Fleuret în Capitală Bri au sosit în Capitală venind de la Arad, alergătorii francezi Bat și Fleuret. Cei doi nenorocoși oliști francezi vor mai rămâne din Capitală până se va întrema compatriotul lor Richebourg care se află actualmente la spitalul din Caracal , și apoi vor pleca cu toții în patrie. Ah! Cauciucurile ORADEA 30 (prin telefon). — In cursul etapei de astăzi, românii au avut enorm de suferit din pricina materialului pe care-l utilizează. In special cauciucurile le sunt într’o stare disperată. Cu style-ul după ORADEA, 30.Prin telefon, dela unul din trimișii noștri speciali. — Cauciucurile!... De două zile, strigătul acesta pensulează «Turul» și congestionează concurenții. De doua zile, gândul tuturor este necontenit la cauciucuri, ca salamalecurile vechilor musulmani, la minaretele din Meca. Sportul românesc aștepta până acum două lucruri: o nouă victorie a României la Balcaniadă și păr... pentru chelia d-lui Costel Rădulescu. «Turul României» a adăugat un nou ideal. O nouă, mare și irealizabilă nădejde: cauciucurile. Cu roțile zdreanță, cârpăcite și lipite, s’a mers până la Arad. De aici, plecarea nu se mai putea face decât pe roți Fără cauciucuri D. Canarache, anunțase că va aduce, cu avionul, un transport de cauciucuri. Consecință. De la 1 dimineața, concurenții așteaptă pe stradă ivirea avionului cu cauciucuri. Din când în când, se aude un băzăit. Se leagă o liniște grea impusă de sârbi, cari comandă irezistibil. — List!... Până la 5, însă, nici un avion. Ora 6. Un nou bâzâit- Mai mult. Un uruit de motor. De astă dată, pare sigur. Este avionul. Avionul cu cauciucuri. O jumătate de oră uruitul continuă, cu mici întreruperi. Dar avionul nu se vede. Printre concurenți, a răzbit panica. — Ce să fie!... — Ce-o fi d-lef... Perspicace, Tudose a început o anchetă prin împrejurimi și peste cinci minute s’a întors cu explicația: — Nu e avionul! — Dar, ce ef — Turcii. Dorm și sferme tare!... ...Cauciucurile au venit totuși. Și intro clipă, au dispărut ca un arbitru după match. Ziua de odihnă, din Arad, a decurs cu... oboseli continue. Vizite, banchete și distracții. Confratele Iencek, «individual» în Turul României a găsit în sfârșit ocazia să conducă un grup. A condus un grup de iugoslavi... prin Arad, explicându-le — prin semne — ce este scris pe firme. Dela Arad la Oradea va conduce, firește, din nou... prin coadă, explicând sever și intratabil — Nu alerg individual. Atunci, cum să m’amestec cu ceilalți?... Francezii au abandonat. Cu bicicletele lor fine, prin smârcurile Caracalului, erau condamnați din plecare. De altfel, și numele îi dedica unui eșec sigur. Bine dispus, Hrenciuc a găsit o explicație colorată, pentru abandonul lui Bat. — Pe Bat ăsta îl bat oricând!— ... Și totuși, precedând toți concurenții din Tur, francezii vor intra primii în București. Dar, nu pe bicicletă. Cu trenul... Solidaritate, sau simplă coincidență?... Odată cu francezii, au abandonat și bulgarii. Svelt și viguros de-a lungul Dunării, Nicoloff s’a simțit moale — zdreanță de carne și de mușchi învinși — prin Munții Apuseni. Au plecat și bulgarii, facilitând victoria iugoslavilor... cari au un noroc proverbial și interminabil... Arad—Oradea. Pe panglica șoselei, plutonul alunecă încet, în afară de vânătoare. E mulțumit de erarhia de până acum, sau se rezervă pentru etapele din munți. Din când în când, un concurent sprintează O sută de metri și se oprește să aștepte restul grupului. Ca și când, singur, s’ar plictisi. Chilometrul 31. Din gloata de concurenți, Nițescu a zbughit-o înainte, ca o vijelie. Treizeci de metri, mai departe, s’a oprit. A descălecat și s’a oprit în marginea șanțului întro poziție curioasă, prin fața căreia ceilalți concurenți defilează ordonați și protocolari. Un oficial a cronometrat «pana» lui Nițescu. Și cursa își reia drumul, în aceiași alură moale și caldă... Mai prudent, Gragac nu vrea să descalece. Din mers s-a apropiat și el de șanț și — pe jumătate descălecat — contemplă din mers priveliștea, lăsând în urmă o dâră de praf mai puțin uscat. Polonezi sunt cei mai gurmanzi. Mănâncă mereu, mult și gratis. De câte ori găsesc prilejul unei noui îmbucături, uită de cursă, de victorie și de clasament și se opresc pentru o nouă și rapidă victorie a stomacului. La km. 71, Lipinsky a părăsit șoseaua, a intrat vârtej în ograda unui sătean și a eșit — o secundă mai târziu— cu o roată de mămăligă în brațe și cu femeia după el, strigându-l ospitalieră: — Dacă mai vrei, mai dă p’atei... ...Și albul șoselei se zvăntă sub roți și sub soarele din care ploaia de raze cade caldă și insuportabilă. E cald. O căldură care crește mereu înnebunită, pătrunde în oameni și se dizolvă in lacuri de sudoare care curge mereu pe șoseaua albă, uscată și lungă. In zare, se vede Oradea. Oaza de umbră și de apă a etapei... C. Demetriade NA f Ă T1~E Azi Încep campionatele A. S. F. C. Azi la orele 16 vor avea loc în piscina ștrandului Obor, sub patronajul d-lui A. O. Donescu, primarul general al Capitalei, campionatele de natație ale clubului ASFC. Competițiunea va cuprinde două categorii de înotători: prima destinată începătorilor, iar secunda celor calificați. In afară de cupele: Vasile Vasilescu, Dică Ștefănescu, George Kosman, Ștefan Călin, M. Șerbănescu cu care sunt dotate aceste probe, câștigătorii de la locurile 2 și 3 vor primi plachete și medalii. Concursurile se vor încheia cu un match de polo pe apă între echipele A și B. ale ASFC-ului, învingătorul va primi cupa ASFC (chalange). Juriul tehnic va fi compus din d-nii: Jeny Dumitrescu, C Leoveanu, Victor Catina și Lucian Pană. atletism Concursul de mâine de la C.N.E.F. m- Mâine urmau să aibe loc pe stadionul CN.E.P. campionatele regionale de seniori. In ultima sa ședințâ, însă, Liga de atletism Muntenia a fixat pentru mâine numai 5 probe din campionatul regional seniori și anume: 400 metri garduri — 10.000 metri —< aruncarea discului stil elenic —■ aruncarea ciocanului și săritura cu prăjina. Se vor mai disputa probele de 110 metri garduri și ștafetă 4x100 0-------- ț metri restanțe din campioniatul regionali de juniori. ■ 1i d Pentru începătorii și atleții de categoria II-a, sunt fixate proobe: 100 m. 1500 m. și aruncărefa discului (1 kg. 500).’. ^ Tot în campionatul regional seniori se va disputa și probe 3000 metri marș forțat. Concursul va începe la oraf 8.30 dim. precis. SPECTACOLE CINEMATOGRAFE CAPITOL: Egoista cu Claudette Colbert și Charles Boyer, jurnal și compleetare. ROXY: Egoista cu Claudette Colbert și Charles Boyer, jurnal și compleetare- GAZETA SPORTURILOR; ,Ü Lill I . I Jmp»of unit senilt ni uta ii mie ii ii im i fÉÉ-Gmi HELSINKI, 30. (Intersport). Prima zi a matchului internațional de atletism Germania—Finlanda a adus câteva rezultate formidabile. La greutate, germanul Wolke a aruncat 16 m. 15, iar la suliță, faimosul Järvinen a fost amenințat de germanul Stock care a aruncat 73 m. 96. Iată și rezultatele înregistrate în prima zi și care au darul să ne dovedească clasa superioară a atletismului din cele două țări. 200 m.: Neckerman (G) 21 s. 9; Borchmeyer (G) 22 s. 400 m.: Hamann (G) 48 s. 8; Metzner (G) 49 s. 9. 1500 m.: Schaumburg (G) 3 m. 54 s. 5; Teileri (F) 3 m. 54 s. 7. 5000 m.: Lehtinen (F) și Virtanen (F) 14 m. 51 s. 9. 110 m. garduri: Sjostedt (F) 14 s. 6; Welscher 14 s. 8. înălțime: Kotkas (F) 1 m. 97; Mertens (O); Weinkotz (O) și Persalo (F) 1 m. 93. Lungime: LeiChum (O) 7 m, 59; Tolamo (F) 7 m. 42; Lang (Ű) 7 m. 40. Greutate: Wolke (O) 16 m. 15 (record german); Bârlund (P) 15 m. 74. Suliță: Jarvinen (F) 74 m. 30; Stock (G) 73 m. 96 (record gérman). 