Graiul Sălajului, noiembrie 2018 (Anul 29, nr. 6701-6720)

2018-11-19 / nr. 6713

<Pf7 Avocatul Mircea Popovici obține în premieră în Sălaj anularea unei condamnări pe baza interceptărilor Curtea de Apel a desființat sentința Judecătoriei Zalău intr-un dosar de contrabandă pagina 2 | Bandiți de Sălaj prinși de polițiști Spărgătorii din Bobota furau din case bunuri, bani și cârduri bancare . Consiliul Județean Sălaj a deschis în 2016 calea scumpirilor în lanț pentru colectarea gunoiului în județ Managementul deșeurilor ■ o afacere care a pornit din start cu premisa că vom plăti mult mai mult pentru salubrizare ANGAJEAZĂ AGENT VÂNZARE RECLAMĂ ȘI PUBLICITATE 1 Volei Municipal Zalău câștigă 3 puncte importante în derby-ul cu Arcada Galați 11 ". La căpătul unui meci extrem de disputat, dar și tensionat, formația antrenată de Nikolay Jeliazkov s-a impus cu 3 -1 în fața gălățenilor. Scorul în fiecare set a fost foarte strâns, dar Volei Municipal Zalău a fost echipa mai exactă în momentele "cheie" și la final a obținut o victorie de 3 puncte Condiții: experiență în domeniu minim 2 ani; studii superioare; carnet de conducere categ. B Se oferă: salariu motivant, timp de lucru flexibil Informații suplimentare la telefon 0744 533 178 sau trimiteți CV pe adresa de maivasuep@unisys.ro După "lovitură", cei doi tineri, de 21 și de 27 de ani, I 1 mergeau la ATM să golească conturile pagina 12 Revine ideea radarelor fixe pe drumurile naționale Camera fixă pentru roviniete dintre Românași I și Poarta Sălajlui ar putea deveni radar de la anul pagina 12 în Sălaj, doar Băile Boghiș este stațiune turistică... I de interes local _ pagina 3 j Concurentă acerbă I pentru posturile vacante de la ISU Porolissum Sălaj 4 de candidați pentru un post pagina 3 . Moment de bucurie de Crăciun și de Ziua Națională Corul "Gloria Dei" - concert de colinde și cântece patriotice la Primăria Zalău