4x100 m. Oermania 3 m. 16 s. 4; Finlanda 3 m. 18 s. 5. n st Isiim M gitt al Orașului Brașov Mm (Continuare Este sigur că învingătorul va fi recrutat din rândul lor. Dat fiindcă fiecare din ei are justifiate pretenții de victorie, îi vom indica, numai prin simplă impresie, în ordinea de mai sus, nu însă fără a spune că alți alergători păstrează șansa outsider-ului. AUTOMOBILE Trăsuri de sport 1. A. S. R. Principele Nicplae X. 2. Ing. A. Momberger (Chemnitz), Wanderer. 3. Wilhelm Kremer (Chemnitz), Wanderer. 4. Fritz Tregner (Chemnitz), D. K. W. 5. D. Burcle (Chemnitz), Andi. 6. lose! Moldovan (Buc.), D. K. W. 7. Ing. B- Neamțu (Buc.), Ford. 8. Ing. Rosenauer (Mediaș), Lancia. 9. Mișu Sontag (Buc.), Ford. 10. Ladislau Fabini (Cluj), Wanderer. 11. Lt Al. Papană (Brașov), Bugatti. 12. Petre Cristea (Buc.), Ford. 14. Șerban Grigorescu (Ploești), Amilcar. 15. Ing. Pietro Moccia (Buc), Auburn. 16. Al. Berlescu (Buc.), Ford. 17. Martin Weisz (Cluj), Ford. 18. Ing. J. Calcianu (Brașov), Bugatti. 19. A. de Chastelain (Buc.), Opel. 20. Paul Vasilescu (Buc.), Ford. Trăsuri de curse 1. A. S. R. Principele Nicolae, X. 2. Ing. Momberger (Chemnitz), Wanderer. 3. George Ghica (Buc.), Bugatti. 4. Mișu Sontag (Buc.), Bugatti. 5. Ing. Petre Carp (Brașov), Bugatti. 6. Ladislau Fabini (Cluj), Wanderer. 7. Lt. Al. Papană (Brașov), Bugatti. 8. Dinu Saparis (Buc.), Bugatti. ULT1M1LÉ ȘTIRI IN LEGĂTURĂ CU CURSA D Ssporit a cumpărat Bugetti-ul d-Twi M. Știrbey și intenționează sa alerge in Marele Premiu al Orașului Brașov, precum și in concursul de Coastă de la Sinaia. Accidentul pe care Pa suferit zilele trecute la Sinaia nu a din vag« S » avut urmări prea grave, astfel că participarea lui este sigură. . * Societatea Unirea cu un premiu de 10.000 lei, care se va împărți intre primii clasați, la toate categoriile. Gestul frumos al acestei societăți a impresionat plăcut pe organizatori, care n’au a se lăuda de concursul celor indicați să-l ajute in greaua lor operă. I. A. A. Brașov, dă câte o plachetă pentru fiecare întâi clasat din toate categoriile. Cupa orașului Brașov are următorul regulament: Cupa este challenge și oferită pentru cea mai bună medie (la automobile sport și curse) concurentului care o va fi câștigat de 2 ori succesiv sau de 3 ori alternativ. Dacă proba este câștigată pe o mașină până la 2000 cc. Cupa va fi dată concurentului care va fi recoltat două victorii, succesiv sau alternativ. S'a mai înscris la probele Marelui Premiu al Orașului Brașov: Pavel Emil, Brașov, BMW, 500 cc. Organizatorii sunt fericiți să vadă că marele nostru campion, Marin Moraru, a ținut să treacă peste cuvântul lui de-a nu mai alerga, și aceasta numai din spirit de inaltă sportivitate. Cupa M. C. R. Brașov, pentru motociclete, challenge, pentru cel mai bun tipi de 2 ori consecutiv sau alternativ. CINE VA CÂȘTIGA Ca și in cazul motocicletelor, sarcina de a stabili șansele concurenților este cum nu se poate mai dificilă. In categoria trăsurilor de curse lupta celor patru germani cu cei mai proeminenți reprezentanți ai noștri, se anunță palpitantă. Întrucât Momberger este mult mai rutinat decât adversarii lui români, credem că va sfârși prin a câștiga «Marele premiu al orașului Brașov». A.S.R. Princepele Nicolae, Mișu Sontag, Col. Al. Berlescu și Barbu Neamțu sunt cei mai de temut adversari ai germanului. In categoria curse, lupta este și mai deschisă. Cine va câștiga? Ne întrebăm și noi. ÜS u »Săptămâna Automobilului organizată de A. C. C. R. la Sinaia Marți 3 Septembrie—„RallQe M de Adunare“ Joi 5 Septembrie—CONCURSul de turi SUI „Cupa Corpoților“ Sâmbătă 7 Septembrie—„Concursul de elegOUtO $t confort automobilistic“ Duminică 8 Septembrie—„Cursa de Coastd“ VOR PARTICIPA ȘI AUTONOBILIȘTI STRĂINI